V max
a to moja lala jeszcze w rękach poprzedniego właściciela teraz jest po remoncie więc myślę że spokojnie pójdzie tyle samo
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Emila, Widziałem ten filmik już kiedyś i zaskoczył mnie pozytywnie tak samo komentarz gościa pod nim
na seryjnej skrzyni ?Jo0ker pisze:Moje eg3 jak jeszcze jeździło na gaźniku to miało 160km/h na 3 biegu
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
tak, ten komentarz też mnie rozwalił jak będzie ciepło to też nagram taki filmik, ciekawa jestem czy straciła czy może zyskała na mocy przez ten czas
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png
do 12000
mialem kiedys vectre 2,5 v6 i z tego co pamietam przy 2-ce mialem odcinke przy 115-120km/h a na 3-ce wlasnie w okolicach 160... jak sprawdzałem moje d13b2 jak sie buja do 160km/h to piłowalem do 7000-8000rpm i na pewno dopiero na czwartym biegu dojechałem do 160km/h!
wiec seria na 3 do 160 - nie ma bata żeby poszła!! no chyba ze te 12000rpm
mialem kiedys vectre 2,5 v6 i z tego co pamietam przy 2-ce mialem odcinke przy 115-120km/h a na 3-ce wlasnie w okolicach 160... jak sprawdzałem moje d13b2 jak sie buja do 160km/h to piłowalem do 7000-8000rpm i na pewno dopiero na czwartym biegu dojechałem do 160km/h!
wiec seria na 3 do 160 - nie ma bata żeby poszła!! no chyba ze te 12000rpm
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
to co wy macie za skrzynie że na 4 biegu tyle jedzieBushid0 pisze:
d15b7 + vtec jechałem 215 na czwartym biegu i jeszcze mogłem go dociągnąć
z kumplem jechałem paskiem vr6 i właśnie nie wierzyłem że ponad 100 na 2 biegu pójdzie, 110 było.SCKAPE pisze: mialem kiedys vectre 2,5 v6 i z tego co pamietam przy 2-ce mialem odcinke przy 115-120km/h
Ale przecież kwestia max prędkości na danym biegu to przecież kwestia skrzyni i odcięcia:P
Ja mam silnik do którego seryjnie był katalizator i odcinka jest zaraz za 7k a w innych rexach wskazówka wchodzi na czerwone pole, wiadomo że odcinke można przesunąć wyżej ale to się może skończyć źle;]
ogólnie średnio co 50km/h na każdym biegu odcina
Ostatnio zmieniony śr 01 lut 2012, 01:15:19 przez dj-napster, łącznie zmieniany 1 raz.
Zwracam honor Jo0ker-owi... nasmiewajac sie zastanawialem sie ile tak naprawde musiał krecic zeby pojechac na 3 te 160, w sumie z racji ze na bezrobociu nie mam co zrobic z wolnym czasem przeliczylem... I wychodzi na to że jest to realne!! na gazniku mozna krecic do ponad 9000 a 160 na trujce wypada lekko powyzej 8000 - sprawdze jak poskładam swojego szerszenia...
A tu reszta obliczeń gdyby kogoś interesowało:
A tu reszta obliczeń gdyby kogoś interesowało:
moje d13b2 jak sie scigalem z bora polecialo 150Km/h i to przy gdzies dobrych 140 wrzucilem 4ke ale ze byl koniec wyscigu to dalej nie ciagnolem ale jeszcze mialem troche pola do popisu lecz jak tylko przyjdzie ciepelko do naszego kraju trza v-max zmierzyc, a co do tego ze na 4-ce wychodzi wiecej niz na 5-tce to jak najbardziej mozliwe bo wiekszosc samochodow z 5cio biegowa skrzynia ma predkosc maxymalna na 4biegu i wiem bo robilem do kilku aut wykresy trakcyjne i wiele widzialem takich wykresow a dane wychodza realne jak najbardziej a 5ty bieg to jak rychulja napisal jest do zbijania obrotow jadac w trasy zeby bylo mniejsze spalanie ,D
a opór powietrza ....SCKAPE pisze:Zwracam honor Jo0ker-owi... nasmiewajac sie zastanawialem sie ile tak naprawde musiał krecic zeby pojechac na 3 te 160, w sumie z racji ze na bezrobociu nie mam co zrobic z wolnym czasem przeliczylem... I wychodzi na to że jest to realne!! na gazniku mozna krecic do ponad 9000 a 160 na trujce wypada lekko powyzej 8000 - sprawdze jak poskładam swojego szerszenia...
A tu reszta obliczeń gdyby kogoś interesowało:
Obrazek
YAKUZA |JDMTEAM| TCZEW
www.facebook.com/EG6ihisupercharger
www.facebook.com/EG6ihisupercharger
To obliczenia ktore mowią ile potencjalnie możesz pojechac przy danych obrotach na odpowiednim biegu i danej średnicy koła. Wiec teoretycznie możesz tak pojechać jak w tabeli! A praktycznie czy pojedziesz, czyli czy pokonasz np. opór powietrza to już zależy od mocy i charakterystkiki silnika.
Ps. zrobilem to w exelu wiec jak ktos chce podstawic inne dane to moge to zrobic albo wysłać plik
Ps. zrobilem to w exelu wiec jak ktos chce podstawic inne dane to moge to zrobic albo wysłać plik
hehe SCKAPE ja wszystkie obliczenia robilem na papierze i to z oporem powietrza i innymi pierdolami i bylo liczenia co niemiara na wszycho inny wzor ale ze to bylo do szkoly na przedmiot zawodowy to bylo trza zrobic w ten sposob, troszke dokladniejsze niz to w exelu i ze wszystko na papier a2 milimetrowy trza bylo naniesc to potem mozna sobie odczytac jaka predkosc na jakim biegu i przy jakim oporze powietrza jak co to posiadam jeszcze wzory ale jest to nie latwe i nie wszyscy sobie poradza z liczeniem