jaki silnik na ok 200 KM
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Ja raczej oddam to w inne rece, dobrze ogarniete, bo ja nawet czasu bym na to nie mial, bo ciagle w delegacjach siedze.. a ile taki koszt calego swapu na h22 moze kosztowac? bo zastanawiam sie czy chwilowo nie wlozyc d16a9 zanim odloze wiecej na cos mocniejszego, bo to d16a9 mozna tanio kupic..
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
jezdzic moge tylko ile ten moj silnik wytrzyma, chla olej, kopci i jeszcze mi jakies lozysko od jakiegos czasu wyje.. nie wiem czy na jakiejs pompie czy alternatorze, nie moge zdiagnozowac.
Bede szukal H22A, tylko najpierw trzeba dolarów uzbierac;)
EDIT: Nie piszemy postu pod postem.
Bede szukal H22A, tylko najpierw trzeba dolarów uzbierac;)
EDIT: Nie piszemy postu pod postem.
Ostatnio zmieniony czw 11 kwie 2013, 12:00:09 przez GrzechuSuli, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221
wedlug was lepiej zrobić swapa na jakiś silnik z integry czy zalozyc turbo do jajeczka ?
EDIT: To jest pytanie czy stwierdzenie ? Nast. razem post tego typu zostanie usunięty.
EDIT: To jest pytanie czy stwierdzenie ? Nast. razem post tego typu zostanie usunięty.
Ostatnio zmieniony sob 13 kwie 2013, 07:17:11 przez diablo001, łącznie zmieniany 2 razy.
Co do tematu to największą głupotą jest przeszczep na H-serię. Po co masz mieć auto co ma 200 koni i spala 15-18l jak możesz mieć takie które ma tę samą moc i spala 8-11l w przypadku D-serii oraz jakieś 10-12l w przypadku B-serii. Ewentualnie K-seria która spala 12-14l/100km.
EDIT: Pod każdą moją edycją jest wytłumaczone "Ostatnio zmieniony przez ...". Jeżeli decyzje moda są kwestionowane - proszę o PW. Usuwam niepotrzebną część postu.
EDIT: Pod każdą moją edycją jest wytłumaczone "Ostatnio zmieniony przez ...". Jeżeli decyzje moda są kwestionowane - proszę o PW. Usuwam niepotrzebną część postu.
Ostatnio zmieniony sob 13 kwie 2013, 23:04:21 przez Hakier, łącznie zmieniany 1 raz.
Sorry, ale odbiegnę od tematu.
Ale moim zdaniem nie zwalnia to od zachowania poprawnej pisowni i interpunkcji, bo mnie osobiście wkurzają posty, w których nagminnie kaleczona jest ortografia. Dobrze, że ktoś tego pilnuje, nawet w regulaminie jest: "Staraj sie unikac literówek oraz bledów ortograficznych i stylistycznych."HakerPL1 pisze:No do cholery nie jesteśmy na forum polonistów
Moje B18C4 10 litrów mi jeszcze nie przekroczyło, nie jeżdżę jak emeryt, ale też nie zapieprzam non stop. I w 10l się mieszczę. Ale chyba każdy się liczy z tym, że wzrost mocy oznacza większe wydatki na paliwo.HakerPL1 pisze:10-12l w przypadku B-serii
kwiatek87, mnie to nie rusza. Za dużo wysiedziałem się na elektrodzie gdzie gdybyś napisał posta z małej litery czy na końcu zdania nie postawił kropki dostałbyś zjebe na dzień dobry, nie wspominając o takiej wypowiedzi jak powyżej.
A co do spalania jak trafnie zauważyłeś twój silnik nie ma 200 koni
dokładając dmuchawkę w dolot trzeba się liczyć z tym że spali troszkę więcej. Ale i tak wiele mniej niż seryjna H-seria która żłopie paliwo jak głupia.
EDIT: Usunięta część postu nie mająca nic wspólnego z tematem.
A co do spalania jak trafnie zauważyłeś twój silnik nie ma 200 koni
dokładając dmuchawkę w dolot trzeba się liczyć z tym że spali troszkę więcej. Ale i tak wiele mniej niż seryjna H-seria która żłopie paliwo jak głupia.
EDIT: Usunięta część postu nie mająca nic wspólnego z tematem.
Ostatnio zmieniony sob 13 kwie 2013, 23:06:57 przez Hakier, łącznie zmieniany 2 razy.
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
poczytaj w temacie Sajmona ile mu pali podrasowana k seria, w budzie znacznie cięższej niż egHakerPL1 pisze:Ewentualnie K-seria która spala 12-14l/100km.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
laskosz480, K20 z tego co wyczytałem pali mu w granicach 8,5l w trasie ale ja bym się nadal upierał że średnio auto spali mu właśnie te 12-14l/100km
Mi d16w4 w trasie schodziło poniżej 6l/100km przy 90-110km/h i myślę że jeszcze dało by się zejść, ale w mieszanej jeździe spala mi średnio ok 7.5-8l/100km
liczyłem kiedyś ze z turbo paliło by mi ono ok 8-10l/100km przy normalnej jeździe
EDIT: Samowolka "nagrodzona" OSTRZEŻENIEM. Wielokrotność uwag pod Twoim adresem nie dała rezultatu. Może to go przyniesie. Skoro oczekujesz podpisu - BartekGib
Mi d16w4 w trasie schodziło poniżej 6l/100km przy 90-110km/h i myślę że jeszcze dało by się zejść, ale w mieszanej jeździe spala mi średnio ok 7.5-8l/100km
liczyłem kiedyś ze z turbo paliło by mi ono ok 8-10l/100km przy normalnej jeździe
EDIT: Samowolka "nagrodzona" OSTRZEŻENIEM. Wielokrotność uwag pod Twoim adresem nie dała rezultatu. Może to go przyniesie. Skoro oczekujesz podpisu - BartekGib
Ostatnio zmieniony śr 24 kwie 2013, 09:43:51 przez Hakier, łącznie zmieniany 1 raz.