Swap hamulców
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
dzony22, będzie.
Przewinęło się wcześniej pytanie o swap z ed do eg. Niby padła odpowiedź że podejdzie ale tak głupio zapytam jeszcze raz, na pewno podchodzi ?
Przewinęło się wcześniej pytanie o swap z ed do eg. Niby padła odpowiedź że podejdzie ale tak głupio zapytam jeszcze raz, na pewno podchodzi ?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Grzesieek, smutna nowina bo na c4g chłopaki pisali że eg ma dłuższy wahacz wleczony. i teraz nie wiem
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
może mi ktoś powiedzieć ile wyniesie taki swap 282 przód i 240 tył? bo wg moich obliczeń to koło tysiaka wyniesie spokojnie.. z obliczeń sam przód mi wyszedł 1000.. masakra;)
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221
jak wszystko chcesz mieć odrazu nowe to 1tyś przekroczysz..
Jeżeli używkę to sprawdź na allegro ile kosztuje..
Swap 282 /262 jak już bo przeważnie taki jest ale wtedy inny rozstaw szpilek bo to z MB
A jeżeli 282/262 (4x100) to sam sobie musisz skalkulować , np przedni zacisk z MB tarcza z Rovera, tył zacisk z MB i tarcza a EP2..
Jeżeli używkę to sprawdź na allegro ile kosztuje..
Swap 282 /262 jak już bo przeważnie taki jest ale wtedy inny rozstaw szpilek bo to z MB
A jeżeli 282/262 (4x100) to sam sobie musisz skalkulować , np przedni zacisk z MB tarcza z Rovera, tył zacisk z MB i tarcza a EP2..
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Kupiłem na civicklubie od kuba_guzik110 zestawik:
"klocki ebc red stuff po przebiegu 2200km
tarcze z mg rovera HQ angielskiej firmy proste przebieg 2200km
nowe łożyska 2200km
nowe sworznie 2200km
w pełni zregenerowane zaciski (nowe prowadnice nowe gumki nowe tloczki) pomalowane na czerwono po przebiegu 2200km
całe wahacze pomalowane proszkowo na czarno po przebiegu 2200km
pompa 1" z serwem"
kilka foto:
http://img577.imageshack.us/img577/2013/dsc02186l.jpg
http://img704.imageshack.us/img704/5492/25052010302.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/2128/06052010182.jpg
Cały komplecik za nieco ponad 1100 PLN. Czekam teraz na przesyłke i zakładam. Jeszcze muszę tył znaleźć :laugh:
"klocki ebc red stuff po przebiegu 2200km
tarcze z mg rovera HQ angielskiej firmy proste przebieg 2200km
nowe łożyska 2200km
nowe sworznie 2200km
w pełni zregenerowane zaciski (nowe prowadnice nowe gumki nowe tloczki) pomalowane na czerwono po przebiegu 2200km
całe wahacze pomalowane proszkowo na czarno po przebiegu 2200km
pompa 1" z serwem"
kilka foto:
http://img577.imageshack.us/img577/2013/dsc02186l.jpg
http://img704.imageshack.us/img704/5492/25052010302.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/2128/06052010182.jpg
Cały komplecik za nieco ponad 1100 PLN. Czekam teraz na przesyłke i zakładam. Jeszcze muszę tył znaleźć :laugh:
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Poldek44, podobno pasuje. Ja też chciałbym wiedziec na 100 %. Na c4g 2 albo 3 osoby na shoutboxie mi pisało, że nie pasuje bo wahacz wleczony jest dłuższy w 5g. Znowu gdzie indziej znalazłem info że zawias z tyłu między 5g a 4g różni się tylko wahaczem górnym poprzecznym. Zastanawia mnie czemu ludzie przy sprzedaży swapów nie piszą że pasują do civiców 88-01, tylko zawsze to 4g jest osobno
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
jak bedziesz wiedział na 100% to napisz tutaj
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Mam pytanko, przy swapie na 282 trzeba cos wymieniac prócz zwrotnic i pompy? np. przewody hamulcowe? czy wszystko jest p&p? bo w sobote bede sie za to zabieral i nie wiem czy jestem odpowiednio przygotowany;)
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221
Więc tak- wczoraj wrzucałem do siebie hamulce na tył z ED7- czyli Civic IV gen. Wahacz podszedł bez problemów (wszystkie wahacze podchodzą oprócz poprzecznego dolnego- tego od zbieżności). Nie złożyłem hamulca do końca, nie postawiłem auta na kołach itd., ale po przymiarkach i przykręceniu samych wahaczy wszystko pasuje. Załączam takie zdjęcie jako dowód:
(Zaraz w dziale Informacje umieszczę temat o wymienności elementów zawieszenia).
(Zaraz w dziale Informacje umieszczę temat o wymienności elementów zawieszenia).
Miałem do zmiany gumy z tyłu, więc zamiast pchać kase w gumy kupiłem to:
Kompletne wahacze od civica z 99r po lifcie silnik D16W4 - angol.
Ma to tarcze 262mm
Wszystko pasowało P&P - przewody hamulcowe i linka ręcznego oczywiście od angola. Nic też się nie zmieniło z rozstawem kół. Wszystko jest na swoim miejscu. Całość wygląda tak:
W komplecie kupiłem też pompe 1' od VTi - ale okazała się zbędna. Stara pompa od D15B7 - ma na tyle wystarczającą pojemność, że blokuje w pełni koła. Nowa pompa oczywiśćie wpadnie, ale to przy okazji zmiany przodu na coś większego.
Wrażenia z jazdy:
Kosmicznej róznicy nie ma. W końcu to tył (korektor został). Pedał hamulca bierze tak samo wysoko, tak samo twardo. Cała różnica to po prostu krótsza droga hamowania. Nie mierzyłem ile się skróciła, ale czuję większą kontrolę nad autem. Pewnie kosmiczna różnica w hamowaniu, będzie dopiero po zmianie przodu.
Kompletne wahacze od civica z 99r po lifcie silnik D16W4 - angol.
Ma to tarcze 262mm
Wszystko pasowało P&P - przewody hamulcowe i linka ręcznego oczywiście od angola. Nic też się nie zmieniło z rozstawem kół. Wszystko jest na swoim miejscu. Całość wygląda tak:
W komplecie kupiłem też pompe 1' od VTi - ale okazała się zbędna. Stara pompa od D15B7 - ma na tyle wystarczającą pojemność, że blokuje w pełni koła. Nowa pompa oczywiśćie wpadnie, ale to przy okazji zmiany przodu na coś większego.
Wrażenia z jazdy:
Kosmicznej róznicy nie ma. W końcu to tył (korektor został). Pedał hamulca bierze tak samo wysoko, tak samo twardo. Cała różnica to po prostu krótsza droga hamowania. Nie mierzyłem ile się skróciła, ale czuję większą kontrolę nad autem. Pewnie kosmiczna różnica w hamowaniu, będzie dopiero po zmianie przodu.