Automatyczna klima civic 5gen
Gadałem z nim chwilę, mówił że pomoże
Z tego co do tej pory się orientowałem najwięcej zabawy bezie z serwem zmieniającym temperaturę nadmuchu, ale to też jest do zrobienia
Zastanawiam się jeszcze tylko czy czujnik nasłonecznienia można dać z innej hondy, np. taki z accorda:
http://allegro.pl/honda-accord-vi-98-02 ... 09492.html
Bo znalazłem też oryginalny nowy, ale kosztuje ok 100 dolarów:
http://www.lingshondaparts.com/honda_ca ... k_03=15152
Oraz pytanie do was za 100 punktów, ktoś potrafi otworzyć to w pełnym rozmiarze?
http://imageshack.us/photo/my-images/18 ... mauto.jpg/
Z tego co do tej pory się orientowałem najwięcej zabawy bezie z serwem zmieniającym temperaturę nadmuchu, ale to też jest do zrobienia
Zastanawiam się jeszcze tylko czy czujnik nasłonecznienia można dać z innej hondy, np. taki z accorda:
http://allegro.pl/honda-accord-vi-98-02 ... 09492.html
Bo znalazłem też oryginalny nowy, ale kosztuje ok 100 dolarów:
http://www.lingshondaparts.com/honda_ca ... k_03=15152
Oraz pytanie do was za 100 punktów, ktoś potrafi otworzyć to w pełnym rozmiarze?
http://imageshack.us/photo/my-images/18 ... mauto.jpg/
http://img18.imageshack.us/img18/4445/s ... imauto.jpg
tutaj masz w pelnym rozmiarze, no jestem ciekaw czy to wypali, oczywiscie zycze jak najlepiej bedziesz chyba pierwszym ktory z manuala zrobi klimatronika
tutaj masz w pelnym rozmiarze, no jestem ciekaw czy to wypali, oczywiscie zycze jak najlepiej bedziesz chyba pierwszym ktory z manuala zrobi klimatronika
Hmm a w naszych hankach nie ma czasem tak ze jescze trzeba sie podpiac pod ECU zeby silnik wiedzial o dodatkowym obciazeniu i odpowiednio wyrównał obroty pod obciażeniem ? Wyprowadzcie mnie z błedu jak sie myle
Swapy, remonty silnikow , elektryka, elektornika , malowanie komór silnikowych, strojenie
Czego sie nie robi dla wygody . Mam jeszcze jedno pytanie co do twojego projektu. W zestawie jest serwo sterujące zaworem otwórz/zamknij obieg przez nagrzewnice ? W starych haniach ten zawor jest manualny przy grodzi. Warto by o tym pomyslec poniewaz w naprawde gorace lato moze cisnienie skoczyć ponad 20 bar i może rozłączać klime ze wzgledow bezpieczenstwa
Swapy, remonty silnikow , elektryka, elektornika , malowanie komór silnikowych, strojenie
Chyba z braku zajęcia
A co do pytania to oczywiście że jest, zawór pozostaje tam gdzie jest, a porusza nim serwo sterowania mieszanką ciepłego i zimnego powietrza. tak ze spokojnie, tu problemu nie będzie
Co do ciśnienia w układzie klimy to o ile dobrze pamiętam nominalnie w układzie klimy jest 17bar i przypuszczam ze po uruchomieniu sprężarki klimy ciśnienie spokojnie osiąga ponad 20bar
A co do pytania to oczywiście że jest, zawór pozostaje tam gdzie jest, a porusza nim serwo sterowania mieszanką ciepłego i zimnego powietrza. tak ze spokojnie, tu problemu nie będzie
Co do ciśnienia w układzie klimy to o ile dobrze pamiętam nominalnie w układzie klimy jest 17bar i przypuszczam ze po uruchomieniu sprężarki klimy ciśnienie spokojnie osiąga ponad 20bar
Przy starcie na niskim i wysokim cisnieniu masz po 5 bar przy pracy w zaleznosci od temperatury na zewnatrz wysokie cisnienie idzie do 15 i przy tej wartosci zalacza sie wentylator aby schlodzic czynnik i zbic cisnienie do 10bar tak wiec 20 bar to już zaczyna sie robic za goraco i zawor bezpieczenstwa rozlaczy sprezarke a wentylator jeszcze bedzie zbijac wysokie cisnienie w ukladzie Tak dziala sprawna klima z odpowiednia iloscia czynnka oczywiscie Przy okazji kup sobie nowe oringi poniewaz te stare moga byc juz nieco sfatygowane. Kup sobie z intercars-u poniewaz na allegroszu handluja chinolami i nie sa zbyt dobre ma zmiany atmosferyczne
Swapy, remonty silnikow , elektryka, elektornika , malowanie komór silnikowych, strojenie
kolejność dostosowac nagrzewnice do klimatronica czyli wywalic sterowanie linka i zamontowac silniczek sterowania auto cieplo zimno plus zrobic otwor na czojnik wewnetrzny klimy w desce zrobic otowr z przodu na czujnik naslonecznienia i na czujnik wewnetrzny rowniez niestety na japonie szly z kratka przy kierownicy i zaslepka z przodu deski a na europe nie no i wentylator musi miec inna opornice calkiem na auto regulacje obrotow jest teszcze czujnik w zdezaku zewnetrzny ogolnie troche roboty z tym jest ja mam import wlasnie z japoni i powiem ze ma wiele innych zeczy ktorych nie ma w europie np czujnik nacisku na fotel do zapiecia paow sonde temp przegrania kata czujniki zamniecia drzwi i takie tam pierdy ale np niema elektrycznie sterowanych swiatel:)
-
- Żółtodziób
- Posty: 3
- Rejestracja: pn 27 cze 2011, 11:03:29
- Lokalizacja: Btm
Tak czytam ten temat i powiem tyle, ze ja mam climatronic od 3 lat w swoim eg3 i zadna filozofia polaczyc manułala z automatem JDM. najwiekszy problem to jest z zabudowaniem silniczka od sterowania cieplo/zimne. Tylko pamietajcie zakup zestawu klimy z rocznika conajmniej 94 na czynnik r134 i komplet jdm moze byc nawet z 92 na r12. polecam wlozyc parownik z angielki z miejscem na filtr kabinowy. Sa 2 takie zestawy i oba jezdzą w bytomiu. Pozdrawiam