Witam ! Mam taki problem, otóż kilka dni temu wymieniłem gaźnik w swojej Hani, ponieważ w poprzednim falowały mi obroty i auto gasło.
Czyściłem silniczek krokowy to nie pomogło. Postanowiłem, więc, że wymienię cały gaźnik.
Po wymianie, obroty już nie falowały a auto nie gasło.
Jednakże samochód dziwnie się zachowuje.
Bowiem obroty raz są większe raz mniejsze i dzieje się to głównie przy hamowaniu lub kręceniu kierownicą.
Chciałbym się dowiedzieć co to może być, ponieważ regulowałem obroty na biegu jałowym śrubą zderzakową, ale po regulacji obroty i tak mi się podwyższały, wystarczyło, że musnąłem lekko pedał gazu i obroty nie spadały już do prawidłowych, ale do np: 1100 obr/min.
Z kolei podczas jazdy, gdy hamowałem obroty mi spadały niemalże do poniżej 500 obr/min.
I myślałem, że auto mi zaraz zgaśnie, ale nie gasło.
I tutaj pytanie kieruje do was, ponieważ zauważyłem teraz, że koło gaźnika mam nie podłączony jeden przewód nr 12 i on idzie od takiej czarnej skrzynki z napisem Honda CO2 czy coś w tym stylu.
Nie wiem czy wina leży po jego stronie czy zupełnie gdzieś indziej.
Proszę o porady.
Moja Hania:
Honda Civic V gen 1995 r. Hatchback
Silnik- 1,3 D13B2 ( Gaźnik 75 KM )
Wersja- 3 drzwiowa Noblesse
Problem z obrotami
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie