Kierownica mimo wspomagania cieżko chodzi
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
Kierownica mimo wspomagania cieżko chodzi
Ostatnio wgłębiłem się w kierowniczy temat mojego civiczka i doszedłem do tego że kierownica ciężko chodzi..
Początkowo myślałem że to przez koła 15", opony 195/50, ale ostatnio zmieniłem na zimówki 13" 165/80 - więc węższe i właściwie nie ma różnicy.
Diagnozowałem też sterowność na włączonym silniku i wyłączonym, w miejscu na włączonym jest jakaś różnica, a jak się już jedzie i wyłączy silnik to nie ma różnicy.
Przejechałem się kuzyna Almerą ze wspomaganiem to kierownica chodzi o wiele lżej, prawdę mówiąc nawet w Tico bez wspomagania jest lepiej..
Diagnosta na przeglądzie zauważył również uszkodzenie lewej osłony drążka kierowniczego - nie wiem kiedy nastąpiło, ale nabrało się piachu do środka.. czy to może być przez to?
Może spróbuję wymienić płyn, ale jak go spuścić??
Początkowo myślałem że to przez koła 15", opony 195/50, ale ostatnio zmieniłem na zimówki 13" 165/80 - więc węższe i właściwie nie ma różnicy.
Diagnozowałem też sterowność na włączonym silniku i wyłączonym, w miejscu na włączonym jest jakaś różnica, a jak się już jedzie i wyłączy silnik to nie ma różnicy.
Przejechałem się kuzyna Almerą ze wspomaganiem to kierownica chodzi o wiele lżej, prawdę mówiąc nawet w Tico bez wspomagania jest lepiej..
Diagnosta na przeglądzie zauważył również uszkodzenie lewej osłony drążka kierowniczego - nie wiem kiedy nastąpiło, ale nabrało się piachu do środka.. czy to może być przez to?
Może spróbuję wymienić płyn, ale jak go spuścić??
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2683
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
bo jak auto jedzie to się lekko koła skręcają.ClubX pisze:Diagnozowałem też sterowność na włączonym silniku i wyłączonym, w miejscu na włączonym jest jakaś różnica, a jak się już jedzie i wyłączy silnik to nie ma różnicy.
A jak podniesiesz auto na podnośniku to w rękach ciężko jest koło skręcić ? może masz sworznie zapieczone
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
odpowietrzenie układu wspomagania polega na dolaniu płynu i skręceniu maksymalnie kierownicą w jedną a potem w drugą, oczywiście na odpalonym silniku.6tomek7 pisze:Moze zapowietrzyl sie ukl. od wspomagania.
ja bym podniósł auto oraz ewentualnie odkręcił koła, po czym wsadził kogoś za kierownicę żeby pokręcił a ja bym patrzył czy wszystko jest ok.
sprzedałem juz dawno co miałemK23 pisze:Może nie spamuj, bo pisanie w dziale sprzedam nie zależy od ilości postów.reaktor pisze:moze pompa juz siada
w poprzednim civicu miałem juz dojechana pompe i wspomaganie ledwo działało
wymiana pompy pomogła nie widze innej opcji to dosyc prosty układ
nawet mocno cieknąca maglownica nie ma na to wpływu czy zalanie jej "motodkotorem"