problem z obrotami

Serce samochodu niedomaga ?
LeBaiD-EG3
Berbeć
Posty: 37
Rejestracja: śr 01 wrz 2010, 15:58:26
Lokalizacja: Zakliczyn

problem z obrotami

#1

Post autor: LeBaiD-EG3 »

witam mam pytanie .od dłuższego czasu mam problem z obrotami na lpg honda wywala mi obroty popwrostu wzrastaja do 3K rpm po czym po paru minutach spadaja na chwile i znów to samo prubowałem juz roznych rzeczy czysciłem zawór EACV patrzylem na styki wymienilem swiece gazwonik tez nie wie czym to jest spowodowane redukotr wymienilem rok temu na nówke , dzis wyczytalem ze pewnien gosc tez mial taka usterke i ze po odłaczeniu zaworu eacv honda na gazie jest ok trzyma niskie obroty itp i ze dtzreba tylko u gazwonika zalozycz taki przekaznik elektryczny który na lpg odcina eacv , mam pytanie jakie moga byc skutki gdzy bym tak zrobił ?,wsumie dzis pojezdziłem chwile z odłaczaonym eacv to wszystko bylo ok az mi nagle zgasła i nie moglem pół godziny jej odpalic ani na pb ani na lpg , ale troche bawilem sie z regulacja gazu wiec mysle ze to dlatego ze moze dalem za mała dawke czy cos;/. najlepsze ze jak ja pózniej odpaliłem, to zero reakcji na gaz jak przelonczylem wogule sie nie pzrełanczała dojechałem do brata na PB po czym po godzinie zapaliłem ja na PB i nagle wszystko na agzie działa kontrolki sie siwieca a wczesniej sie nie siwciły wogule a po podpiołem spowrotem korkowca ale po przejechaniu mniej wiecej 10km auto zgasło samo na gazie i zero reakcji dojechałem do domu na PB? czy to moze byc przyczyna ze jezdziłem chwile z odpietym EACV? przepraszam za błedy.
JokerNH
Natchniony
Posty: 1176
Rejestracja: sob 14 kwie 2012, 13:37:52
Lokalizacja: KrakoFF / Nowa Huta

#2

Post autor: JokerNH »

Krokowy może być odpiety spokojnie tyle że spalanie minimalnie ci wzrośnie.. a jak kable WN dawno wymieniałeś ? Ja miałem problemy z obrotami i mi mechanik czyścił gaźnik , dysze i mnie skasowal 80 zł..
"Nie trąb gdy zwalniam, jadę na glebie, zaraz wahaczem, o coś przyjebie"
LeBaiD-EG3
Berbeć
Posty: 37
Rejestracja: śr 01 wrz 2010, 15:58:26
Lokalizacja: Zakliczyn

#3

Post autor: LeBaiD-EG3 »

no kable wsumie nie wymienialem juz dawno jakies 2 lata temu jak nie lepiej byly wymienione ale nie nowe tylko z innej hondy załozone bo były ok. czyli moge smiało zamontowac ten przekaznik co odłancza silniczek korkowy i mozna tak jezdzic na gazie ? chodzi mi o to bo w przyszłym tygodni wybieram sie w trase 1200km i nie chce zeby mi gdzies staneła i kaplica ;/
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#4

Post autor: Dj Diablo »

mysle ze powinienes podjechac do gościa od gazu.
LeBaiD-EG3
Berbeć
Posty: 37
Rejestracja: śr 01 wrz 2010, 15:58:26
Lokalizacja: Zakliczyn

#5

Post autor: LeBaiD-EG3 »

byłem ale powiedział ze on nie wie od czego to wogule zrobił takie oczy jak kazał mi trzymac obroty na około 3K rpn a ja wysiadłem i mówie mu ze musze automatyka :P.a on mi ze korkowiec sie zacina napewno , później zaczeły same skakac to kazał mi ten elektierozawór sprawdzic czy nie puszcza czasem benzyny do gaznika jak pracuje na LPG ale sprawdzałem i zawór trzyma ;/ nie mam pojecia co to jest jutro moze przyjdzie mi gaznik to przełoze gaznik i wymienie korkowca i pojade jeszcze raz do innego gazownika
LeBaiD-EG3
Berbeć
Posty: 37
Rejestracja: śr 01 wrz 2010, 15:58:26
Lokalizacja: Zakliczyn

#6

Post autor: LeBaiD-EG3 »

a bo dodam ze jak sie nagrzeje to gasnie mi na PB ;/ jeszcze rano spróbuje go troszke podciągnac na obrotach i zobaczymy .
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#7

Post autor: Dj Diablo »

wyczysc se krokowy silniczek ale mysle ze to nie pomoze musi gdzies lapac lewe powietrze 3k to zaduze obroty jak na silniczek krokowy gdyby byl brudny chyba ze uszczelka pod kol ssącym albo jakis przewód pękniety. A co do tego goscia od gazu to musial chlop byc zielony jezeli chodzi o Twój temat. A co do tego ze gasnie Ci na benzynie jak sie zagrzeje to wyregulowac gaznik i ba byc ok :-)
LeBaiD-EG3
Berbeć
Posty: 37
Rejestracja: śr 01 wrz 2010, 15:58:26
Lokalizacja: Zakliczyn

#8

Post autor: LeBaiD-EG3 »

próbowałem dzis wyregulowac gaxnik ta sruba plastikowa z tylu ale to nic nie dalo krece w prawo w lewo ale auto nie reagule wogule ta sruba strasznie lekko sie kreci ;/. pokrecilem cos ta sruba kolo linki gazu i teraz mi obroty wariuja ;/ caly czas sa bd wysokie w granicach 3K prm podciagnelem linke ale póxniej ja popsuciałem ale oborty nadal wyją ;/ i w dodatku nie przsyzedł mi ten gaxnik dzis ;/ w poniedzialek oddam chyba auto do znajomego mechanika :( niech on to jakos ogarnie
ODPOWIEDZ