swap z d15b7 na d16y8

Serce samochodu niedomaga ?
maniana
Żółtodziób
Posty: 4
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: brać pieniądze

swap z d15b7 na d16y8

#1

Postautor: maniana » 15 gru 2013, 11:07

Witam jestem tu nowy także z góry przepraszam jeśli to nie ten dział.
koledzy potrzebuje szybko informacji co potrzebne jest na swap z d15b7 na d16y8?
co może zostać ze starej jednostki a co potrzeba do nowej co trzeba przerobić? wiem że jest inne obd, bo u mnie jest obd1 a tam bodajże obd2 (del sol d16y8). jak wygląda temat kolektora ssącego? i całej reszy?
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1398
Rejestracja: 15 lut 2009, 02:29
Lokalizacja: Otóż z Poznania

#2

Postautor: gruszecky » 15 gru 2013, 11:27

śmiało możesz wiązki zostawić i podłączyć go pod OBD1, da sobie radę
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
maniana
Żółtodziób
Posty: 4
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: brać pieniądze

#3

Postautor: maniana » 15 gru 2013, 12:02

a co z vitkiem? jak go podłączyć? i całą resztą kostek? będą one pasowały?
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1398
Rejestracja: 15 lut 2009, 02:29
Lokalizacja: Otóż z Poznania

#4

Postautor: gruszecky » 15 gru 2013, 13:36

nie chce mi się, daj komuś do zrobienia :) sam tego nie zrobisz.

Trzeba w tego Twojego kompa P06 wlutować podstawkę pod kość EPROM i parę rezystorków, wgrać mapę od d16z6 i zostawić wszystko. Wiązka silnikowa w większości będzie pasować, tam są drobne niuanse z aparatem zapłonowym itp. Generalnie ja mam silnik seryjnie wychodzący na obd2 i chłopakowi od wiązek robota z wiązką zajęła 2-3 godziny.
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Awatar użytkownika
wrobellos
Berbeć
Posty: 26
Rejestracja: 30 lip 2010, 22:02
Lokalizacja: Łódź

#5

Postautor: wrobellos » 15 gru 2013, 16:12

kolektor ssacy i wydechowy pasuje z b7, musisz podciagnac zasilanie vteca, komputer latwiej bedzie zmienic na p28 chyba ze jak wyzej napisano - przerobic swoj, aparat zostawiasz swoj z b7 i wszystko pasuje p&p, tu masz pokazane co gdzie wpiac - vtec (reszta cie nie interesuje)

Obrazek
maniana
Żółtodziób
Posty: 4
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: brać pieniądze

#6

Postautor: maniana » 15 gru 2013, 16:22

dzieki :) no akurat będe miał cały swap z aparatem i ssakiem może nawet i wiązke wychacze.myśłe ze nie będzie tak źle z tym wszystkim żeby to ogarnąć :) z góry dzieki za info
Awatar użytkownika
Hakier
Nałogowiec
Posty: 866
Rejestracja: 19 sty 2012, 09:36
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#7

Postautor: Hakier » 15 gru 2013, 18:28

w zasadzie musisz tak jak kolega wyżej napisał dorobić tylko kabelek do vtec-a i poprzerabiać kostki które są na obd2
Awatar użytkownika
Drix
Nałogowiec
Posty: 960
Rejestracja: 23 cze 2014, 21:19
Lokalizacja: Kraśnik / Lublin

swap z d15b7 na d16y8

#8

Postautor: Drix » 15 kwie 2019, 22:40

Szykujcie złotą łopatę dla mnie...
Kompa P06 dałem do przeróbki pod obsługę vitkacego i do wgrania mapy. Aparat zapłonowy zostawiam swój (B7), ssący Z6.
Zawór vtec ma tylko jeden kabliszcz. Nie ma czujnika ciśnienia oleum.
Czyli:
1) mapa ma być od z6?
2) dołożyć kabel i wpiąć pod żółtą kropę?
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1398
Rejestracja: 15 lut 2009, 02:29
Lokalizacja: Otóż z Poznania

swap z d15b7 na d16y8

#9

Postautor: gruszecky » 16 kwie 2019, 14:57

tak wgraj mape od z6, na drugie pytanie nie pamiętam odpowiedzi
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302

Wróć do „Silnik i układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości