DIY Rear Camber?

Coś puka i stuka? Trzeba to wymienić, a nie wiesz jak ?
Awatar użytkownika
halsoon
Żółtodziób
Posty: 17
Rejestracja: ndz 03 maja 2015, 11:10:51
Lokalizacja: Gniewkowo

DIY Rear Camber?

#1

Post autor: halsoon »

Wczoraj z nudów szukałem w Google sposób na diy cambera z tyłu. I znalazłem na zagranicznych fora moda który polega na wymianie śrub mocujących górny wahacz na dłuższe i położeniu podkładek. Ktoś już może to stosował w jajku?
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#2

Post autor: Grzesieek »

Nie stosowałem, ale to musi działać. Mniej lub bardziej postawisz koło do 0 albo i w pozytyw... jak dasz z 30 podkładek :P
Awatar użytkownika
arhano1
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: ndz 03 lut 2013, 18:11:28
Lokalizacja: Warszawa/Molde

#3

Post autor: arhano1 »

Robilem przy geometrii taki patent zwykle podkladki poszly ale to w milimetrach zadzialalo i nie trzeba srub wymieniac , no chyba ze 2cm podlozysz to ta .
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2683
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#4

Post autor: Laskosz »

A ile chcesz uzyskać tym modem?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
arhano1
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: ndz 03 lut 2013, 18:11:28
Lokalizacja: Warszawa/Molde

#5

Post autor: arhano1 »

Nie ile tylko co kolo chce uzyskac , gdyz jest to zaden mod raczej potrzeba jesli tnie opony !?
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2683
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#6

Post autor: Laskosz »

raczej większość obniżonych jeździ na pochylonych kolach i ma to w dupie. Ja jakbym wyprostował to już by mi o błotnik tarło
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
halsoon
Żółtodziób
Posty: 17
Rejestracja: ndz 03 maja 2015, 11:10:51
Lokalizacja: Gniewkowo

#7

Post autor: halsoon »

Lekki negatyw już mi się zrobił, po wymianie dolnych wahaczy na fake skuns2 lca i założeniu mts'a na max skręconym gwincie. Nie wiem jak to będzie wyglądać na innym kole (15",16") + dystanse. BO teraz na stalówkach: tył siedzi spoko ale przód gorzej, gdyż nadkole sobie już wytarłem od skręcania :clown:
Awatar użytkownika
arhano1
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: ndz 03 lut 2013, 18:11:28
Lokalizacja: Warszawa/Molde

#8

Post autor: arhano1 »

To zapodaj regulowane wachaczory :gunsmilie:
Awatar użytkownika
halsoon
Żółtodziób
Posty: 17
Rejestracja: ndz 03 maja 2015, 11:10:51
Lokalizacja: Gniewkowo

#9

Post autor: halsoon »

Właśnie zbieram flotę na takie wahacze. Mam nadzieje ze z tej całej chińczyzny gówno nie wyjdzie. Honda z made in japan zamienia się powoli w made in china :D
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#10

Post autor: Grzesieek »

Jak dla mnie to ryzykowne wkładanie takich chińskich, świecących wahaczy :P
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1652
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#11

Post autor: Logan »

Miałem te chińskie cambery w jajku, przeżyły nawet ten dzwon w latarnie. W kupie też są te chińskie, już z 50k zrobione i nic się nie dzieje. Oczywiście jakbym miał hajs to włożyłbym buddycluby, ale te też dają rade jak widać ;)
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#12

Post autor: Grzesieek »

A masz pewność że kolejne będą od tego samego chińczyka a nie od tego, który stwierdzi, że ulepi je z czegoś innego? :P
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1652
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#13

Post autor: Logan »

Oczywiście, że nie, w zasadzie zapomniałem napisać, że zależy co się trafi :D
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#14

Post autor: Grzesieek »

O to to ;)
Awatar użytkownika
halsoon
Żółtodziób
Posty: 17
Rejestracja: ndz 03 maja 2015, 11:10:51
Lokalizacja: Gniewkowo

#15

Post autor: halsoon »

chyba się obędzie puki co bez negatywu. alufelgi założyłem takie: 16" 7.5J ET35 opona 195/45/16. Siedzi zajebiście bez dystansów i podnoszenia gleby :gunsmilie: jak na wymiar Obrazek


Już nie zakładając nowego tematu, szybkie pytanie.
Wcześniej miałem serie na takim kapciu 175/70/13. Teraz po zmianie kół czuję różnicę. Jestem świeżym kierowcą, a to moje pierwsze auto więc proszę o wyrozumiałość. Przy małych prędkościach toporniej się skręca, czuje jak fura wpada w koleinę i już nie tak łatwo z niej uciec. Układ kierowniczy jest bardziej czuły i przy większych prędkościach już się śmiga lepiej. Czy to coś ze mną jest nie tak i przez pól roku tak się przyzwyczaiłem do charakterystyki pojazdu na starych kapciach i seryjnym zawieszeniu? Czy jednak problem tkwi w naturze technicznej pojazdu i coś z sobą nie współgra?
Awatar użytkownika
arhano1
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: ndz 03 lut 2013, 18:11:28
Lokalizacja: Warszawa/Molde

#16

Post autor: arhano1 »

Wszystko jak najbardziej ok ! :flex: ewentualnie podjedz na geometrie jak sie nudzisz .
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#17

Post autor: Grzesieek »

Normalna sprawa, co sezon przez to przechodzę zmieniając opony z zimowych (wąskich) na letnie (szersze).

A auto ładnie siadło.
Awatar użytkownika
halsoon
Żółtodziób
Posty: 17
Rejestracja: ndz 03 maja 2015, 11:10:51
Lokalizacja: Gniewkowo

#18

Post autor: halsoon »

arhano1 pisze:Wszystko jak najbardziej ok ! :flex: ewentualnie podjedz na geometrie jak sie nudzisz .
mogę spać spokojnie :D Oj nudzisz się raczej nie będe bo czeka mnie jeszcze długa lista napraw ^^
ODPOWIEDZ