która skrzynia jest lepsza???
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
która skrzynia jest lepsza???
Panowie jest takie pytanko !
Która skrzynia biegów jest lepsza do silnika d16z6???
Moge praktycznie za darmo dostaa skrzynie od silnika 1.3 s3ysza3em ze te skrzynie są dosya dobre. Moja lepsze prze3o?enia I teraz nie wiem czy zostaa przy orginalnej skrzyni z d16z6 czy wstawia tą od 1.3?!?!
Która skrzynia biegów jest lepsza do silnika d16z6???
Moge praktycznie za darmo dostaa skrzynie od silnika 1.3 s3ysza3em ze te skrzynie są dosya dobre. Moja lepsze prze3o?enia I teraz nie wiem czy zostaa przy orginalnej skrzyni z d16z6 czy wstawia tą od 1.3?!?!
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
Nic nie musisz kombinowaa, wszystko pasuje idealnie (trzeba tylko przestawia miejscami jedną czy dwie tulejki w obudowie skrzyni w miejscu gdzie sie stykają z silnikiem - bana3).aurii pisze:A jak to jest wszystko pasuje bez nieczego , nie trzeba tam za wiele kombinowac????
Mam taką u siebie i powiem Ci, ?e pierwsze dwa biegi są dośa krótkie, wiec mega szybko musisz machaa wajchą
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
przelozenia maja takie same ino final maja inny skrzynia z 1,3 tylko 95r ma 4,437 a z6 ma 4,250 i tyle http://img406.imageshack.us/img406/1473/dseriesbt3.png
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
mo?e mi ktoś to wyt3umaczya jak ch3opu na miedzy, bo nie bardzo kumam... (przypominam, ?e nie jestem mechanikiem, ale budowa i dzia3anie maszyn nie są mi obce)jamal pisze:przelozenia maja takie same ino final maja inny skrzynia z 1,3 tylko 95r ma 4,437 a z6 ma 4,250 i tyle http://img406.imageshack.us/img406/1473/dseriesbt3.png
W takim razie co powoduje, ?e s20 z d13 jest krótsza? Prze3o?enie g3ówne skraca wszystkie biegi? Co to jest ten "final"??
I w dalszym ciągu bede sie upiera3 przy tym: mam wra?enie, ?e dwa pierwsze biegi są bardzo krótkie, a trójka jest zajebiaszcza - moja ulubiona
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
na civic klub polska jest temat o skrzyniach. są tam opisane wszystkie modele do 5gen z numerami i z dok3adnym opisem (np. z uwzglednianiem typu 3o?yskowania, najczestszymi awariami i mo?liwymi modami).
je?eli chcesz krótką skrzynie do ścigania to o ile dobrze pamietam, by3a polecana od 1.3 z ostatnich lat produkcji (du?e wytrzyma3e 3o?yska i lepsze wybieraki) + wymiana 3go i 4go biegu dla wyrównania zakresów biegów.
je?eli chcesz krótką skrzynie do ścigania to o ile dobrze pamietam, by3a polecana od 1.3 z ostatnich lat produkcji (du?e wytrzyma3e 3o?yska i lepsze wybieraki) + wymiana 3go i 4go biegu dla wyrównania zakresów biegów.
-
- Nałogowiec
- Posty: 829
- Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
- Lokalizacja: Globalna Wioska
swsws
swswsw
A moze juz ktos z was robil zabieg przełożenia biegów ze skrzyni 1.3 do d16z6?????
ja mam skrzynie z d16z5 i d13b2 i z tych skrzyń chce złożyć jedna do mojego d16z6:) (Obudowa ma być z d16z6 ) !
Podobno bieg 1, 2 i przełożenie final najlepszy jest z d13 a biegi 3 i 4 z d16z5 piaty bieg zostawiam z d16 z6 bo jest ok!!!
jest problem z 3 biegiem z d16z5 bo podobno trzeba cos tam szlifowac ale nie wiem co no i do tego nie mam zadnego dobrego manuala zeby rozebrac i złożyc skrzynie bez obawy ze nie bedzie działać!!!
ja mam skrzynie z d16z5 i d13b2 i z tych skrzyń chce złożyć jedna do mojego d16z6:) (Obudowa ma być z d16z6 ) !
