Witam!
Problem tyczy się mojej Hani a mianowicie ma za wysokie obroty.
Na ssaniu to jest logiczne ale kiedy ssanie jej się wyłączy to i tak za wysoko chodzi, niestety nie mam obrotomierza ale na słuch sądzę że ma coś koło 1.100 obr/m.
Ciekawa sprawa jest kiedy silnik się zagrzeje już na maxa i bym ją zostawił na postój jakieś 10 min - 15 min. odpalam jadę kawałek wrzucam luz i silnik niemal że wyje jak by zaraz miał wyskoczyć, po przejechaniu kilku km. znowu spadają na te koło 1.100
Wyczyściłem kopułę gaźnika, wsadziłem nowy filtr powietrza bo wiem że np. przy Mazdach czysty filter to podstawa bo potem też głupieją im obroty, czytałem gdzieś że winna może być przepustnica ale chciałem jeszcze porady zasięgnąć tutaj.
Dzięki!
Wysokie obroty
1. Sprawa licznik z rpm. . . Mi sie napoczatku zdawalo ze do 4tys na kazdym biegu ciagne a ledwo co jechal i wyl jak glupi po zamontowaniu licznika z rpm wyszlo ze 2-2,5 tys xD i u mnie jest tak ze spada z ssania jest jakies 1100obr lekko gaz i jest 800-900 na lajtowym biegu bez cisnien.
P.S jest jeszcze chyba jakis zawor-czujnik od wolnych obrotow i jakos sie tam nazywa i za cos odpowiada ale nie wiem czy dobrze mowie jak cos poprawcie mnie
P.S jest jeszcze chyba jakis zawor-czujnik od wolnych obrotow i jakos sie tam nazywa i za cos odpowiada ale nie wiem czy dobrze mowie jak cos poprawcie mnie
Nowa przygoda? Civic.........?