Swap hamulców

Coś puka i stuka? Trzeba to wymienić, a nie wiesz jak ?
kamilx17
Berbeć
Posty: 22
Rejestracja: pt 08 lut 2013, 15:38:07
Lokalizacja: Lublin

#61

Post autor: kamilx17 »

Jeżeli swap na tył 240 mm to podoła bo jeżdżę już spory kawałek z taka pompa i spokojnie daje rade i hamulce działają na dotyk
dzony22
Berbeć
Posty: 28
Rejestracja: wt 28 sie 2012, 21:39:50
Lokalizacja: Maków

#62

Post autor: dzony22 »

a swap od eg9 będzie pasował do ej1??
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#63

Post autor: Laskosz »

dzony22, będzie.
Przewinęło się wcześniej pytanie o swap z ed do eg. Niby padła odpowiedź że podejdzie ale tak głupio zapytam jeszcze raz, na pewno podchodzi ? :D
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4530
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#64

Post autor: Grzesieek »

Ma podjeść, sam będę do tematu za jakiś miesiąc podchodził... ja na pierdzielone cukierki zarobię i parę innych gratów :P
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#65

Post autor: Laskosz »

Grzesieek, smutna nowina bo na c4g chłopaki pisali że eg ma dłuższy wahacz wleczony. i teraz nie wiem
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4530
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#66

Post autor: Grzesieek »

Poprzeczne są trochę inne, ale wleczone podobno podchodzą. Będę wrzucał do siebie to dam znać.
GrzechuSuli
Nałogowiec
Posty: 637
Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
Lokalizacja: Radom/Warszawa

#67

Post autor: GrzechuSuli »

może mi ktoś powiedzieć ile wyniesie taki swap 282 przód i 240 tył? bo wg moich obliczeń to koło tysiaka wyniesie spokojnie.. z obliczeń sam przód mi wyszedł 1000.. masakra;)
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
Awatar użytkownika
pit
Potrójny As
Posty: 324
Rejestracja: wt 14 kwie 2009, 19:24:09
Lokalizacja: Lublin/Piaski

#68

Post autor: pit »

jak wszystko chcesz mieć odrazu nowe to 1tyś przekroczysz..
Jeżeli używkę to sprawdź na allegro ile kosztuje..

Swap 282 /262 jak już bo przeważnie taki jest ale wtedy inny rozstaw szpilek bo to z MB
A jeżeli 282/262 (4x100) to sam sobie musisz skalkulować , np przedni zacisk z MB tarcza z Rovera, tył zacisk z MB i tarcza a EP2..
GrzechuSuli
Nałogowiec
Posty: 637
Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
Lokalizacja: Radom/Warszawa

#69

Post autor: GrzechuSuli »

Kupiłem na civicklubie od kuba_guzik110 zestawik:
"klocki ebc red stuff po przebiegu 2200km
tarcze z mg rovera HQ angielskiej firmy proste przebieg 2200km
nowe łożyska 2200km
nowe sworznie 2200km
w pełni zregenerowane zaciski (nowe prowadnice nowe gumki nowe tloczki) pomalowane na czerwono po przebiegu 2200km
całe wahacze pomalowane proszkowo na czarno po przebiegu 2200km
pompa 1" z serwem"
kilka foto:
http://img577.imageshack.us/img577/2013/dsc02186l.jpg

http://img704.imageshack.us/img704/5492/25052010302.jpg

http://img101.imageshack.us/img101/2128/06052010182.jpg

Cały komplecik za nieco ponad 1100 PLN. Czekam teraz na przesyłke i zakładam. Jeszcze muszę tył znaleźć :laugh:
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
sebush
Żółtodziób
Posty: 9
Rejestracja: ndz 11 lip 2010, 12:08:03
Lokalizacja: Skarżysko

#70

Post autor: sebush »

mam pytanko czy swap tylnych tarcz z sedana Vg podejedzie do HB Vg ?
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#71

Post autor: Laskosz »

podejdzie
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Poldek44
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: czw 21 cze 2012, 01:27:29
Lokalizacja: SGL

#72

Post autor: Poldek44 »

Mam pytanie odnośnie tego swapa hamulców na tył, mam całego rexa z tarczami z tyłu.
Czy to będzie pasowało do ej2?

