SWAP D13B2 na D16Z6

Serce samochodu niedomaga ?
Nickooo
Pełnoprawny User
Posty: 79
Rejestracja: ndz 12 sty 2014, 12:45:58
Lokalizacja: Kraków

SWAP D13B2 na D16Z6

#1

Post autor: Nickooo »

Witam,
Oczywiście mam pytanie. Co wchodzi w skład swapu z tego gaźnika na v-tec'a.
Czy jest coś jeszcze do wymiany poza: silnikiem, okablowaniem komory i komputerem?
Np. zbiornik paliwa, pompa paliwa, chłodnica i inne? Prosiłbym o jakieś nakierowanie mnie lub wyjaśnienia. Z góry dziękuje, Pozdrawiam! :)
Awatar użytkownika
REJDYN
Obeznany
Posty: 108
Rejestracja: sob 01 mar 2014, 20:45:20
Lokalizacja: Świecie
Wiek: 27

#2

Post autor: REJDYN »

Zbiornik paliwa na pewno, bo D16 ma pompę w baku, a D13 nie. Warto wyposażyć się w przewody paliwowe. Słyszałem tez coś o rurach do chłodnicy, ale nie wiem dokładnie których. Trzeba tez ciąć blachę. W D13 dolot ma z boku, na ściance przy błotniku. D16 ma tak jakby pod rurą z D13. Widać tam takie wyrzeźbione kółko ;)
Awatar użytkownika
Piooner
Obeznany
Posty: 105
Rejestracja: ndz 04 mar 2012, 22:48:40
Lokalizacja: Pińczyce/T.Góry/UK

#3

Post autor: Piooner »

Wszystko już było czytać i swapować :)
viewtopic.php?t=14426 szalone d13b7
ODPOWIEDZ