swap d15b7 na d16z6 a sekwencyjna instalacja LPG

Serce samochodu niedomaga ?
GoLo
Berbeć
Posty: 27
Rejestracja: śr 04 sie 2010, 20:48:53
Lokalizacja: Tarnów

swap d15b7 na d16z6 a sekwencyjna instalacja LPG

#1

Post autor: GoLo »

mój d15zb7 w EJ2 niedomaga a wrecz wzbogaca sobie miesznake paliwową 1 litrem oleju na 1000km ;/ swapując silnik na d16z6 z tego co wyczytałem to wszytko plug & play. Znalalzlem dobra cene i zdrowy silnik " słupek d16z6" słupek to jest cały silnik a kompletny swap to czym to sie różni ? będe potrzebował kompletnego swapa czy sam słupek ? i jak z tąnieszczesną sekwencyjną instalacja LPG
Dzida

#2

Post autor: Dzida »

Sprecyzuj pytanie dot. LPG to Ci odpowiem. Chcesz wymieniać kolektor ssący na D16Z6 też?
GoLo
Berbeć
Posty: 27
Rejestracja: śr 04 sie 2010, 20:48:53
Lokalizacja: Tarnów

#3

Post autor: GoLo »

a moge go nie wymieniać ? a jesli tak to bedzie on gorzej pracowal niz seryjny d16z6 ?
Awatar użytkownika
SiVy
Obeznany
Posty: 111
Rejestracja: ndz 01 mar 2009, 22:33:45
Lokalizacja: Wielgie/Włocławek
Kontakt:

#4

Post autor: SiVy »

potrzebujesz kompletny swap, wiązke elektryczną możesz wykorzystać tą co masz. Sekwencja bedzie śmigać ;)
Części Honda OEM, markowe zamienniki. Zapraszam
Pyrek

#5

Post autor: Pyrek »

Instalacje wystarczy jeszcze raz wyregulować po swapie. Możesz włożyć sam słupek + komp od Z6 (ew. przerobić tego co masz) + kabelki do sterowania Vtec`iem. Jeśli nie zmienisz przy okazji kolektorów to będziesz mieć po prostu parę koni mniej niż w seryjnym Z6.
ODPOWIEDZ