Civic 5g do KJS

mateusz5g
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: wt 26 maja 2015, 00:42:18
Lokalizacja: Włocławek

Civic 5g do KJS

#1

Post autor: mateusz5g »

Witam ponownie!
Chciałbym od tego roku wystartować w amatorskich pojazdówkach typu KJS i pochodne.
Z racji klasy do 1400 celuję w Civica 1.3 75 koni.
Mam kilka pytań:

1. Czy Civic V występował też z silnikiem 1.4 90 konnym?
2. Czy Civic V w wersji gaźnikowej 1.3, wybebeszony z utwardzonym zawiasem i fotelem+pasami nada się w tego typu imprezach?

Bardzo liczę na pomoc i pozdrawiam
M
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1652
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#2

Post autor: Logan »

1. Nie
2. D13 można pomodzić nawet na 130km, w zaleznosci od budzetu. Także nada się jak najbardziej ;)
Polecam poczytać http://civic5g.pl/turkusowy-szerszen-by ... 8,1220.htm
mateusz5g
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: wt 26 maja 2015, 00:42:18
Lokalizacja: Włocławek

#3

Post autor: mateusz5g »

Ok bardzo dziękuję za info.
Proszę o szybką poradę, czy te "darmowe modyfikacje" z odblokowaniem przepustnic etc. dają jakiekolwiek widoczne/odczuwalne różnice?
Wyciągne z nich ponad 80 koni?
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: syndicate »

nie baw sie w to
mateusz5g
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: wt 26 maja 2015, 00:42:18
Lokalizacja: Włocławek

#5

Post autor: mateusz5g »

Hmm, no ale dlaczego, na jakimś portalu o 5g jest obszerna instrukcja odblokowania gaźnika, przepustnicy itp, to naprawdę nic nie daje?
Biorąc uwagę, że będę tym autem latał i się ścigał kilka kucy nie zawadzi... :P
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#6

Post autor: Grzesieek »

Jesteś świadom tego, że trafiasz w klasę z nic nie ważącymi i dość mocnymi Swiftami GTI? ;) Przydałoby się przejście na pełny wtrysk i ostrzejszy wałek przynajmniej.
mateusz5g
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: wt 26 maja 2015, 00:42:18
Lokalizacja: Włocławek

#7

Post autor: mateusz5g »

Ogladalem dzis jedna, mokry silnik w okolicy pokrywy i glowicy. Po dodaniu gazu i szybkim odjeciu spadaly nisko obroty, raz zgasl. Cos powaznego? Spodobal mi sie..

[ Dodano: Pią 05 Cze, 2015 11:38 ]
Słuchajcie znalazłem dziś też fajny model, wprawdzie inna klasa bo 1600 ale:
Czy Civiki 5 wychodziły też seryjnie z takim motorem?
http://otomoto.pl/oferta/honda-civic-ci ... y5YzJ.html
Czy prawdą jest, że od nowości jest w nim tako motor?
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1652
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#8

Post autor: Logan »

Tak, wychodził takie na japonie. W ogóle fajna sztuka, na czarnych, jeśli blacha zdrowa to warto się zainteresować, ale w klasie 1.6 moce siegaja 200km także nie wiem czy to jest dobry ruch.
Awatar użytkownika
RaDar
Nałogowiec
Posty: 605
Rejestracja: śr 16 paź 2013, 21:11:03
Lokalizacja: LTM
Wiek: 30

#9

Post autor: RaDar »

zostań w małych klasach bo szanse są równiejsze. Poczytaj o D13, trochę modów jest, jak odchudzisz cifa i trochę zmodzisz to można powyżej 100koni z tego silnika wycisnąć. Logan podał ci temat, jest to dłuuga lektura i raczej większość modów co da się z tego silnika wyciągnąć
mateusz5g
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: wt 26 maja 2015, 00:42:18
Lokalizacja: Włocławek

#10

Post autor: mateusz5g »

A już abstrachując od KJS, facet od tego niebieskiego wstawił filmiki, czy możecie zobaczyć pracę silnika, blachę itp, czy to trup?

Awatar użytkownika
Electrolit
Podwójny As
Posty: 261
Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
Lokalizacja: łódzkie

#11

Post autor: Electrolit »

Skoro za darmo to gówno co da :D trzeba bulić
Ja przerabiałem niegdyś swoje D13B2 według tych instrukcji i poprawiło to coś tam delikatnie, albo przynajmniej wrażenie. Jednak stwierdziłem że ten gaźnik to pomyłka, tanim i ciekawym rozwiązaniem mógłbym być wtrysk dwupunktowy z D15B2, przełożyć na słupek D13B2.
Ogólnie jest na forum taki gostek który mimo D13, który raz mu już poległ, ale po jakim czasie! ma tam ponad 130 kucy, jest to Turkusowy Szerszeń i ciągle to ta pojemność 1343.

