jaki silnik na ok 200 KM

Serce samochodu niedomaga ?
GrzechuSuli
Nałogowiec
Posty: 637
Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
Lokalizacja: Radom/Warszawa

#41

Post autor: GrzechuSuli »

Ja raczej oddam to w inne rece, dobrze ogarniete, bo ja nawet czasu bym na to nie mial, bo ciagle w delegacjach siedze.. a ile taki koszt calego swapu na h22 moze kosztowac? bo zastanawiam sie czy chwilowo nie wlozyc d16a9 zanim odloze wiecej na cos mocniejszego, bo to d16a9 mozna tanio kupic..
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
Awatar użytkownika
skwaromir
Pełnoprawny User
Posty: 82
Rejestracja: ndz 29 sie 2010, 12:08:08
Lokalizacja: LLU

#42

Post autor: skwaromir »

Ja bym jeżdził na tym co jest i dążył do docelowego setup-u...
pit pisze: Trzeba mieć trochę samozaparcia i wyobraźni i pomysłowości a nie iść na łatwiznę i kupować tam gdzie wiadomo że jest :D
x2
I mieć z tego frajde :)
SR20DET jest. S13 jest. Kolekcjonowanie części...
GrzechuSuli
Nałogowiec
Posty: 637
Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
Lokalizacja: Radom/Warszawa

#43

Post autor: GrzechuSuli »

jezdzic moge tylko ile ten moj silnik wytrzyma, chla olej, kopci i jeszcze mi jakies lozysko od jakiegos czasu wyje.. nie wiem czy na jakiejs pompie czy alternatorze, nie moge zdiagnozowac.

Bede szukal H22A, tylko najpierw trzeba dolarów uzbierac;)

EDIT: Nie piszemy postu pod postem.
Ostatnio zmieniony czw 11 kwie 2013, 12:00:09 przez GrzechuSuli, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
diablo001
Obeznany
Posty: 106
Rejestracja: pn 31 gru 2012, 09:18:50
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

#44

Post autor: diablo001 »

wedlug was lepiej zrobić swapa na jakiś silnik z integry czy zalozyc turbo do jajeczka ?

EDIT: To jest pytanie czy stwierdzenie ? Nast. razem post tego typu zostanie usunięty.
Ostatnio zmieniony sob 13 kwie 2013, 07:17:11 przez diablo001, łącznie zmieniany 2 razy.
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#45

Post autor: Hakier »

Co do tematu to największą głupotą jest przeszczep na H-serię. Po co masz mieć auto co ma 200 koni i spala 15-18l jak możesz mieć takie które ma tę samą moc i spala 8-11l w przypadku D-serii oraz jakieś 10-12l w przypadku B-serii. Ewentualnie K-seria która spala 12-14l/100km.

EDIT: Pod każdą moją edycją jest wytłumaczone "Ostatnio zmieniony przez ...". Jeżeli decyzje moda są kwestionowane - proszę o PW. Usuwam niepotrzebną część postu.
Ostatnio zmieniony sob 13 kwie 2013, 23:04:21 przez Hakier, łącznie zmieniany 1 raz.
kwiatek87

#46

Post autor: kwiatek87 »

Sorry, ale odbiegnę od tematu.
HakerPL1 pisze:No do cholery nie jesteśmy na forum polonistów
Ale moim zdaniem nie zwalnia to od zachowania poprawnej pisowni i interpunkcji, bo mnie osobiście wkurzają posty, w których nagminnie kaleczona jest ortografia. Dobrze, że ktoś tego pilnuje, nawet w regulaminie jest: "Staraj sie unikac literówek oraz bledów ortograficznych i stylistycznych."
HakerPL1 pisze:10-12l w przypadku B-serii
Moje B18C4 10 litrów mi jeszcze nie przekroczyło, nie jeżdżę jak emeryt, ale też nie zapieprzam non stop. I w 10l się mieszczę. Ale chyba każdy się liczy z tym, że wzrost mocy oznacza większe wydatki na paliwo.
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#47

Post autor: Hakier »

kwiatek87, mnie to nie rusza. Za dużo wysiedziałem się na elektrodzie gdzie gdybyś napisał posta z małej litery czy na końcu zdania nie postawił kropki dostałbyś zjebe na dzień dobry, nie wspominając o takiej wypowiedzi jak powyżej.

A co do spalania jak trafnie zauważyłeś twój silnik nie ma 200 koni ;)
dokładając dmuchawkę w dolot trzeba się liczyć z tym że spali troszkę więcej. Ale i tak wiele mniej niż seryjna H-seria która żłopie paliwo jak głupia.

EDIT: Usunięta część postu nie mająca nic wspólnego z tematem.
Ostatnio zmieniony sob 13 kwie 2013, 23:06:57 przez Hakier, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2692
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#48

Post autor: Laskosz »

HakerPL1 pisze:Ewentualnie K-seria która spala 12-14l/100km.
poczytaj w temacie Sajmona ile mu pali podrasowana k seria, w budzie znacznie cięższej niż eg
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#49

Post autor: Hakier »

laskosz480, K20 z tego co wyczytałem pali mu w granicach 8,5l w trasie ;) ale ja bym się nadal upierał że średnio auto spali mu właśnie te 12-14l/100km ;)

Mi d16w4 w trasie schodziło poniżej 6l/100km przy 90-110km/h i myślę że jeszcze dało by się zejść, ale w mieszanej jeździe spala mi średnio ok 7.5-8l/100km ;)
liczyłem kiedyś ze z turbo paliło by mi ono ok 8-10l/100km przy normalnej jeździe ;)

EDIT: Samowolka "nagrodzona" OSTRZEŻENIEM. Wielokrotność uwag pod Twoim adresem nie dała rezultatu. Może to go przyniesie. Skoro oczekujesz podpisu - BartekGib
Ostatnio zmieniony śr 24 kwie 2013, 09:43:51 przez Hakier, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