Audio Civic V hb

Tematy związane z odsłuchem muzyki w samochodach.
KrzoQ
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: pt 03 sty 2014, 13:46:39
Lokalizacja: Malec

Audio Civic V hb

#1

Post autor: KrzoQ »

Witam, jestem zielony w tym temacie więc szukam porady - potrzebuje kompletnego audio do Civic'a - mianowicie:

- głośniki przód prawy/lewy
- radio - koniecznie z usb
- głośniki tył - mocowane w bagażniku
- ewentualny wzmacniacz.

Kolega pomoże mi to wszystko złożyć do kupy ale wlałbym sam wybrać sprzęt. Prosiłbym o konkrety.
Awatar użytkownika
Davidho
Forumowy As
Posty: 150
Rejestracja: pt 16 sie 2013, 17:30:37
Lokalizacja: Gdynia

#2

Post autor: Davidho »

A może tak jakiś budżet byś podał ? Chyba że bez ograniczeń to spoko :D Napisz jeszcze jakiej muzyki głównie słuchasz zeby dorbać charakterystykę głośników .
Awatar użytkownika
AdiX
Forumowy As
Posty: 169
Rejestracja: czw 15 gru 2011, 16:44:57
Lokalizacja: Gdynia
Wiek: 30

#3

Post autor: AdiX »

No właśnie , bez budżetu ciężko coś doradzić :)
KrzoQ
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: pt 03 sty 2014, 13:46:39
Lokalizacja: Malec

#4

Post autor: KrzoQ »

No wiec myslalem wydac ok 600 zl ale jezeli cena zostalaby przekroczona to mysle ze nic sie nie stanie :)
Glownie slucham rocka oraz muzyki tzw 'codziennej' czyli tego syfu z radia i muzyki klubowej.
raizzo
Obeznany
Posty: 111
Rejestracja: śr 23 lis 2011, 01:05:48
Lokalizacja: Koszalin

#5

Post autor: raizzo »

Przy tym budżecie raczej ciężko będzie coś sensownego skompletować, no ale coś się wymyśli :happy:

radio:
- KENWOOD KMM-257
- Pioneer MVH-160Ui

głośniki przód:
- Powerbass S-6C + dystanse MDF
- AUTOTEK by HIFONICS A6.2CS + dystanse MDF (mogą grać pod samym radiem)

wzmacniacz:
- Alpine MRV-F400 V12
- Alpine MRV-F400S V12
- Sony XM-4045
- Sony XM-5540F
- Kenwood KAC-943

Jest tego oczywiście o wile więcej ale wymieniłem tylko te, które aktualnie są dostępne na aukcjach i portalach z ogłoszeniami.
Proste71
Obeznany
Posty: 120
Rejestracja: śr 16 sty 2013, 12:12:03