Problem z zegarami

Problemy z prądem.
SongoEG
Obeznany
Posty: 132
Rejestracja: czw 03 sty 2013, 10:39:43
Lokalizacja: Kraków/Dobczyce

Problem z zegarami

#1

Post autor: SongoEG »

Witam. Zatankowałem samochód ostatnio na full ponad kreske tak zeby zmiesici jak najwiecej i postanowiłem zrobic sobie kontrolke rezerwy paliwa. http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=rezerwa . Jednak przejechalem juz kolo 300 km i dalej wskazówka nie spada i jest ponad kreską full. Odpiąłem kabel ktory zrobilem do rezerwy myslac ze to moze przez to ale problem nie zniknal i dalej jest to samo. Dodam ze wskazowka temperatury tez sie w ogole nie podnosi. Co moze byc problemem?
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1662
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#2

Post autor: Logan »

Zbyt agresywnie machałeś wskazówkami, zegary do wymiany.
SongoEG
Obeznany
Posty: 132
Rejestracja: czw 03 sty 2013, 10:39:43
Lokalizacja: Kraków/Dobczyce

#3

Post autor: SongoEG »

Hm a nie wystarczy wymienic tych czesci co sa za wskazówkami paliwa i temp od innego licznika np eg3? Bo cos tak było na necie z tego co czytalem
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1662
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#4

Post autor: Logan »

Z tego co wiem muszą być z wersji z obrotomierzem, a nikt nie sprzedaje oddzielnie bo to się najczęściej psuje :P
SongoEG
Obeznany
Posty: 132
Rejestracja: czw 03 sty 2013, 10:39:43
Lokalizacja: Kraków/Dobczyce

#5

Post autor: SongoEG »

no wlasnie nie wiem czy musi byc ta wersja czy nie bo nie pisze nigdzie..

Wskazówka temperatury zaczeła działac wiec została wskazówka poziomu paliwa..
SongoEG
Obeznany
Posty: 132
Rejestracja: czw 03 sty 2013, 10:39:43
Lokalizacja: Kraków/Dobczyce

#6

Post autor: SongoEG »

Zegarów wymieniac nie musze. Dzis je naprawilem. Wystarczylo przylutowac drucik ktory urwalem przykrecajac za mocno śróbke. Na innych forach pisalo o tym ze moze tak byc szkoda ze nie tu i pomocy oczywiscie takiej jak trzeba nie dostalem. Temat do zamkniecia.
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#7

Post autor: Laskosz »

Płacisz za to forum że z takim oburzeniem piszesz o "oczywiście nie takiej pomocy jak trzeba " ? Liczniki mogą się na różny sposób uszkodzić. Czasami jeden drucik odstaje i można go z powrotem zlutować, czasami przerwie się w takim miejscu że nikt go nie znajdzie. W większości przypadków nie da się nic zrobić i trzeba wymieniać. Ciesz się że Tobie się udało naprawić
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1662
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#8

Post autor: Logan »

Masz racje moglem napisac od razu zebys poszzukal bo tematow o tym jest pelno...Zamiast samemu sprawdzic co ew mogles zepsuc to piszesz na forum i rzadasz od nas zebysmy wywrozyli Ci ze urwales ten czy iny kabelek. Skoro tak tu zle to pp co wchodzisz? Rece opadaja..
SongoEG
Obeznany
Posty: 132
Rejestracja: czw 03 sty 2013, 10:39:43
Lokalizacja: Kraków/Dobczyce

#9

Post autor: SongoEG »

Po to pisze zeby ktos mi mogł podac jakies opcje co moglo sie stac a nie odrazu wymiana licznika. Tyle w teamcie.
czyzyk
Pełnoprawny User
Posty: 85
Rejestracja: pn 09 maja 2011, 20:11:06
Lokalizacja: Janów Lubelski

#10

Post autor: czyzyk »

zobacz czy nigdzie sciezki nie sa pękniete co ida do temp i paliwa - moze tak byc ze gdzies uszkodziles niechcacy , wez olowek i lekko przejedz po stykach - grafit ma takie wlasciwosci - moze zadziala.
-====--

Swapy silników, minime itp..

-===--
ODPOWIEDZ