Mogę zwiększyc kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy o 0,3/0,6/0,95/1,25/1,6/1,9/2,2/2,5 stopnia...
I teraz tak z tego co doczytałem od producenta to zwiekszenie kąta poprawia stabilizacje auta podczas jazdy na wprost i w zakretach oraz zwieksza przyczepnosc.
Z tego co doczytałem z innych źródeł:
- poprawia szybkość reakcji na ruchy kierownicą
- po wyjściu z zakrętu szybciej kola prostuja się same
- zwiększa kontakt opony s powierzchnią podczas przyśpieszania i hamowania
Jedyne minusy jakie znalazłem to to, że kierownica ciężej chodzi.
I teraz moje pytania:
- Ile jest prawdy w tych wszystkich zaletach które wypisałem?
- Czy jest jakiś limint (nie mówiąc już o konstrukcyjnym) zwiększania kąta wyprzedzenia?
- O ile stopni go u siebie zwiększyć? (mam taką możliwość jak wypisałem na początku posta, plus do tego mogę cofnąć górne sworznie w kierunku kabiny)
- Ogólnie jak sie do tego zabrać, czego sie dopatrywać/spodziewać/sugerować ustawiając wyprzedzenie?
Pacjętem jest honda civic eg (92-95)