Siemka, ktoś orientuje się co można zrobić w d16y3 aby poprawić osiągi, poza dolotem (jest srożek), wydechem (4-2-1 i będzie wyciszany obecny przelot), minime (nie stac mnie ) i strojeniem (niedługo zamierzam je zrobić) i swapem skrzynki?
Kupiłem właśnie z takim silniczkiem ale nie mam bladego pojęcia jakie mody szykować żeby lepiej jeździło...
d16y3 mody
- K23
- Natchniony
- Posty: 2818
- Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
- Lokalizacja: A co Cie to?
- Wiek: 23
- Kontakt:
Możesz założyć kolektor ssący od d16z6, bo rozumiem, że masz d16y3 na osprzęcie d15b7. Jeśli chcesz inwestować więcej, załóż głowicę od z6 i będziesz miał silnik mocniejszy niż seryjne d16z6, bo y3 z tego co wiem jest delikatnie bardziej doprężone.
Skoro masz w planach zmianę skrzyni, to od razu zainwestuj dwie stówki w lekki zamach.
Skoro masz w planach zmianę skrzyni, to od razu zainwestuj dwie stówki w lekki zamach.
- Grzybohun
- Natchniony
- Posty: 1659
- Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
- Lokalizacja: ze wsi Warszawa
- Wiek: 30
Troche sie dowiedziałem i odkopię.
Na zdrowym słupku,
na ostrym wałku np GrabowskiMotorSport,
po lekkich modach głowicy - szlifowanie kanałów itp,
na ssącym z6 wraz z CAI,
na przelocie 2"
wiązce obd1
da się osiągnąć ponad 160KM z jednego wałka bez vteca w d serii w sumie wyjdzie taki zabieg koło 4k, zastosuję go za jakiś dłuższy czas, ale jak już to wsio zrobie zamieszczę wykres i może jakiś onboard...
Na zdrowym słupku,
na ostrym wałku np GrabowskiMotorSport,
po lekkich modach głowicy - szlifowanie kanałów itp,
na ssącym z6 wraz z CAI,
na przelocie 2"
wiązce obd1
da się osiągnąć ponad 160KM z jednego wałka bez vteca w d serii w sumie wyjdzie taki zabieg koło 4k, zastosuję go za jakiś dłuższy czas, ale jak już to wsio zrobie zamieszczę wykres i może jakiś onboard...