Nowe bębny hamulcowe i nowy problem
Nowe bębny hamulcowe i nowy problem
Jakiś czas temu skończyły się okładziny i bębny w mojej EJ2 . Kupiłem cały komplet , bębny oraz okładziny . Po wymianie w warsztacie okazało się , że siła hamowania w zbyt wielkim stopniu nie różni się od tej z przed wymiany i słychać dziwne odgłosy w początkowej fazie wciskania pedału hamulców . Gdy zaczynam hamować słychać specyficzne "chrupanie " obcieranie , pedał hamulca lekko podskakuje , a już gdy auto niemal się zatrzyma pojawia się nawet stukanie . Pojechałem na poprawkę tego zabiegu ale panowie rozkładają ręce i mówią , że wszystko sprawdzili jeszcze raz , i że prawidłowo jest poskładane , a ja zostałem z problemem ... Czy możliwe żeby nowe bębny były krzywe ? Czy to może kwestia jakiejś regulacji ? Mam nadzieje , że pomożecie ... Z góry dzięki .
pogubilem sie
tyl lapie na jakies30% tylko. hamowales samym recznym zagladales do przednich hamulcy moze prowadnice sie skonczyly
tyl lapie na jakies30% tylko. hamowales samym recznym zagladales do przednich hamulcy moze prowadnice sie skonczyly
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
i weź tu oddaj auto do mechanika.nigdy w życiu tym oszustom bym nie oddał nawet roweru do naprawy ,już nie mowie ze samochód bym partaczom oddał w niepowołane ręce, a co wymienię sam to mam pewność ze nic nie odpadnie i wiem co mam dobrze godom??:)Maty, jak bym miał ci coś doradzić to weź ściągnij bembeny sam i obadaj sprawę bo te matoły pewnie nawet bębnów nie zdjęły bo się im nie chciało a to pewnie coś prostego z czym se sam poradzisz,a jeśli hałasuje a przy hamowaniu nie czuć bicia na pedale to to będą albo samo regulatory albo coś luźno lata po bębnach i dostało się miedzy szczeki a bębny albo syfu nie wydmuchali .
No dobrze godosz tylko goście dość ogarnięci i zaufani byli , teraz mam pewne wątpliwości . Większość rzeczy robię sam , a z braku czasu trzeba niekiedy oddać swoją kocHankę w obce ręce . Pedał hamulca po wciśnięci podskakuje , w bębnie słychać tarcie ( ale nie jednostajne , tylko przerywane) , a już gdy auto niemalże się zatrzyma , słychać stuk ... Przy wymianie na zimówki zajrzę , do środka może coś wypatrzę . Czytałem , że synchronizacja samoregulatorów jest dość skomplikowana , może z tym sobie chłopaki nie poradzili ... A od jakiegoś czasu auto na wzniesieniu nie cofa się do tyłu ...