Popsuty licznik
Popsuty licznik
Koledzy mam taki problem że wskazówka od paliwa stoi na samej górze na full jak ją naprawić?
-
- Berbeć
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 15 lut 2012, 20:53:40
- Lokalizacja: Łódź
-
- Żółtodziób
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 11 mar 2012, 18:51:21
- Lokalizacja: Tarnów
no to byly wyciagane zegary.
Wyciagnij je, zanies sobie do domu. Otworz szywke, tabliczke tak zebys widzial tylko i wyłacznie tarcze. Dobra. Odkrec od drugiej strony tarcze fuel//temp
Tera odloze reszte zeby nie uszkodzic jesli sie wkurzysz. weź lupe czy cos takeigo, dobre, ale serio naprawde dobre swiatlo i badej. jak masz od drugiej strony tej jednej tarczy mocowania śróbek ktore wczesniej odkrecales to przypatrz sie dobrze czy nei jest tam drugik od tej cewki zerwany.
Motyw jest taki ze gdy za mocno wkrecisz skórbke z tyłu ona zaczyna sie obracac razem z gwintem do ktorego jest pryzlutowany drucik taki mega mega cieniutki. Co sie dzieje kiedy juz zrobi sie pełny obrót gwinta ? - wiemy doskonale. drucik sie zrywa, brakuej masy, albo czegos tam jeszcze i skazówka idzie na samą góre. Przerabialem to..tydzien do tego dochodzilem, nawet 2 dni wolnego bralem zeby to zdzierstwo zrobic...zrobilem !
Dobra, co do paliwa to sprawdź czy nie masz zerwanego drucika od czujnika poziomu paliwa w baku [pływaka, schetamty znajdziesz na forum/na necie]
Kiedy bedziesz wszystko skrecac do kupy to serio ci dobrze radze - z mega wyczuciem to dokrecaj. Jak tylko zobacysz ze srobka styka sie z powierzchnią tasmy na liczniku i napotkasz opor to dalej nei krec bo przedobrzysz.
ps odnosnie paliwa : jezeli przewody na cewce od plaiwa beda dobre to koniecznie sprawdź pływak czy dziala. Zdejmuje tylnią kanape, zdejmujesz cover od baku, luzujesz pływak [to jest taka okrągała jakby tulejka, uszczelka. Bierzesz mlotek, majzel i wyzywasz sie za komune az sie odkreci] wyjmuje plywak, idziesz do garazu/piwnicy. Bierzesz miernik i sie bawisz
u mnie skonczylo sie na niesprawnych zegarach wiec tylko tak to ogarnąlem, ale widzialem jak kumpel z plywakiem walczył wiec moze ci sie przyda to info
poozdro
Wyciagnij je, zanies sobie do domu. Otworz szywke, tabliczke tak zebys widzial tylko i wyłacznie tarcze. Dobra. Odkrec od drugiej strony tarcze fuel//temp
Tera odloze reszte zeby nie uszkodzic jesli sie wkurzysz. weź lupe czy cos takeigo, dobre, ale serio naprawde dobre swiatlo i badej. jak masz od drugiej strony tej jednej tarczy mocowania śróbek ktore wczesniej odkrecales to przypatrz sie dobrze czy nei jest tam drugik od tej cewki zerwany.
Motyw jest taki ze gdy za mocno wkrecisz skórbke z tyłu ona zaczyna sie obracac razem z gwintem do ktorego jest pryzlutowany drucik taki mega mega cieniutki. Co sie dzieje kiedy juz zrobi sie pełny obrót gwinta ? - wiemy doskonale. drucik sie zrywa, brakuej masy, albo czegos tam jeszcze i skazówka idzie na samą góre. Przerabialem to..tydzien do tego dochodzilem, nawet 2 dni wolnego bralem zeby to zdzierstwo zrobic...zrobilem !
Dobra, co do paliwa to sprawdź czy nie masz zerwanego drucika od czujnika poziomu paliwa w baku [pływaka, schetamty znajdziesz na forum/na necie]
Kiedy bedziesz wszystko skrecac do kupy to serio ci dobrze radze - z mega wyczuciem to dokrecaj. Jak tylko zobacysz ze srobka styka sie z powierzchnią tasmy na liczniku i napotkasz opor to dalej nei krec bo przedobrzysz.
ps odnosnie paliwa : jezeli przewody na cewce od plaiwa beda dobre to koniecznie sprawdź pływak czy dziala. Zdejmuje tylnią kanape, zdejmujesz cover od baku, luzujesz pływak [to jest taka okrągała jakby tulejka, uszczelka. Bierzesz mlotek, majzel i wyzywasz sie za komune az sie odkreci] wyjmuje plywak, idziesz do garazu/piwnicy. Bierzesz miernik i sie bawisz
u mnie skonczylo sie na niesprawnych zegarach wiec tylko tak to ogarnąlem, ale widzialem jak kumpel z plywakiem walczył wiec moze ci sie przyda to info
poozdro
Black_EJ2
AIRTEL Ruda Śląska.. husiamy 80 ponad chodnikami
AIRTEL Ruda Śląska.. husiamy 80 ponad chodnikami
-
- Żółtodziób
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 11 mar 2012, 18:51:21
- Lokalizacja: Tarnów
Mi też udało się wczoraj podmienić zegary z innego civica i wszystko działa. Czyli wina cewek.
Przyglądnąłem się rozebranym zegarom i tak jak kolega alikk1 powiedział, był przekręcony gwint i urwał się drucik. Dzięki za podpowiedź bo nikt w internecie jakoś o tym nie wspomniał jak do teraz. Po zlutowaniu...nadal nie chce działać. Może ponownie przekręciłem gwint haha. Będę dalej walczył
Przyglądnąłem się rozebranym zegarom i tak jak kolega alikk1 powiedział, był przekręcony gwint i urwał się drucik. Dzięki za podpowiedź bo nikt w internecie jakoś o tym nie wspomniał jak do teraz. Po zlutowaniu...nadal nie chce działać. Może ponownie przekręciłem gwint haha. Będę dalej walczył
Witam chciałbym jeszcze reaktywować temat. Czy w kabelku zasilającym wskaźnik temperatury powinien ciągle być prąd ? Ponieważ obawiam się że nie dochodzi sprawdzałem miernikiem i lipa. Ewentualnie jak sprawdzić czy wskaźnik jest dobry ? Czy doprowadzenie prądu z czegoś innego go ruszy ? || Wskaźnik sprawia wrażenie jak by się zawiesił czy załączony czy nie stale pokazuje 1/3.