D15Z1 wiele problemów...
D15Z1 wiele problemów...
Witam,
chcialem przedstawic i poradzic sie u was przyczyn tych problemów:
1. na włączonych światłach mam normalnie ladnie 0.9-1 tys obrotow, natomiast gdy je wylacze mam juz mniej niz 600.
2. spalony bezpiecznik backup. w momencie wsadzenia dobrego same wlaczaja sie postojowki.
3. padajacy od czasu do czasu akumulator (nie chodzi o mrozy) aku nowy, alter tez dobrze laduje
4. slabe ogrzewanie, rury od chlodnicy bardzo cieple
5. szarpanie miedzy 2-3 tys obrotow przy malym gazie, doda sie wiecej idzie normalnie
6. przy ruszaniu na polsprzegle pyrkota strasznie :s tzn obroty sa rowne ale chodzi cos ala traktor
Pomocy, bo niedlugo mnei ta hanka wykonczy :<
chcialem przedstawic i poradzic sie u was przyczyn tych problemów:
1. na włączonych światłach mam normalnie ladnie 0.9-1 tys obrotow, natomiast gdy je wylacze mam juz mniej niz 600.
2. spalony bezpiecznik backup. w momencie wsadzenia dobrego same wlaczaja sie postojowki.
3. padajacy od czasu do czasu akumulator (nie chodzi o mrozy) aku nowy, alter tez dobrze laduje
4. slabe ogrzewanie, rury od chlodnicy bardzo cieple
5. szarpanie miedzy 2-3 tys obrotow przy malym gazie, doda sie wiecej idzie normalnie
6. przy ruszaniu na polsprzegle pyrkota strasznie :s tzn obroty sa rowne ale chodzi cos ala traktor
Pomocy, bo niedlugo mnei ta hanka wykonczy :<
co do 1, to pewnie alternator nie wyrabia
edit: myślałem, że mi się coś porąbało, ale jak gruszecky niżej pisze, że ok, to ok
edit: myślałem, że mi się coś porąbało, ale jak gruszecky niżej pisze, że ok, to ok
Ostatnio zmieniony czw 08 sty 2015, 10:38:01 przez syndicate, łącznie zmieniany 2 razy.
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1700
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
Witam świeżego posiadacza D15Z1 z tego co widzę;] jako stary posiadacz tegoż, znam każdą z tych bolączek poza 2. :
1. syndicate ma rację, chodzi o alternator, a konkretniej i regulator napięcia który znajduje się przy alternatorze.
2. Dziwne, coś masz z instalacją, co ma związek z
3. niechcianym poborem prądu-udaj się do elektryka który ma miernik-niech pomierzy pobór na wyłączonym-powinien być chyba pare dziesiątych Ampera czy coś takiego z uwagi na podtrzymanie. Na 99% masz coś z zakresu elektryki pociągnięte na krótko.
4. Zdemontuj schowek pasażera, potem taką blaszkę i potem zobaczysz takie białe ustrojstwa-zdemontuj to, przeczyść, wyjmij liście i zobacz czy nagrzewnica nie jest uszkodzona-to plastik więc mogą tam się dziac cuda. Nie jest to rocket sience-poradzisz sobie
5. Przyzwyczaj się, tak działa Twój vtec-e w połączeniu z EGRem. Po prostu przełącza fazy. Niestety latem będzie wkurzać jeszcze bardziej bo częściej się EGR otwiera;).Jak to mówią-ten typ tak ma
6. Hmmm pewnie masz zwyczajną nieszczelność gdzieś na wydechu
1. syndicate ma rację, chodzi o alternator, a konkretniej i regulator napięcia który znajduje się przy alternatorze.
2. Dziwne, coś masz z instalacją, co ma związek z
3. niechcianym poborem prądu-udaj się do elektryka który ma miernik-niech pomierzy pobór na wyłączonym-powinien być chyba pare dziesiątych Ampera czy coś takiego z uwagi na podtrzymanie. Na 99% masz coś z zakresu elektryki pociągnięte na krótko.
4. Zdemontuj schowek pasażera, potem taką blaszkę i potem zobaczysz takie białe ustrojstwa-zdemontuj to, przeczyść, wyjmij liście i zobacz czy nagrzewnica nie jest uszkodzona-to plastik więc mogą tam się dziac cuda. Nie jest to rocket sience-poradzisz sobie
5. Przyzwyczaj się, tak działa Twój vtec-e w połączeniu z EGRem. Po prostu przełącza fazy. Niestety latem będzie wkurzać jeszcze bardziej bo częściej się EGR otwiera;).Jak to mówią-ten typ tak ma
6. Hmmm pewnie masz zwyczajną nieszczelność gdzieś na wydechu
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1700
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
wtrysk? masz na myśli układ dolotowy? Zaślep EGR, w gowicy ma chyba okrągły otwór a nawet nie jestem pewien czy uszczelka która będziesz miał pod kolektor d15b7 nie uszczelni tego otworu sama. Resztę instalacji usuwasz, Pobaw się z podciśnieniami (ja to robiłem w 2007 roku i w dodatku nie sam, także już nie pamiętam) a jak zostaną jakies ekstra to je zaslep. Wtryski muszą zostać Twoje czyli 190 ccm