Dane eksploatacyjne HONDA CIVIC - modele od listopada 1991 do modeli 1996
Zalecane płyny:
Olej silnikowy ( z filtrem ) -
3,3 dm3
Automatyczna skrzynka przekładniowa:
- z dźwignią sześciopołożeniową -
2,4 dm3
- oprócz wersji sześciopołożeniowej -
2,7 dm3
Mechaniczna skrzynia biegów -
1,8 dm3
Układ chłodzenia -
4,4 dm3
Układ zapłonowy:
Cewka zapłonowa
- rezystancja uzwojenia pierwotnego
silnik D13B2
0,5 do 0,7 Ω
silniki D15B2, D15B7, D15Z1 oraz D16Z6
0,6 do 0,7 Ω
- rezystancja uzwojenia wtórnego
silnik D13B2
4,4 do 21,6 Ω
silniki D15B2, D15B7, D15Z1 oraz D16Z6
3,2 do 19,8 Ω
Rezystancja modułu sterowania zapłonu
1,1 do 3,3 kΩ
Długość minimalna szczotek alternatora:
- Nippondenso
1,5 mm
- Mitsubishi
5,0 mm
Kat wyprzedzenia zapłonu [ bieg jałowy ]
silnik D13B2
20o ą 2o przed GMP
silniki D15B2, D15B7, D15Z1 oraz D16Z6
16o ą 2o przed GMP
NGK - odstęp elektrod
1,1 mm
Ugięcie pasków:
Pompa wspomagania ukł. kierowniczego
- pasek nowy
6,0 do 9,0 mm
- pasek używany
8,0 do 12,0 mm
Alternator
wersje bez klimatyzacji
- pasek nowy
5,5 do 8,0 mm
- pasek używany
7,0 do 10,5 mm
wersje z klimatyzacją
- pasek nowy
5,0 do 7,0 mm
- pasek używany
6,5 do 10,5 mm
Ukłąd hamulcowy:
Grubość minimalna okładziny wkładki
1,6 mm
Grubość minimalna okładziny szczęki
2,0 mm
Skok dźwigni hamulca awaryjnego
6 do 10 zębów zapadki
Prędkość obrotowa biegu jałowego:
Silnik D13B2
800 ą 50 obr/min
Silnik D15Z1
700 ą 50 obr/min
Silnik D15B2
810 ą 50 obr/min
Silnik D15B7
750 ą 50 obr/min
Silnik D16Z6
750 ą 50 obr/min
Zawartość max CO na biegu jałowym:
Silnik gaźnikowy D13B2:
- z katalizatorem
0,5%
- bez katalizatora
1,0%
Silniki o wtrysku paliwa:
- z katalizatorem
0,1%
- bez katalizatora
1,0 ą 1,0%
Luz zaworowy:
- zawory dolotowe
0,18 do 0,22 mm
- zawory wylotowe
0,23 do 0,28 mm
- ugięcie linki przyspieszenia
10,0 do 12,0 mm
Kolejność zapłonu
1-3-4-2
Skok tłoka:
- silnik 1343 cm3
76 mm
- silnik 1493 cm3
84,5 mm
- silnik 1590 cm3
90 mm
Stopień sprężania:
- silnik 1343 cm3
9,0
- silnik 1493 cm3
9,2 (bez VTEC) lub 9,3 (VTEC)
- silnik 1590 cm3
9,2 (VTEC)
Moc maksymalna:
- silnik 1343 cm3 -przy 6300 obr/min
55 kW [ 75 KM ]
- silnik 15Z1 cm3 -przy 5500 obr/min
66 kW [ 90 KM ]
- silnik 15B2 cm3 -przy 6000 obr/min
66 kW [ 90 KM ]
- silnik 15B7 cm3 -przy 5900 obr/min
74 kW [ 101 KM ]
- silnik 16Z6 cm3 -przy 6500 obr/min
92 kW [ 125 KM ]
Moment maksymalny:
- silnik 1343 cm3 -przy 3100 obr/min
102 N*m
- silnik 15Z1 cm3 -przy 4500 obr/min
129 N*m
- silnik 15B2 cm3 -przy 4700 obr/min
119 N*m
- silnik 15B7 cm3 -przy 5000 obr/min
124 N*m
- silnik 16Z6 cm3 -przy 5200 obr/min
142 N*m
Ciśnienie sprężania:
- nominalne
1,28 MPa
- minimalne
silniki D15Z1 oraz D16Z6
1,14 MPa
- silniki D13B2, D15B2 oraz D15B7
0,93 MPa
Termostat:
Temperatura początku otwarcia
- silnik D15Z1
80 do 84oC
- pozostałe
76 do 80oC
Temperatura pełnego otwarcia
- silnik D15Z1
95oC
- pozostałe
90oC
Dane eksploatacyjne HONDA CIVIC
Jak dopiszesz to bedzieYasioo pisze:a gdzie B seria !?
ty sie nie czepiaj moze to moje dane sa i sam napisalem jesli chodzi o link to ci powiem jaki www.google.plAriN pisze:Mam do was prośbę jeżeli wrzucacie takie rzeczy, które najprawdopodobniej są z innych stron to napiszcie autora lub stronę skąd to wzięliście.