Mocniejsze d15b2

Serce samochodu niedomaga ?
Folo96
Żółtodziób
Posty: 9
Rejestracja: pt 08 lip 2016, 15:11:43
Lokalizacja: Będzin

Mocniejsze d15b2

#1

Post autor: Folo96 »

Witam wszystkich, nie wiedziałem gdzie wrzucić ten temat więc ląduje tutaj.
Sprawa wygląda tak iż posiadam d15b2 z osprzętem z d16z6 (kolektor ssący, aparat zapłonowy wiązka i komp p28)
I teraz moje pytanie brzmi. Co można zrobić jeszcze dla tego silnika żeby miał troszkę więcej kucyków, oczywiście pomijając doloty przeloty i mapowanie bo o tym już wiem i jest w trakcie realizacji.
Słyszałem kiedyś że tłoki z d13 są w jakiś sposób lepsze ale z czym to się je i tak dalej ?
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2683
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#2

Post autor: Laskosz »

Zapomniałeś wymienić głowicy czy jej nie masz od d16?
Tłoki z d13 doprężą silnik, do tego cienka uszczelka pod głowice i będzie lepiej. Było o tym trochę tematów, poszukaj.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Folo96
Żółtodziób
Posty: 9
Rejestracja: pt 08 lip 2016, 15:11:43
Lokalizacja: Będzin

#3

Post autor: Folo96 »

Głowicę mam od b2
A jakieś inne magiczne tricki typu wałki i inne bo dopiero tak na prawdę zaczynam przygodę z takim grzebanie i chciałem zdobyć trochę wiedzy nim coś zaplanuje i zacznę kombinować :)
A tak mnie więcej o ile podniosą same tłoki z tą uszczelką ?
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#4

Post autor: Grzesieek »

Wałek z D16Z2 można założyć. Jakieś kunie doda, można coś tam odczuć, ale nadal w fotel wciskało nie będzie.

Możesz się za krótszą skrzynią rozejrzeć jeśli zależy Ci na osiągach a nie tylko na cyferkach.
ODPOWIEDZ