V max
chyba z kasprowego zjeżdżałeśFlyKamil pisze:Ja seria d13 bez kata i ze stożkiem 200 (potem sprawdzone z gps'em bo nie wierzyłem ale się zgadzało) wąskie 13"
Nie wiem ode czego to zależy od kondycji silnika ?
[url=http://imageshack.us/a/img43/7909/38nk.th.png]Obrazek[/URL]
powiem ci ze moje łapie tak z 210km/h
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Tak ale silniki roznily sie szczegółami.mocniejsze sprezynki na zaworach, wypolerowany gaźnik, sitko i zwezka miały wiekszy przepływ. Trzeba się troche znac zeby bez rozbierania poznac mocniejsza wersjeMaciejWU pisze:Poważnie?A idzie to po czymś rozpoznać?Grzesieek pisze:Nie. Po prostu niektórzy dostali D13 które ma 75KM a inni takie które ma 150KM i długą skrzynię. Walnęli się w fabryce przy produkcji i niechcący zrobili D13B2 szybsze niż VTI. Szit hepens.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Nie wiem czy piszecie to serio z tym 150KM d13 ale jeżeli tak to jest to dla mnie największy szok od dawien dawna. Dla przykladu, głowica D16z2 różni sie tez przeciez od b7 tylko sprężynkami, wałkiem a próżno szukac miedzy nimi takich roznic w KM. Mowimy tu przecież o dwukrotnie wiekszej mocy. Powiedzcie prosze w jakich budach można znaleźć te silniki bo jak sie domyślam jest to ogromna rzadkość.
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
A jak masz przy innych prędkościach, zawsze zawyża? Czy tylko przy wyższych?ernest90s pisze:Dzisiaj też niby jechałem lekko z górki 180 km/h D13B2 i co??? I na GPS wykazało 167,9 km/h. Także duży błąd. Ale zapas zawsze jest w tą stronę ze względu na zmianę rozmiaru kół... ogólnie licznik zawsze musi pokazywać za dużo, nigdy za mało...