Mam d15b2 zrobiony na d15b7 z kolektorem wydechowym i sondą d16z6.Mogę mieć komputer od d16y3.Moje pytanie-co zyskam ,a co ewentualnie mogę stracić? Jaka jest między nimi różnica?
Jakie są + i - zamiany komputera d15b7 na d16y3?
dodam ,ze komp d16y3 mogę mieć w zamian za d15b7?warto ,czy nie?
komputer D15B7-D16Y3-jaka różnica?
nikt Ci nie powie takich rzeczy. chyba ze ktos porownywal mapy z b7 i y3.
poza tym nic Ci to nie da poza możliwie większym spalaniem.
jeśli masz d15b2@7 to dołoż do niego jeszcze troche wiecej niz tylko mpfi i kol. wydechowy d16z6 np:. walek a2, regulowane kolko, kpl. wydech, ssący z6...- i wtedy oplacac Ci sie bedzie wystroić mape pod ta konkretna specyfikacje a nie zmieniac komputery i myslec ze jak dam ecu od 1.6 do 1.5 moc wzrosnie.
poza tym nic Ci to nie da poza możliwie większym spalaniem.
jeśli masz d15b2@7 to dołoż do niego jeszcze troche wiecej niz tylko mpfi i kol. wydechowy d16z6 np:. walek a2, regulowane kolko, kpl. wydech, ssący z6...- i wtedy oplacac Ci sie bedzie wystroić mape pod ta konkretna specyfikacje a nie zmieniac komputery i myslec ze jak dam ecu od 1.6 do 1.5 moc wzrosnie.
Cóż, mam MPFI na D15B2 zrobione na gratach z z6 (oba kolektory) + p28 i wydaje mi sie ze dzieki mapie paliwa z Z6 autko jedzie prawie identycznie jak kolega, ktory ma ten sam setup na b7 (oba kolektory, komp) + walek od D16A6 i to wszystko wystrojone. Auta na pierwszych 2 biegach ida rowno, a on odchodzi dopiero na trojce. Wydaje mi sie ze to wszystko za sprawa map paliwa z z6.
wcale tak nie myślę kolegokuchar pisze:i myslec ze jak dam ecu od 1.6 do 1.5 moc wzrosnie.
z tego co udało mi sie dowiedziec i zauważyć komp d16y3:
-odcina paliwo wyzej od d15b7 na 7,5tys obr.
-inna mapa -daje wiecej paliwa i to chyba dobrze,bo w b7 tak jakby bylo za malo...
-mam 4 zylowa sonde,ale teraz moge znowu wlozyc ta od b2 1-zylowa,bo y3 ma wyłączone grzanie.
zauwazylem ,ze odrobine lepiej (szybciej )sie wkreca i tak jak wyzej wspomnialem do 7,5 tys.
-
- Podwójny As
- Posty: 211
- Rejestracja: czw 16 wrz 2010, 12:48:21
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Dołącze się do tematu z pytaniem odnośnie poduszki górnej (strona kierowcy) przy pompie od wspomagania.
Czy te poduszki D15b7 i D16y3 są identyczne?
mam duży luz na tej poduszce (obecnie z D16y3)
może do do silnika D16y3 trzeba użyć poduszki z D15b7?
Przepraszam że w dziale elektryka ale nie chciałem zakładać nowego tematu.
Czy te poduszki D15b7 i D16y3 są identyczne?
mam duży luz na tej poduszce (obecnie z D16y3)
może do do silnika D16y3 trzeba użyć poduszki z D15b7?
Przepraszam że w dziale elektryka ale nie chciałem zakładać nowego tematu.