Civic 5g do KJS
Civic 5g do KJS
Witam ponownie!
Chciałbym od tego roku wystartować w amatorskich pojazdówkach typu KJS i pochodne.
Z racji klasy do 1400 celuję w Civica 1.3 75 koni.
Mam kilka pytań:
1. Czy Civic V występował też z silnikiem 1.4 90 konnym?
2. Czy Civic V w wersji gaźnikowej 1.3, wybebeszony z utwardzonym zawiasem i fotelem+pasami nada się w tego typu imprezach?
Bardzo liczę na pomoc i pozdrawiam
M
Chciałbym od tego roku wystartować w amatorskich pojazdówkach typu KJS i pochodne.
Z racji klasy do 1400 celuję w Civica 1.3 75 koni.
Mam kilka pytań:
1. Czy Civic V występował też z silnikiem 1.4 90 konnym?
2. Czy Civic V w wersji gaźnikowej 1.3, wybebeszony z utwardzonym zawiasem i fotelem+pasami nada się w tego typu imprezach?
Bardzo liczę na pomoc i pozdrawiam
M
- Logan
- Administracja
- Posty: 1687
- Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 33
- Kontakt:
1. Nie
2. D13 można pomodzić nawet na 130km, w zaleznosci od budzetu. Także nada się jak najbardziej
Polecam poczytać http://civic5g.pl/turkusowy-szerszen-by ... 8,1220.htm
2. D13 można pomodzić nawet na 130km, w zaleznosci od budzetu. Także nada się jak najbardziej
Polecam poczytać http://civic5g.pl/turkusowy-szerszen-by ... 8,1220.htm
Ogladalem dzis jedna, mokry silnik w okolicy pokrywy i glowicy. Po dodaniu gazu i szybkim odjeciu spadaly nisko obroty, raz zgasl. Cos powaznego? Spodobal mi sie..
[ Dodano: Pią 05 Cze, 2015 11:38 ]
Słuchajcie znalazłem dziś też fajny model, wprawdzie inna klasa bo 1600 ale:
Czy Civiki 5 wychodziły też seryjnie z takim motorem?
http://otomoto.pl/oferta/honda-civic-ci ... y5YzJ.html
Czy prawdą jest, że od nowości jest w nim tako motor?
[ Dodano: Pią 05 Cze, 2015 11:38 ]
Słuchajcie znalazłem dziś też fajny model, wprawdzie inna klasa bo 1600 ale:
Czy Civiki 5 wychodziły też seryjnie z takim motorem?
http://otomoto.pl/oferta/honda-civic-ci ... y5YzJ.html
Czy prawdą jest, że od nowości jest w nim tako motor?
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
Skoro za darmo to gówno co da trzeba bulić
Ja przerabiałem niegdyś swoje D13B2 według tych instrukcji i poprawiło to coś tam delikatnie, albo przynajmniej wrażenie. Jednak stwierdziłem że ten gaźnik to pomyłka, tanim i ciekawym rozwiązaniem mógłbym być wtrysk dwupunktowy z D15B2, przełożyć na słupek D13B2.
Ogólnie jest na forum taki gostek który mimo D13, który raz mu już poległ, ale po jakim czasie! ma tam ponad 130 kucy, jest to Turkusowy Szerszeń i ciągle to ta pojemność 1343.
Jeśli chcesz mieć to auto typowo na rajdy to na pewno wybebeszenie wszystkiego co się da i ewentualne zmiany blaszanych elementów na takie z tworzywa da dość sporo.
Jak już będziesz szukał czegoś z D13 to najlepiej wersja noblesse z '95, taki model powinien mieć krótką skrzynię, a więc już coś do przodu
Ja przerabiałem niegdyś swoje D13B2 według tych instrukcji i poprawiło to coś tam delikatnie, albo przynajmniej wrażenie. Jednak stwierdziłem że ten gaźnik to pomyłka, tanim i ciekawym rozwiązaniem mógłbym być wtrysk dwupunktowy z D15B2, przełożyć na słupek D13B2.
Ogólnie jest na forum taki gostek który mimo D13, który raz mu już poległ, ale po jakim czasie! ma tam ponad 130 kucy, jest to Turkusowy Szerszeń i ciągle to ta pojemność 1343.
Jeśli chcesz mieć to auto typowo na rajdy to na pewno wybebeszenie wszystkiego co się da i ewentualne zmiany blaszanych elementów na takie z tworzywa da dość sporo.
Jak już będziesz szukał czegoś z D13 to najlepiej wersja noblesse z '95, taki model powinien mieć krótką skrzynię, a więc już coś do przodu
- K23
- Natchniony
- Posty: 2876
- Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
- Lokalizacja: A co Cie to?
- Wiek: 23
- Kontakt:
Temat odgrzebany, ale dla potomnych...