Podobno bieg 1, 2 i przełożenie final najlepszy jest z d13 a biegi 3 i 4 z d16z5 piaty bieg zostawiam z d16 z6 bo jest ok!!!
jest problem z 3 biegiem z d16z5 bo podobno trzeba cos tam szlifowac ale nie wiem co no i do tego nie mam zadnego dobrego manuala zeby rozebrac i złożyc skrzynie bez obawy ze nie bedzie działać!!!
wklejam zestawienie przelozen w d-serii fouriusa
mam skrzynie do wymiany, bo sie konczy wiec mozliwe ze niedlugo z doctorem cos sie wymysli
mam skrzynie do wymiany, bo sie konczy wiec mozliwe ze niedlugo z doctorem cos sie wymysli
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Panowie a ja mam pytanie takie na czasie dla mnie mam zaklepana skrzynie o d13b2 z 95r. z przlotem 170k i byłem juz na 90% pewny że ją biore, ale dzis znajomy powiedział ze lepiej pasowalaby do mnie skrzynka od d15b7 poniewaz trójka w d13 jest bardzo krótka i w przypadku streetu dwoch aut o identycznych modach9dolot + wydech) lepiej wypada auto ze skrzynia d15b7, co o tym myślicie bo ja troche zgupiałem pomóżcie, bo z tego co wyczytalem w tym topicu wychodzi ze bezapelacyjnie lepsza skrzynka jest ta z 1.3
A jeszcze jedno co to jest ten final? i porównując z tej tabelki co wrzucił ceelx wychodzi ze ronica między skyrznia d16z6, a d13b2 z 95r. to bieg nr. 5 oraz ten final, pierwsze 4 biegi sa identyczne, wiec o co kaman? jaki wpływ na poprawe przyspieszenia ma ten final? lepiej jest im final jest większy czy mnijeszy?
A jeszcze jedno co to jest ten final? i porównując z tej tabelki co wrzucił ceelx wychodzi ze ronica między skyrznia d16z6, a d13b2 z 95r. to bieg nr. 5 oraz ten final, pierwsze 4 biegi sa identyczne, wiec o co kaman? jaki wpływ na poprawe przyspieszenia ma ten final? lepiej jest im final jest większy czy mnijeszy?
final to przełozenie główne całej skrzyni. Im wieksza cyferka tym skrzynia krótsza, wieksze przelożenie. (szybciej sie wkreca, ale jest krótsze - wolniej pojecdziesz na max obrotach)
W TypeRach spotyka sie przełożenie ponad 6x
PS. Bede miał u siebie wymieniana skrzynie. mam D15B7 z finalem 3.888. Jakbys był zainteresowany czesciami z niej to daj znać. Bo inaczej dam nurkom na złom, bo nie mam gdzie tego tzrymac. W mojej szumią lozyska i synchro 2/3 jest do wymiany. Poza tym nie miałem zastrzezen.
I musze przyznac ze 3ci bieg jest moim ulubionym. Strasznie długo mozna sie na nim bujać. Jechałem na nim ponad 160 km/h w momencie łapania odcinki, na seryjnych ustawieniach kompa. (nie wiem jak jest seryjnie odcinka - cos mi swita ze 6700 obr/min, ale nie jestem pewien.)
W TypeRach spotyka sie przełożenie ponad 6x
PS. Bede miał u siebie wymieniana skrzynie. mam D15B7 z finalem 3.888. Jakbys był zainteresowany czesciami z niej to daj znać. Bo inaczej dam nurkom na złom, bo nie mam gdzie tego tzrymac. W mojej szumią lozyska i synchro 2/3 jest do wymiany. Poza tym nie miałem zastrzezen.
I musze przyznac ze 3ci bieg jest moim ulubionym. Strasznie długo mozna sie na nim bujać. Jechałem na nim ponad 160 km/h w momencie łapania odcinki, na seryjnych ustawieniach kompa. (nie wiem jak jest seryjnie odcinka - cos mi swita ze 6700 obr/min, ale nie jestem pewien.)
przelozenia maja takie same ino final maja inny skrzynia z 1,3 tylko 95r ma 4,437 a z6 ma 4,250 i tyle
Biorąc pod uwagę te dwie wypowiedzi, jeszcze raz powtórzę to co powiedziałem wcześniej:Pecado pisze:final to przełozenie główne całej skrzyni. Im wieksza cyferka tym skrzynia krótsza, wieksze przelożenie. (szybciej sie wkreca, ale jest krótsze - wolniej pojecdziesz na max obrotach)
Nareszcie ktoś mi to logicznie wytłumaczył. Dzięki, Pecado!I w dalszym ciągu bede sie upierał przy tym: mam wrażenie, że dwa pierwsze biegi są bardzo krótkie, a trójka jest zajebiaszcza
Ja na skrzyni z d13 dolatuję na trójce do nieco ponad 140 km/h (odcinka) więc nie jest źle.