V max

Dyskusje ogólne.
Emila
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 10 mar 2011, 13:58:14
Lokalizacja: Lubień Kujawski

#21

Post autor: Emila »


a to moja lala jeszcze w rękach poprzedniego właściciela :) teraz jest po remoncie więc myślę że spokojnie pójdzie tyle samo :)
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png
Awatar użytkownika
Jo0ker
Berbeć
Posty: 25
Rejestracja: ndz 29 sty 2012, 22:43:41
Lokalizacja: Kętrzyn WM

#22

Post autor: Jo0ker »

Moje eg3 jak jeszcze jeździło na gaźniku to miało 160km/h na 3 biegu. Teraz na wtrysku ma tak 145-150km/h Myślę,że przełamnie 200 nie jest problemem
No Tune No Life
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#23

Post autor: Laskosz »

Emila, Widziałem ten filmik już kiedyś i zaskoczył mnie pozytywnie ;) tak samo komentarz gościa pod nim :P
Jo0ker pisze:Moje eg3 jak jeszcze jeździło na gaźniku to miało 160km/h na 3 biegu
na seryjnej skrzyni ?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Emila
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 10 mar 2011, 13:58:14
Lokalizacja: Lubień Kujawski

#24

Post autor: Emila »

tak, ten komentarz też mnie rozwalił :D jak będzie ciepło to też nagram taki filmik, ciekawa jestem czy straciła czy może zyskała na mocy przez ten czas :)
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png
Awatar użytkownika
Jo0ker
Berbeć
Posty: 25
Rejestracja: ndz 29 sty 2012, 22:43:41
Lokalizacja: Kętrzyn WM

#25

Post autor: Jo0ker »

laskosz480 skrzynia seria, tylko cały wygar kolektor 4-1 i ogolnie wszystko zdrowizna. Nie mam nagrane, ale wiozłem brata i nie dam sobie wyperswadować,że to niemozliwe czy coś w tym stylu.
No Tune No Life
Bushid0

#26

Post autor: Bushid0 »

d13b2 z odblokowanym gaznikiem zlapaliśmy 190 .

d15b7 + vtec jechałem 215 na czwartym biegu i jeszcze mogłem go dociągnąć ;)
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#27

Post autor: CYkada »

Jo0ker pisze:Moje eg3 jak jeszcze jeździło na gaźniku to miało 160km/h na 3 biegum
160 na 3? do ilu kręcisz?
Awatar użytkownika
SCKAPE
Nałogowiec
Posty: 974
Rejestracja: sob 23 lip 2011, 16:44:28
Lokalizacja: Stockport

#28

Post autor: SCKAPE »

do 12000 :D

mialem kiedys vectre 2,5 v6 i z tego co pamietam przy 2-ce mialem odcinke przy 115-120km/h a na 3-ce wlasnie w okolicach 160... jak sprawdzałem moje d13b2 jak sie buja do 160km/h to piłowalem do 7000-8000rpm i na pewno dopiero na czwartym biegu dojechałem do 160km/h!
wiec seria na 3 do 160 - nie ma bata żeby poszła!! no chyba ze te 12000rpm ;)
Gorliś
Pełnoprawny User
Posty: 90
Rejestracja: pn 22 cze 2009, 02:13:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

#29

Post autor: Gorliś »

Bo to jest temat komu bardziej licznik przeklamuje;)
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4498
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#30

Post autor: Grzesieek »

Gorliś, jak ja bardzo nie chciałem sam tego napisać :clap:
Awatar użytkownika
dj-napster
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
Lokalizacja: Piła -> Krajenka

#31

Post autor: dj-napster »

Bushid0 pisze:
d15b7 + vtec jechałem 215 na czwartym biegu i jeszcze mogłem go dociągnąć ;)
to co wy macie za skrzynie że na 4 biegu tyle jedzie
SCKAPE pisze: mialem kiedys vectre 2,5 v6 i z tego co pamietam przy 2-ce mialem odcinke przy 115-120km/h
z kumplem jechałem paskiem vr6 i właśnie nie wierzyłem że ponad 100 na 2 biegu pójdzie, 110 było.

Ale przecież kwestia max prędkości na danym biegu to przecież kwestia skrzyni i odcięcia:P
Ja mam silnik do którego seryjnie był katalizator i odcinka jest zaraz za 7k a w innych rexach wskazówka wchodzi na czerwone pole, wiadomo że odcinke można przesunąć wyżej ale to się może skończyć źle;]



Obrazek

Obrazek

ogólnie średnio co 50km/h na każdym biegu odcina
Ostatnio zmieniony śr 01 lut 2012, 01:15:19 przez dj-napster, łącznie zmieniany 1 raz.
rychulja

#32

Post autor: rychulja »

4bieg d13b2 - 195km/h

dj-napster - mi sie wydaje ze na 5 to zwalnia :D 5 w trasy aby spalanie małe i wygodnie się jechało :D
Awatar użytkownika
SCKAPE
Nałogowiec
Posty: 974
Rejestracja: sob 23 lip 2011, 16:44:28
Lokalizacja: Stockport

#33

Post autor: SCKAPE »