Jeśli chcesz mieć to auto typowo na rajdy to na pewno wybebeszenie wszystkiego co się da i ewentualne zmiany blaszanych elementów na takie z tworzywa da dość sporo.
Jak już będziesz szukał czegoś z D13 to najlepiej wersja noblesse z '95, taki model powinien mieć krótką skrzynię, a więc już coś do przodu :cowboy:
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2807
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#12

Post autor: K23 »

Temat odgrzebany, ale dla potomnych...
Zależy jakie gdzie są klasy, ale jeśli do 1.4 to jest oklep od 80-100 konnych, dużo lżejszych CC i SC 1.1 i 1.2. ;) Jeżeli do 1.6 to nie ma co podchodzić bez B16. Taka prawda, ja się męczę od czasu do czasu D16 i choćbym się skichał to nie oszukam różnicy 30-50km jeśli jest prosta taka, że dokręcam 3 bieg, 2-3 takie proste i na prawdę trzeba już się pocić, bo masz różnicę 4-5 sekund spokojnie, więc nawet jeśli typ w Bserii będzie słabszym kierowcą, to już tu nadrabia.

IMO do KJSów, KaZeteK, sprintów jeśli Civic to B16, jeśli klasy typu do 1.2, do 1.4 lepiej Fiat CC lub SC z silnikiem minimum porobionym 1.1 ewentualnie jak moderator wspomniał Swift, albo jakiś lekki pomodzony Peugeot, chociaż to też kosztowna sprawa jeśli ma jeździć.
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#13

Post autor: Grzesieek »

K23 pisze:Temat odgrzebany, ale dla potomnych...
Zależy jakie gdzie są klasy, ale jeśli do 1.4 to jest oklep od 80-100 konnych, dużo lżejszych CC i SC 1.1 i 1.2. ;) Jeżeli do 1.6 to nie ma co podchodzić bez B16. Taka prawda, ja się męczę od czasu do czasu D16 i choćbym się skichał to nie oszukam różnicy 30-50km jeśli jest prosta taka, że dokręcam 3 bieg, 2-3 takie proste i na prawdę trzeba już się pocić, bo masz różnicę 4-5 sekund spokojnie, więc nawet jeśli typ w Bserii będzie słabszym kierowcą, to już tu nadrabia.

IMO do KJSów, KaZeteK, sprintów jeśli Civic to B16, jeśli klasy typu do 1.2, do 1.4 lepiej Fiat CC lub SC z silnikiem minimum porobionym 1.1 ewentualnie jak moderator wspomniał Swift, albo jakiś lekki pomodzony Peugeot, chociaż to też kosztowna sprawa jeśli ma jeździć.

Aaaaaaamen!

Amatorki to już nie taka zabawa jak jeszcze kilka lat temu. Konkurencja nawet na zadupiach tak się pozbroiła, że bez dobrego sprzętu nawet ogarniający kierownica nie ma co podchodzić.
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2807
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#14

Post autor: K23 »

D-seriami to sobie można jakieś spadliniałe Astry GSI z ryczącym wydechem ganiać. ;) Na byle jakich amatorkach z wpisowym 30 zł przyjeżdżają B16 po 180koni wyprute, na konkretnej oponie, z hamulcami, zawiasami, to aż się miękkie nogi robią jak człowiek myśli o rywalizacji z nimi. ;) Raz na motodrom do Łodzi mi gość z Częstochowy przyjechał EG6 zrobionym pod 3-ligę. :D Objechaliśmy go, bo popełnił jakiś 5 sekundowy błąd na jednym przejeździe, no ale sam fakt takiego auta... Jeszcze na ciasnych technicznych próbach gdzie tylko na moment się wbija 2 bieg to dogonisz, ale jak już jest szybciej, sorry. :D
Także D13 do zabawy, nie polecam, żeby zrobić to na 120-130 koni aby być konkurencyjnym z sejami, to zrobi się profi seja bez półśrodków i jeszcze na dwa komplety opon starczy. :P
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#15

Post autor: Grzesieek »

Sej 1.2 ~100KM + skrzynia 6 biegowa ze Stilo + zawias Krosno + jakaś sprężyna= dobry killer :D
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2807
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#16

Post autor: K23 »

Grzesieek pisze:Sej 1.2 ~100KM + skrzynia 6 biegowa ze Stilo + zawias Krosno + jakaś sprężyna= dobry killer :D
+ oponka i chłopaki w Subaru mają stres na ciasnej próbie. :D
ODPOWIEDZ