coliovers
coliovers
Siema, planuję kupić do mojej hani gwinta ale nie mogę znaleźć nic używanego w fajnej cenie, trafiłem ostatnio na takie colioversy http://olx.pl/oferta/coliovers-gwint-ci ... c9988bc075 orientuje się ktoś może jak jest z twardością tych sprężyn i ogólnie jak się na tym jeździ. Do auta będę wkładał szeroką stal i na tył cambera jak myślicie da radę to fajnie spasować na tych colioversach? Nie będzie to zbyt miękkie, nie chce żeby się okazało że fajnie to spasuje (głównie chodzi mi o tył) i że jak mi ktoś siądzie do tyłu będzie tarło o nadkola. Jak myślicie da radę to fajnie ogarnąć na tych colioversach?
Jeżeli seria amo to powodzenia :laugh: Internet nie gryzie, poczytaj trochę na ten temat. Do gleby na zlotach nadają sie idealnie ! o ile auto przywieziesz na lawecie Są twarde jak cholera więc zapomnij o JAKIMKOLWIEK komforcie. A jeśli byś sie na to uparł to musisz mieć jeszcze amorki o krótkim skoku. Wg mnie lepsza inwestycja to stary, dobry gwint.
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
albo jak auto ma tylko wyglądać to air ride. Ale to już większa kasa
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Etman, koła wszystkie 15x8 et myślę jakieś 10 na to oponki albo 185/45 albo 175/50 co do amortyzatorów ciężko mi stwierdzić poprzedni właściciel je zakładał ze springami -40 bodajże jest bardziej twardo niż na serii ale moze to być zasługa sprezyn. Na amorkach znalazłem takie oznaczenie moze to pomoże wyżej pisze 52610-s04-g11 0-m1 pod tym 000724 i obok duże D6
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
dokładnie :gossip:JaNeK pisze:nie polecacie i nie ma sensu tego kupować?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
ja tam polecam, bo przy lowbudżetowym aucie, za 250zł (używki coiloverów) można już poprzycierać trochę, a co do miękkości itp można wpakować odboje w springi. mi się np amorki wysrały i nie miałem amortyzacji, wszystko trzęsło, pingpongowało straszliwie ale ja się jaralem JaNeK 8j to wąskie koło w sumie, ale powtarzam na początek wystarczający setup wiadomo że gwint można wyrwać za prawie tysiaka, ale to kolejne odkladanie na rzecz którą po sezonie i tak będzie pewnie wymieniać bo przy max glebie się zacznie rozsypywać. Reasumując tn sam poziom obniżenia uzyskujesz kosztem 300 lub 900zł. Wybór pozostawiiam
miałem problem w tamtym sezonie - chciałem mieć glebę na już, a nie miałem kasy. kupiłem coilovery, przetrlamen sie na nich sezon i teraz kupiłem gwint. Bardzo dobre przygotowanie bo po zalozeniu konkretnejszego gwintu poczujesz komfort po tych coilach. Poza tym springi są w cenie gdyż to najtwardsze i najniższe chyba dostępne na rynku