Zwracam honor Jo0ker-owi... nasmiewajac sie zastanawialem sie ile tak naprawde musiał krecic zeby pojechac na 3 te 160, w sumie z racji ze na bezrobociu nie mam co zrobic z wolnym czasem ;) przeliczylem... I wychodzi na to że jest to realne!! na gazniku mozna krecic do ponad 9000 a 160 na trujce wypada lekko powyzej 8000 - sprawdze jak poskładam swojego szerszenia...
A tu reszta obliczeń gdyby kogoś interesowało:
Obrazek
Gorliś
Pełnoprawny User
Posty: 90
Rejestracja: pn 22 cze 2009, 02:13:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

#34

Post autor: Gorliś »

Jak sprawdzalem swoje d13 ile wyciagnie to poszla rowne 170 i ani km szybciej. Wskazania predkosciomierza zgadzaly sie z gps-em jak i z obliczeniami z przelozen;)
Co od obliczen wszystko fajnie i w teorii sie zgadza, ale 216 na czworce tez nie da rady;)
Bushid0

#35

Post autor: Bushid0 »

napster - mam skrzynie s20 z d15b2 z FD 4,25 .

No i jeszcze chceck mi się nie zapalał przy tych 215 .. bo miałem launch control.

No a na d13 + vtec jechałem równiutkie 170km na 3 biegu ;) (kreciłem do 8200) a d15 ( 7800 )
Awatar użytkownika
Jo0ker
Berbeć
Posty: 25
Rejestracja: ndz 29 sty 2012, 22:43:41
Lokalizacja: Kętrzyn WM

#36

Post autor: Jo0ker »

Nie po to się tu zarejestrowałem,żeby bajki opowiadać ;D, jakbym tyle nie miał to bym nie ściemniał ludziom na forum :p
No Tune No Life
RychuBMX
Nałogowiec
Posty: 643
Rejestracja: pt 18 lis 2011, 22:06:55
Lokalizacja: Łódź

#37

Post autor: RychuBMX »

moje d13b2 jak sie scigalem z bora polecialo 150Km/h i to przy gdzies dobrych 140 wrzucilem 4ke ale ze byl koniec wyscigu to dalej nie ciagnolem ale jeszcze mialem troche pola do popisu :gunsmilie: lecz jak tylko przyjdzie ciepelko do naszego kraju trza v-max zmierzyc, a co do tego ze na 4-ce wychodzi wiecej niz na 5-tce to jak najbardziej mozliwe bo wiekszosc samochodow z 5cio biegowa skrzynia ma predkosc maxymalna na 4biegu i wiem bo robilem do kilku aut wykresy trakcyjne i wiele widzialem takich wykresow a dane wychodza realne jak najbardziej a 5ty bieg to jak rychulja napisal jest do zbijania obrotow jadac w trasy zeby bylo mniejsze spalanie ,D
Kuki
Nałogowiec
Posty: 739
Rejestracja: śr 18 mar 2009, 21:36:32
Lokalizacja: Tczew

#38

Post autor: Kuki »

SCKAPE pisze:Zwracam honor Jo0ker-owi... nasmiewajac sie zastanawialem sie ile tak naprawde musiał krecic zeby pojechac na 3 te 160, w sumie z racji ze na bezrobociu nie mam co zrobic z wolnym czasem ;) przeliczylem... I wychodzi na to że jest to realne!! na gazniku mozna krecic do ponad 9000 a 160 na trujce wypada lekko powyzej 8000 - sprawdze jak poskładam swojego szerszenia...
A tu reszta obliczeń gdyby kogoś interesowało:
Obrazek
a opór powietrza .... :huh:
Awatar użytkownika
SCKAPE
Nałogowiec
Posty: 974
Rejestracja: sob 23 lip 2011, 16:44:28
Lokalizacja: Stockport

#39

Post autor: SCKAPE »

To obliczenia ktore mowią ile potencjalnie możesz pojechac przy danych obrotach na odpowiednim biegu i danej średnicy koła. Wiec teoretycznie możesz tak pojechać jak w tabeli! A praktycznie czy pojedziesz, czyli czy pokonasz np. opór powietrza to już zależy od mocy i charakterystkiki silnika.
Ps. zrobilem to w exelu wiec jak ktos chce podstawic inne dane to moge to zrobic albo wysłać plik ;)
RychuBMX
Nałogowiec
Posty: 643
Rejestracja: pt 18 lis 2011, 22:06:55
Lokalizacja: Łódź

#40

Post autor: RychuBMX »

hehe SCKAPE ja wszystkie obliczenia robilem na papierze i to z oporem powietrza i innymi pierdolami i bylo liczenia co niemiara na wszycho inny wzor ale ze to bylo do szkoly na przedmiot zawodowy to bylo trza zrobic w ten sposob, troszke dokladniejsze niz to w exelu i ze wszystko na papier a2 milimetrowy trza bylo naniesc to potem mozna sobie odczytac jaka predkosc na jakim biegu i przy jakim oporze powietrza jak co to posiadam jeszcze wzory ale jest to nie latwe i nie wszyscy sobie poradza z liczeniem :gunsmilie:
ODPOWIEDZ