automat -> manual
automat -> manual
Witam, nie wiem czy odpowiedni dział więc w razie czego proszę o przeniesienie. Moje pytanie to czy ktoś ogarniał lub ogarnia tutaj konwersję z automata na manual w civic 5gen HB? Jak dużo kłopotów z tym? Ile taka zabawa może kosztować? Co potrzebne prócz skrzyni, pedałów, sprzęgła, przeróbki kompa? No i czy da radę wpakować skrzynię od CRX'a? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam
Ja u siebie sam z kumplem zrobiliśmy przeszczep automat > manual
Wszystko chodzi jak w zegarku ale rzeźby było sporo
Wszystko chodzi jak w zegarku ale rzeźby było sporo
OTO MOJE EG
viewtopic.php?t=11464
viewtopic.php?t=11464
Półośki normalnie pasują z automata.
Ja u siebie skrzynie mam z eg3 ale reszta wsadziłem z eg4
Nie wiem jak to będzie z kołem zamachowym i sprzęgłem bo w eg3 na bank jest inne sprzęgło niż w eg4 i eg5
Ja u siebie skrzynie mam z eg3 ale reszta wsadziłem z eg4
Nie wiem jak to będzie z kołem zamachowym i sprzęgłem bo w eg3 na bank jest inne sprzęgło niż w eg4 i eg5
OTO MOJE EG
viewtopic.php?t=11464
viewtopic.php?t=11464
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Słyszałem że ma jakoś regulować obroty gdy wciśnie się sprzęgło żeby nie podnosiły się przez chwile tylko odrazu spadały.
Może jeszcze ktos pokazać które to są przewody i czujnik od wstecznego? Nie są to czasem 2 zielone kabelki i czujnik wystaje pionowo ze skrzyni? Bo napewno zostaje wtyczka jedna z przodu skrzyni wolna druga z tyłu jest od prędkociomierza i ten czujnik na górze skrzyni.
Jeszcze co do elektyki bo chce robić według tego wzoru: http://honda-tech.com/showthread.php?t=2090074 i czy dobrze jest to podłączenie? Które zmostkować żeby myślał że jest na P lub N a które pociągnąć do czujnika?
Może jeszcze ktos pokazać które to są przewody i czujnik od wstecznego? Nie są to czasem 2 zielone kabelki i czujnik wystaje pionowo ze skrzyni? Bo napewno zostaje wtyczka jedna z przodu skrzyni wolna druga z tyłu jest od prędkociomierza i ten czujnik na górze skrzyni.
Jeszcze co do elektyki bo chce robić według tego wzoru: http://honda-tech.com/showthread.php?t=2090074 i czy dobrze jest to podłączenie? Które zmostkować żeby myślał że jest na P lub N a które pociągnąć do czujnika?
U mnie przy pedale nie ma żadnego czujnika.
Które to przewody trzeba zmostkować nie pamiętam a zrobiłem to tak że rozebrałem całkowicie kostkę przy lewarku po automacie i po prostu zobaczyłem które kable łączą się ze sobą po przesunięciu na P i je zlutowałe odłączając przewód który podświetla P.na liczniku.
Które to przewody trzeba zmostkować nie pamiętam a zrobiłem to tak że rozebrałem całkowicie kostkę przy lewarku po automacie i po prostu zobaczyłem które kable łączą się ze sobą po przesunięciu na P i je zlutowałe odłączając przewód który podświetla P.na liczniku.
OTO MOJE EG
viewtopic.php?t=11464
viewtopic.php?t=11464
Ok wszystko podłączyłem tylko czekam na kompa i muszę zalać skryznie olejem.
Przy podłączaniu światła wstecznego trafiłem na taką wtyczke która miała zostać niby a okazało się że po podłączeniu jej z czujnikiem wstecznego z manuala światła ściecą tylką po zmiani biegów nie gasną ale to już mniejszy problem. Na skrzyni z automau było coś takiego:
Czy to jest czujnik wstecznego? Chodzi o ta wtyczke podłączoną do dwóch grzybków.
A tu jest ta wtyczka:
A co do biegów N i P to okazało się podłączyć tylko zielono-czarny przewód z grubym czarno-czerwonym i wyświetlają się na zegarach obie czerwone lampki
Przy podłączaniu światła wstecznego trafiłem na taką wtyczke która miała zostać niby a okazało się że po podłączeniu jej z czujnikiem wstecznego z manuala światła ściecą tylką po zmiani biegów nie gasną ale to już mniejszy problem. Na skrzyni z automau było coś takiego:
Czy to jest czujnik wstecznego? Chodzi o ta wtyczke podłączoną do dwóch grzybków.
A tu jest ta wtyczka:
A co do biegów N i P to okazało się podłączyć tylko zielono-czarny przewód z grubym czarno-czerwonym i wyświetlają się na zegarach obie czerwone lampki
Witam.
Jak to jest z ta lapa przy podłużnicy? Jedni mowia ze ta z AT jest w innym miejscu niz MT, inni mowia ze jest calkiem inna. W nastepny weekend bede sie przymierzal do zmiany automatu na manual. Mam lape z del sola, czy wystarczy ja zastosowac na mocowania do budy, czy trzeba bedzie jakis adapter robic, bądź przespawywać tę łape?
I jeszcze jedno pytanie, czy chlodnica wody moze pozostac z automatu?
Petro505 czy jestes juz po zmianie? Udalo sie przelozyc skrzynie bez wiekszych problemow?
Pozdrawiam.
Jak to jest z ta lapa przy podłużnicy? Jedni mowia ze ta z AT jest w innym miejscu niz MT, inni mowia ze jest calkiem inna. W nastepny weekend bede sie przymierzal do zmiany automatu na manual. Mam lape z del sola, czy wystarczy ja zastosowac na mocowania do budy, czy trzeba bedzie jakis adapter robic, bądź przespawywać tę łape?
I jeszcze jedno pytanie, czy chlodnica wody moze pozostac z automatu?
Petro505 czy jestes juz po zmianie? Udalo sie przelozyc skrzynie bez wiekszych problemow?
Pozdrawiam.