Oczekuje pełnej odpowiedzi :) z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#73

Post autor: Laskosz »

Poldek44, podobno pasuje. Ja też chciałbym wiedziec na 100 %. Na c4g 2 albo 3 osoby na shoutboxie mi pisało, że nie pasuje bo wahacz wleczony jest dłuższy w 5g. Znowu gdzie indziej znalazłem info że zawias z tyłu między 5g a 4g różni się tylko wahaczem górnym poprzecznym. Zastanawia mnie czemu ludzie przy sprzedaży swapów nie piszą że pasują do civiców 88-01, tylko zawsze to 4g jest osobno
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
sebush
Żółtodziób
Posty: 9
Rejestracja: ndz 11 lip 2010, 12:08:03
Lokalizacja: Skarżysko

#74

Post autor: sebush »

jeszcze mam jedno pytanie czy jesli kupie swap tylnych hampli z abs to jak będe chciał wymienić łożyska to muszą być od wersji z ABS czy mogą być bez ABS

PS. abs jest mi nie potrzebny
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#75

Post autor: Walnuts.inc »

Nie wymienisz łożysk, wymienia się całe piasty. I tak potrzebne są większe łożyska pod ABS.
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
Poldek44
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: czw 21 cze 2012, 01:27:29
Lokalizacja: SGL

#76

Post autor: Poldek44 »

laskosz480, ciekawy jestem czy podejdzie bo szkoda mi tamtych gratów na złom wywieść...
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#77

Post autor: Laskosz »

jak bedziesz wiedział na 100% to napisz tutaj
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
GrzechuSuli
Nałogowiec
Posty: 637
Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
Lokalizacja: Radom/Warszawa

#78

Post autor: GrzechuSuli »

Mam pytanko, przy swapie na 282 trzeba cos wymieniac prócz zwrotnic i pompy? np. przewody hamulcowe? czy wszystko jest p&p? bo w sobote bede sie za to zabieral i nie wiem czy jestem odpowiednio przygotowany;)
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4530
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#79

Post autor: Grzesieek »

Więc tak- wczoraj wrzucałem do siebie hamulce na tył z ED7- czyli Civic IV gen. Wahacz podszedł bez problemów (wszystkie wahacze podchodzą oprócz poprzecznego dolnego- tego od zbieżności). Nie złożyłem hamulca do końca, nie postawiłem auta na kołach itd., ale po przymiarkach i przykręceniu samych wahaczy wszystko pasuje. Załączam takie zdjęcie jako dowód:

Obrazek


(Zaraz w dziale Informacje umieszczę temat o wymienności elementów zawieszenia).
white_pl
Berbeć
Posty: 30
Rejestracja: sob 04 paź 2008, 20:18:38
Lokalizacja: Łódź

#80

Post autor: white_pl »

Miałem do zmiany gumy z tyłu, więc zamiast pchać kase w gumy kupiłem to:
Kompletne wahacze od civica z 99r po lifcie silnik D16W4 - angol.
Ma to tarcze 262mm :)
Wszystko pasowało P&P - przewody hamulcowe i linka ręcznego oczywiście od angola. Nic też się nie zmieniło z rozstawem kół. Wszystko jest na swoim miejscu. Całość wygląda tak:


W komplecie kupiłem też pompe 1' od VTi - ale okazała się zbędna. Stara pompa od D15B7 - ma na tyle wystarczającą pojemność, że blokuje w pełni koła. Nowa pompa oczywiśćie wpadnie, ale to przy okazji zmiany przodu na coś większego.

Wrażenia z jazdy:
Kosmicznej róznicy nie ma. W końcu to tył (korektor został). Pedał hamulca bierze tak samo wysoko, tak samo twardo. Cała różnica to po prostu krótsza droga hamowania. Nie mierzyłem ile się skróciła, ale czuję większą kontrolę nad autem. Pewnie kosmiczna różnica w hamowaniu, będzie dopiero po zmianie przodu.
ODPOWIEDZ