Popsuty licznik

Problemy z prądem.
dlugi999
Forumowy As
Posty: 159
Rejestracja: pn 12 mar 2012, 16:31:52
Lokalizacja: Grójec

Popsuty licznik

#1

Post autor: dlugi999 »

:furious: Koledzy mam taki problem że wskazówka od paliwa stoi na samej górze na full jak ją naprawić?
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#2

Post autor: niuniexPL »

Ja tam bym się cieszył jak by mi paliwo nie ubywało :D
dlugi999
Forumowy As
Posty: 159
Rejestracja: pn 12 mar 2012, 16:31:52
Lokalizacja: Grójec

#3

Post autor: dlugi999 »

No wsumie tak tylko dzis mi zabrakło heheh :gossip:
viewtopic.php?t=14883

Komentować:)
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#4

Post autor: niuniexPL »

Pewnie ci się coś stało z samym miernikiem :P Musisz kupić razem ze wskazówką sam środek od licznika paliwa i zmienić w liczniku, chyba że się nie chcesz pieprzyć to zmień licznik :P
kazik2_h9w3
Berbeć
Posty: 34
Rejestracja: śr 15 lut 2012, 20:53:40
Lokalizacja: Łódź

#5

Post autor: kazik2_h9w3 »

Zobacz czy coś nie robi Ci zwarcia na zegarach z tyłu
dlugi999
Forumowy As
Posty: 159
Rejestracja: pn 12 mar 2012, 16:31:52
Lokalizacja: Grójec

#6

Post autor: dlugi999 »

no zegary od eg5 to musze pokombinować zobacze czy nie robi nic zwary :flex:
viewtopic.php?t=14883

Komentować:)
pasta725
Nałogowiec
Posty: 867
Rejestracja: śr 15 lut 2012, 11:41:36
Lokalizacja: grójec

#7

Post autor: pasta725 »

Mówiłem Ci że jeśli ktoś je wyciągał to jest duże prawdopodobieństwo że padła wskazówka na amen i tylko nowe zegary :P
Ile byś nie włożył do tego interesu, to dobre koło podstawą sukcesu :]
kudlaty_mar
Żółtodziób
Posty: 3
Rejestracja: ndz 11 mar 2012, 18:51:21
Lokalizacja: Tarnów

#8

Post autor: kudlaty_mar »

Nie ma już szans na uratowanie jeśli wyciągnąłem i nie chce działać? :furious: Wolał bym przeznaczyć pieniądze zamiast na zegary to na parę kropel paliwa oczywiście

Padła mi temperatura (po zapłonie idzie na maxa) i paliwo (wskazuje cały czas to samo), ale naprawił się prędkościomierz, paradoks :clap:
alikk1
Pełnoprawny User
Posty: 87
Rejestracja: wt 20 gru 2011, 10:17:53
Lokalizacja: Ruda Śląska 1

#9

Post autor: alikk1 »

no to byly wyciagane zegary.
Wyciagnij je, zanies sobie do domu. Otworz szywke, tabliczke tak zebys widzial tylko i wyłacznie tarcze. Dobra. Odkrec od drugiej strony tarcze fuel//temp
Tera odloze reszte zeby nie uszkodzic jesli sie wkurzysz. weź lupe czy cos takeigo, dobre, ale serio naprawde dobre swiatlo i badej. jak masz od drugiej strony tej jednej tarczy mocowania śróbek ktore wczesniej odkrecales to przypatrz sie dobrze czy nei jest tam drugik od tej cewki zerwany.
Motyw jest taki ze gdy za mocno wkrecisz skórbke z tyłu ona zaczyna sie obracac razem z gwintem do ktorego jest pryzlutowany drucik taki mega mega cieniutki. Co sie dzieje kiedy juz zrobi sie pełny obrót gwinta ? - wiemy doskonale. drucik sie zrywa, brakuej masy, albo czegos tam jeszcze i skazówka idzie na samą góre. Przerabialem to..tydzien do tego dochodzilem, nawet 2 dni wolnego bralem zeby to zdzierstwo zrobic...zrobilem !
Dobra, co do paliwa to sprawdź czy nie masz zerwanego drucika od czujnika poziomu paliwa w baku [pływaka, schetamty znajdziesz na forum/na necie]
Kiedy bedziesz wszystko skrecac do kupy to serio ci dobrze radze - z mega wyczuciem to dokrecaj. Jak tylko zobacysz ze srobka styka sie z powierzchnią tasmy na liczniku i napotkasz opor to dalej nei krec bo przedobrzysz.

ps odnosnie paliwa : jezeli przewody na cewce od plaiwa beda dobre to koniecznie sprawdź pływak czy dziala. Zdejmuje tylnią kanape, zdejmujesz cover od baku, luzujesz pływak [to jest taka okrągała jakby tulejka, uszczelka. Bierzesz mlotek, majzel i wyzywasz sie za komune az sie odkreci] wyjmuje plywak, idziesz do garazu/piwnicy. Bierzesz miernik i sie bawisz :)

u mnie skonczylo sie na niesprawnych zegarach wiec tylko tak to ogarnąlem, ale widzialem jak kumpel z plywakiem walczył wiec moze ci sie przyda to info

poozdro
Black_EJ2


AIRTEL Ruda Śląska.. husiamy 80 ponad chodnikami
dlugi999
Forumowy As
Posty: 159
Rejestracja: pn 12 mar 2012, 16:31:52
Lokalizacja: Grójec

#10

Post autor: dlugi999 »

No widzisz podmieniłem zegary od mojej byłej eg4 i zegary chodzą normalnie tzn; pokazuje dokładną ilosc paliwa i tem... Nie chce mi sie rozbierać tych zegarów bo sie boje ze cos rozpie...le:) Moge je komuś wysłac zeby mi je zrobił to bym był wdzięczny
viewtopic.php?t=14883

Komentować:)
kudlaty_mar
Żółtodziób
Posty: 3
Rejestracja: ndz 11 mar 2012, 18:51:21
Lokalizacja: Tarnów

#11

Post autor: kudlaty_mar »

Mi też udało się wczoraj podmienić zegary z innego civica i wszystko działa. Czyli wina cewek.

Przyglądnąłem się rozebranym zegarom i tak jak kolega alikk1 powiedział, był przekręcony gwint i urwał się drucik. Dzięki za podpowiedź bo nikt w internecie jakoś o tym nie wspomniał jak do teraz. Po zlutowaniu...nadal nie chce działać. Może ponownie przekręciłem gwint haha. Będę dalej walczył :gunsmilie:
dlugi999
Forumowy As
Posty: 159
Rejestracja: pn 12 mar 2012, 16:31:52
Lokalizacja: Grójec

#12

Post autor: dlugi999 »

Ja do tego nie mam siły chce ktoś z Wawy sie pobawic tymi zegarami moimi??Moze komus uda sieje zrobic
viewtopic.php?t=14883

Komentować:)
siwywrk

#13

Post autor: siwywrk »

Witam chciałbym jeszcze reaktywować temat. Czy w kabelku zasilającym wskaźnik temperatury powinien ciągle być prąd ? Ponieważ obawiam się że nie dochodzi sprawdzałem miernikiem i lipa. Ewentualnie jak sprawdzić czy wskaźnik jest dobry ? Czy doprowadzenie prądu z czegoś innego go ruszy ? || Wskaźnik sprawia wrażenie jak by się zawiesił czy załączony czy nie stale pokazuje 1/3.
ODPOWIEDZ