d13b2 edytowane 1 Zdanie na końcu bd

Serce samochodu niedomaga ?
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

d13b2 edytowane 1 Zdanie na końcu bd

#1

Post autor: Czarny »

Witam. Jestem nowym ,nie wiem czy w właściwym miejscu pisze ,ale ok.

Szukałem pomocy na kilku forach. Bez skutku bo już opuszczone.

Więc zabrałem się sam za usterkę , ale i tak dupa.

pochwale się usterka, mam silnik 1.3 to jest zapewne d13b2 na GAŹNIKU. Problem jest taki
hania stała 3 lata i teraz już wgl nie odpala. zmieniłem oleje płyny , benzynę , wyczyściłem z komory pływaka tzw kisiel z woda taka jak by galareta pod kolor rudej.
Hania nie była i nie będzie truta gazem do końca swoich dni.

Hania jest z roku 1994 model hb czerwona poj 1.3 prawdopodobnie 90 koni bo niemiec coś tam przerabiał .

ma ona przebieg zaledwie 141 tyś, nie dziwić się skoro stała u mnie w garażu przez 6 lat , i tylko przepalana , i ostatnie z tych 6 lat czyli 3 lata stałą u mechanika bo robił mi blacharkę i zmieniał paski , ale co mi po niej jak nie pali :( wgl benzyna do gaźnika nie dochodzi czemu ??? zagadka bo z węża tryska na jakieś od 15 do 30 cm a w gaźnik sucho jakieś rady ??? powiem tak, dziś przed chwilą skończyłem czyścić gaźnik, jutro go zakładam. może odpali a jak nie pomoże ktoś ??? . Jestem z Gostynina woj Mazowieckie pisać tu jak ktoś pomoże np może przyjechać , ale ważne podawajcie ceny pozdrawiam i czekam na odp bo hania cierpi :(


Witam ciągle mam problem z silnikiem mimo działało 2 dni znowu się rozwaliło poleciało 100zł tylko na marne.


teraz tak hanka chodzi ciągle na ssaniu ta cała przepustnica metalowa blaszka mi się nie domyka i się dławi i gaśnie sam doszłem do tego , bo jak ją trzymam palcem na zamknięciu hanka chodzi aż chce się słuchać :) co po radzicie mi zrobić z tym ??? bo nie chce aby znowu mnie holowali ....
Ostatnio zmieniony sob 03 lis 2012, 15:30:13 przez Czarny, łącznie zmieniany 1 raz.
EmpTy212
Forumowy As
Posty: 171
Rejestracja: pn 16 kwie 2012, 17:06:35
Lokalizacja: Łódź

#2

Post autor: EmpTy212 »

Pływak się zaciął i odciął paliwo i nie dostaje się nic do komory, lej paliwo do gardziela od strony podszybia. Oczywiście nie mówię o pływaku w baku tylko w gaźniku. Sprawdź do tego wszystkie podciśnienia. 1.3 na gaźniku po standardowych przeróbkach posiada około 80km +/-3km.
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#3

Post autor: Czarny »

EmpTy212 pisze:Pływak się zaciął i odciął paliwo i nie dostaje się nic do komory, lej paliwo do gardziela od strony podszybia. Oczywiście nie mówię o pływaku w baku tylko w gaźniku. Sprawdź do tego wszystkie podciśnienia. 1.3 na gaźniku po standardowych przeróbkach posiada około 80km +/-3km.
dzięki pokręciłem śrubka od paliwa bo brat pokręcił, a teraz jest tak odpali zdechnie odpali zdechnie odpali zdechnie i nie pali po 3min odpali zdechnie odpali zdechnie odpali pochodzi dodam gazu nie zależnie ile czy dużo czy mało zdycha , oczywiście filtr sciaglem aby regulować.
a jak zadtkam ręka cały gazior to normalnie cyka hmm a jak go założę dupa nawet nie zaskoczy

PS kręciłem tą śruba co jest jak by plomba farba żółta ona jest do ustawienia pływaka ile ją wkręcić ??? taa z tyłu od czarna na sprężynie do ustawienia obrotów tzn naciąg linki coś z tym robić ???
EmpTy212
Forumowy As
Posty: 171
Rejestracja: pn 16 kwie 2012, 17:06:35
Lokalizacja: Łódź

#4

Post autor: EmpTy212 »

Powiem ci tak, nie ustawisz tego gaźnika nie mając pojęcia jak on jest zbudowany. Ten gaźnik należy do tych gaźników które są zbyt upierdliwe do ustawienia. To, że gaśnie to jest objaw za małej ilości paliwa lub jego przelania. Ja osobiście tobie radzę rozejrzeć się za dobrym gaźnikowcem w okolicy i wiedz o tym, że mało który podejmuje się zrobienia tego gaźnika gdyż jest to w pełni automatyczny gaźnik.

