Witam.
Podjąłem walkę z trzeszczeniem, telepaniem i innymi wnerwiającymi mnie dźwiękami w moim EG. Dźwiękami dochodzącymi z tyłu.
Co zrobiłem:
- Tylne boczki (te przy kanapie) mają wyjmowany element, miał swobodę poruszania, wyjąłem, podkleiłem gąbeczki takie do okien,
- Zdjąłem plastik z burty i wszystkie te cięgna nie obijają się już o blachę, bo podkleiłem kawałki filcu,
- Zainstalowałem C-pillar.
Ogólnie C-pillar dał dużo, jest ciszej, plastiki ucichły. Teraz jeszcze klapa, chyba kanapa i ta płyta pod wykładziną bagażnika. Najgłośniej telepie mi się tylna klapa, a raczej szyba. Ewidentnie ma jakiś luz.
Pytanie co w zamku i w jakim zakresie regulować oraz jak się do tego dostać? Najlepiej bym prosił o jakąś fotkę i zaznaczone którymi śrubkami kręcić i w jakim zakresie. Domyślam się, że jak przesadzę, to klapa albo się nie będzie chciała domknąć, albo w najgorszym przypadku otworzyć po zamknięciu. Można metodą prób i błędów, ale zamek szkoda skopać, więc wolę takie trywialne pytania tutaj zadać.
Temat chyba może się przydać, bo zapewne nie jestem sam z problemem nieprzyjemnych odgłosów.
Tylna klapa w HB - regulacja?
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
- SiVy
- Obeznany
- Posty: 111
- Rejestracja: ndz 01 mar 2009, 22:33:45
- Lokalizacja: Wielgie/Włocławek
- Kontakt:
ale wiesz manual manualem liczą sie patenty Ja kiedyś przywiązałem sznurkami szybe chwytająć za siłowniki aby docisnąc do uszczelki i było znacznie ciszej. Z drugiej strony to bezsensu
Myślalem tez nad zapinkami zeby zapinać szybe coś w podobnego do zapięć maski wtedy szyb już na bank przestałaby sie ruszać bo miałaby 3 punkty zaczepienia zamiast jednego.
Myślalem tez nad zapinkami zeby zapinać szybe coś w podobnego do zapięć maski wtedy szyb już na bank przestałaby sie ruszać bo miałaby 3 punkty zaczepienia zamiast jednego.
Części Honda OEM, markowe zamienniki. Zapraszam
- K23
- Natchniony
- Posty: 2914
- Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
- Lokalizacja: A co Cie to?
- Wiek: 23
- Kontakt:
To już jakieś ostateczne metody Jeśli z fabryki wyjeżdżała i nic nie latało to właśnie do takiego stanu chcę doprowadzić Pora faktycznie pomęczyć manualSiVy pisze:ale wiesz manual manualem liczą sie patenty Ja kiedyś przywiązałem sznurkami szybe chwytająć za siłowniki aby docisnąc do uszczelki i było znacznie ciszej. Z drugiej strony to bezsensu
Myślalem tez nad zapinkami zeby zapinać szybe coś w podobnego do zapięć maski wtedy szyb już na bank przestałaby sie ruszać bo miałaby 3 punkty zaczepienia zamiast jednego.
masz regulacje spasowania tylnej szyby, otwierasz ten plastik w którym jest silnik wycieraczki i masz 2 srubki na imbus do ustawiania, poluźniasz, czym oczko dasz bardziej do góry tym bedzie ciasnej, ale jak przesadzisz to nie domkniesz szyby, ja mam tak zrobione ze musze lekko docisnac szybe reka zeby sie zamkneło, ale nic nie halasuje,
dykte w bagaju mozesz podkleic filcem i nie bedzie walic,
w tylniej burcie masz bolce do regulacji, po bokach czarne na kluczyk...
pozdro
dykte w bagaju mozesz podkleic filcem i nie bedzie walic,
w tylniej burcie masz bolce do regulacji, po bokach czarne na kluczyk...
pozdro