Zależy jakie gdzie są klasy, ale jeśli do 1.4 to jest oklep od 80-100 konnych, dużo lżejszych CC i SC 1.1 i 1.2. Jeżeli do 1.6 to nie ma co podchodzić bez B16. Taka prawda, ja się męczę od czasu do czasu D16 i choćbym się skichał to nie oszukam różnicy 30-50km jeśli jest prosta taka, że dokręcam 3 bieg, 2-3 takie proste i na prawdę trzeba już się pocić, bo masz różnicę 4-5 sekund spokojnie, więc nawet jeśli typ w Bserii będzie słabszym kierowcą, to już tu nadrabia.
IMO do KJSów, KaZeteK, sprintów jeśli Civic to B16, jeśli klasy typu do 1.2, do 1.4 lepiej Fiat CC lub SC z silnikiem minimum porobionym 1.1 ewentualnie jak moderator wspomniał Swift, albo jakiś lekki pomodzony Peugeot, chociaż to też kosztowna sprawa jeśli ma jeździć.
Zależy jakie gdzie są klasy, ale jeśli do 1.4 to jest oklep od 80-100 konnych, dużo lżejszych CC i SC 1.1 i 1.2. Jeżeli do 1.6 to nie ma co podchodzić bez B16. Taka prawda, ja się męczę od czasu do czasu D16 i choćbym się skichał to nie oszukam różnicy 30-50km jeśli jest prosta taka, że dokręcam 3 bieg, 2-3 takie proste i na prawdę trzeba już się pocić, bo masz różnicę 4-5 sekund spokojnie, więc nawet jeśli typ w Bserii będzie słabszym kierowcą, to już tu nadrabia.
IMO do KJSów, KaZeteK, sprintów jeśli Civic to B16, jeśli klasy typu do 1.2, do 1.4 lepiej Fiat CC lub SC z silnikiem minimum porobionym 1.1 ewentualnie jak moderator wspomniał Swift, albo jakiś lekki pomodzony Peugeot, chociaż to też kosztowna sprawa jeśli ma jeździć.
K23 pisze:Temat odgrzebany, ale dla potomnych...
Zależy jakie gdzie są klasy, ale jeśli do 1.4 to jest oklep od 80-100 konnych, dużo lżejszych CC i SC 1.1 i 1.2. Jeżeli do 1.6 to nie ma co podchodzić bez B16. Taka prawda, ja się męczę od czasu do czasu D16 i choćbym się skichał to nie oszukam różnicy 30-50km jeśli jest prosta taka, że dokręcam 3 bieg, 2-3 takie proste i na prawdę trzeba już się pocić, bo masz różnicę 4-5 sekund spokojnie, więc nawet jeśli typ w Bserii będzie słabszym kierowcą, to już tu nadrabia.
IMO do KJSów, KaZeteK, sprintów jeśli Civic to B16, jeśli klasy typu do 1.2, do 1.4 lepiej Fiat CC lub SC z silnikiem minimum porobionym 1.1 ewentualnie jak moderator wspomniał Swift, albo jakiś lekki pomodzony Peugeot, chociaż to też kosztowna sprawa jeśli ma jeździć.
Aaaaaaamen!
Amatorki to już nie taka zabawa jak jeszcze kilka lat temu. Konkurencja nawet na zadupiach tak się pozbroiła, że bez dobrego sprzętu nawet ogarniający kierownica nie ma co podchodzić.
- K23
- Natchniony
- Posty: 2876
- Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
- Lokalizacja: A co Cie to?
- Wiek: 23
- Kontakt:
D-seriami to sobie można jakieś spadliniałe Astry GSI z ryczącym wydechem ganiać. Na byle jakich amatorkach z wpisowym 30 zł przyjeżdżają B16 po 180koni wyprute, na konkretnej oponie, z hamulcami, zawiasami, to aż się miękkie nogi robią jak człowiek myśli o rywalizacji z nimi. Raz na motodrom do Łodzi mi gość z Częstochowy przyjechał EG6 zrobionym pod 3-ligę. Objechaliśmy go, bo popełnił jakiś 5 sekundowy błąd na jednym przejeździe, no ale sam fakt takiego auta... Jeszcze na ciasnych technicznych próbach gdzie tylko na moment się wbija 2 bieg to dogonisz, ale jak już jest szybciej, sorry.
Także D13 do zabawy, nie polecam, żeby zrobić to na 120-130 koni aby być konkurencyjnym z sejami, to zrobi się profi seja bez półśrodków i jeszcze na dwa komplety opon starczy.
Także D13 do zabawy, nie polecam, żeby zrobić to na 120-130 koni aby być konkurencyjnym z sejami, to zrobi się profi seja bez półśrodków i jeszcze na dwa komplety opon starczy.