Zalej mu paliwa do gardziela od strony podszybia i jeśli odpal i popracuje chwile dłużej to oznacza zbyt mało paliwa w mieszance. Więc zostaw komorę pływakową i rusz mieszankę, komorę ustaw byle jak póki co aby było w niej paliwo to jest do wyregulowania potem. Mieszankę trzeba ustawić pomiędzy bogatą a ubogą. Weź pod uwagę, że silnik jest zimny i każda próba odpalenia jest na włączonym ssaniu które jest automatyczne. Dodatkowo sprawdź wszystkie podciśnienia oraz zawór EAVC czy wszystko jest dobrze podłączone i nie ma jakiś braków. Podpowiem tyle, że przewód nr 3 może być zmodyfikowany i tym się nie przejmuj.

Tutaj moja wiedza się kończy związku z tym gaźnikiem oraz innymi. Odsyłam ciebie tutaj:
https://civic5g.pl/poradniki/silnik.php?art=reg_gaznik

Ustaw tak aby odpaliła i jedź do specjalisty który zjadł zęby na takich gaźnikach.

Sam miałem problemy to pojechałem do gaźnikowca gdyż bałem się grzebać.
Czarny
Pełnoprawny User
Posty: 60
Rejestracja: pn 29 paź 2012, 22:32:06
Lokalizacja: Gostynin

#5

Post autor: Czarny »

EmpTy212 pisze:Powiem ci tak, nie ustawisz tego gaźnika nie mając pojęcia jak on jest zbudowany. Ten gaźnik należy do tych gaźników które są zbyt upierdliwe do ustawienia. To, że gaśnie to jest objaw za małej ilości paliwa lub jego przelania. Ja osobiście tobie radzę rozejrzeć się za dobrym gaźnikowcem w okolicy i wiedz o tym, że mało który podejmuje się zrobienia tego gaźnika gdyż jest to w pełni automatyczny gaźnik.

Zalej mu paliwa do gardziela od strony podszybia i jeśli odpal i popracuje chwile dłużej to oznacza zbyt mało paliwa w mieszance. Więc zostaw komorę pływakową i rusz mieszankę, komorę ustaw byle jak póki co aby było w niej paliwo to jest do wyregulowania potem. Mieszankę trzeba ustawić pomiędzy bogatą a ubogą. Weź pod uwagę, że silnik jest zimny i każda próba odpalenia jest na włączonym ssaniu które jest automatyczne. Dodatkowo sprawdź wszystkie podciśnienia oraz zawór EAVC czy wszystko jest dobrze podłączone i nie ma jakiś braków. Podpowiem tyle, że przewód nr 3 może być zmodyfikowany i tym się nie przejmuj.

Tutaj moja wiedza się kończy związku z tym gaźnikiem oraz innymi. Odsyłam ciebie tutaj:
https://civic5g.pl/poradniki/silnik.php?art=reg_gaznik

Ustaw tak aby odpaliła i jedź do specjalisty który zjadł zęby na takich gaźnikach.

Sam miałem problemy to pojechałem do gaźnikowca gdyż bałem się grzebać.

No widocznie nie zrobię a EAVC sprawdzałem i byłem u mechanika twierdzi , że dobry jest. teraz mam inny problem kopci mi sie z pod machy i osiaga temperature pow połowy. ale mi sie wydaje że to płyn i olej bo mojego kolegi mądry brat odkrecił mi korek od chłodnicy i wszystko zalał. dziś odpalałem nie kopci fakt ale zdycha. jutro do mnie mechanik 1 przyjdzie jak nie da rady holuje pod płock do dobrego mechanika. a teraz zlukam linka od cb dzięki za porady pozdrawiam
ODPOWIEDZ