Odbijanie i siła wspomagania
Odbijanie i siła wspomagania
Witam
mam pytanko. mianowicie mam honde od tygodnia sprawuje się super ale wspomaganie tak jakby ciężko chodzilo( jest ale takie średnie) w porównaniu do mojego drugiego auta vw passata b5 czy może byc to spowodowane tym że płyn mam na dolnej kresce?? lub tym że geometrie może mam do ustawienia. Dodam iz kierwonica nie wraca po skrecie do poprzedniej pozycji brakuje jej troszku . A i śmigam na zimówkach.
Tyle co wiem to muszę sprawdzidć sworzenie, dolac płynu, inne rzeczy mi do głowy nie przychodza
mam pytanko. mianowicie mam honde od tygodnia sprawuje się super ale wspomaganie tak jakby ciężko chodzilo( jest ale takie średnie) w porównaniu do mojego drugiego auta vw passata b5 czy może byc to spowodowane tym że płyn mam na dolnej kresce?? lub tym że geometrie może mam do ustawienia. Dodam iz kierwonica nie wraca po skrecie do poprzedniej pozycji brakuje jej troszku . A i śmigam na zimówkach.
Tyle co wiem to muszę sprawdzidć sworzenie, dolac płynu, inne rzeczy mi do głowy nie przychodza
odpal auto i zacznij krecic kiera od lewej do prawej skrecajac maxymalnie i przyczaj jaki pompa odglos wydaje...uwierz mi poznasz dzwiek wskazujacy na jej zuzycie. Swiezy plyn by sie przydal... ja zmienilem calutki plyn wspomagania i roznica byla duza (a pisza ze nie nalezy wymieniac plynu tylko go ewentualnie dolewac) no i pompe wyczyscic troche by wypadalo rowniez ewentualnie ja wymienic.
-
- Berbeć
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz 21 mar 2010, 23:41:49
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Żółtodziób
- Posty: 12
- Rejestracja: czw 12 lis 2009, 23:27:39
- Lokalizacja: WS
-
- Żółtodziób
- Posty: 12
- Rejestracja: czw 12 lis 2009, 23:27:39
- Lokalizacja: WS