MTS czy Ta technix co wybrac??? czy cos innego ???
MTS czy Ta technix co wybrac??? czy cos innego ???
witam chcialbym zmienic zawieszenie w swoim eg4 i chcialbym wiedziec czy ktos jezdzi na tych zestawach tych dwoch firm cena dosc atrakcyjna bo ok 1000zł i chcialbym wiedziec jak to sie zachowuje a przede wszystkim trwalosc i czy dobrze sie na tym smiga prosze o wypowiedzi lub polecenie czegos innego
-
- Nałogowiec
- Posty: 587
- Rejestracja: wt 15 cze 2010, 17:07:15
- Lokalizacja: Sierosławice(Kraków)
Slyszlem wiele opini na ten temat i nie polecaja.Ja ta twoim miejscu dolozylbym drugiego tysiaka i kupilbym cos takiego
http://www.allegro.pl/item1118281294_ap ... 9_ek1.html
http://www.allegro.pl/item1118281294_ap ... 9_ek1.html
,,Jadą chłopaki w Japońcach,nikt Ich nie dogoni bo kręcą do końca"
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 59
- Rejestracja: pn 23 maja 2011, 20:21:40
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Dołaczam sie do tematu, ponieważ mam zalozony gwint MTS Technik od jakiegoś miesiąca.... o wyborze zdecydowała cena, zapłaciłem za niego 1100pln, i zawieszenie ogólnie miękkie, ale jak dla mnie jest ok, wcześniej był zawias Monroe i był on o wiele twardszy, niestety dlatego posypał sie dosyć szybko i musiałem zmienic.... na tym przejechałem ok 1200km i jak narazie jestem zadowolony....
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 59
- Rejestracja: pn 23 maja 2011, 20:21:40
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Dokładnie:) zaobaczymy ile bedzie służył, jeżeli za rok będziemy dalej zadowoleni z niego to bedzie znaczyło że jest w 100% wart swojej cenyD_E_R_G pisze:mam gwint ta technics i nie narzekam, napewno nie jest to koni ani nic takiego ale jak za ta cene i mozliwosc regulacji jest dobrze jak ktos czesto nie popier..jezdzi na lotnisku na torach to moze byc:P ogolnie miastowy zawias:D
aktualnie jezdze na Koni 8040 (skrecone na maxa twardo) + mega twarde springi NEUSPEED(60/60) i jest beton, ale nie mam zadnych podskokow czy tracenia przyczepnosci, co zauwazylem na zawiasie wlasnie TA u ziomka. Na wiosne szykuje powoli jakis gwint bo po takim zawiasie na pewno TA wypadnie blado. Kat widzenia zalezy od kata patrzenia - proste
U mnie amory MTS Technik (szczególnie tylne) po ~30tys km (zamontowane w sierpniu 2009r przy przebiegu ~141k km, obecnie 171k km) wyraźnie nie pracują jak nowe - bym się pokusił że nie pracują już powoli jak należy;
Tył szczególnie lubi się poodzywać, auto czasem lubi popływać już;
Ja wiem, że PL drogi są jakie są, owszem...
Ja obstawiałem że 40tys km zrobią;
Więc zimę na nich przejeżdżę, na wiosnę wpada komplet KYB AGX;
Ogółem cena do tego co otrzymałem jak najbardziej ok;
Aczkolwiek najbardziej denerwuje że tył trochę nie dopasowany sposobem pracy do przodu ... lub na odwrót;
Choć tu akurat tył nie ogarnięty jeszcze pod kątem tulejek/luzów etc stąd to może niesłusznie kierować moje zdanie że tył jest do *****;
(Przód: nowe tuleje wahaczy dół, nowe sworznie wahacze dół, nowe górne wahacze, nowe drążki, nowe końcówki drążków, zrobiona zbieżność);
Tył szczególnie lubi się poodzywać, auto czasem lubi popływać już;
Ja wiem, że PL drogi są jakie są, owszem...
Ja obstawiałem że 40tys km zrobią;
Więc zimę na nich przejeżdżę, na wiosnę wpada komplet KYB AGX;
Ogółem cena do tego co otrzymałem jak najbardziej ok;
Aczkolwiek najbardziej denerwuje że tył trochę nie dopasowany sposobem pracy do przodu ... lub na odwrót;
Choć tu akurat tył nie ogarnięty jeszcze pod kątem tulejek/luzów etc stąd to może niesłusznie kierować moje zdanie że tył jest do *****;
(Przód: nowe tuleje wahaczy dół, nowe sworznie wahacze dół, nowe górne wahacze, nowe drążki, nowe końcówki drążków, zrobiona zbieżność);
Ja polecam osobiście Ta technixa mimo, że mts i ta technix wychodzi z jednej fabryki, to wbrew pozorom TA technix jest nieco twardszy od mts'ów. Zrobiłem już kilkanaście tysięcy na ta technixie i zdecydowanie polecam, amory o krótkim skoku są w porządku, ogólnie nie polecam z tych firm gwintów bo jak można na przykład na ckpl poczytać są z nimi okrutne problemy.