Problem po modyfikacji ECU.

Serce samochodu niedomaga ?
karool

Problem po modyfikacji ECU.

#1

Post autor: karool »

Dawno temu jak kupiłem honde na seryjnym kompie bylo odciecie paliwa 5800-6000rpm. Postanowiłem dać do przerobienia kompa, Amorr przerobił na p28, dodał eprom o wartościach: Launch:3900rpm, Shift: 6500rpm, Rev: 7200rpm. Auto nie jechało powyżej 6500rpm, tak jakby był źle rozrząd ustawiony, po prostu brakowało mu mocy...

Pod długich namysłach sprawdziłem rozrząd, siedział na znakach, na dole strzałka na znaku na góże UP..., skołowałem sobie drugi eprom z wartościami podobnymi tylko rev byl na 6800rpm... Wszystko ok, tylko że odcina według zegarów raz 5800rpm raz 6000rpm... ( ALE odcina )

Zrobione:
Wymienione świece.
Wymienione kable.
Wymieniony filtr paliwa.
Wyczyszczone wszystkie masy.
Sprawdzony rozrząd 3 razy ( 2 razy z znajomkami ).
Zawory wyregulowane.

Na skróty: jadę sobie autem, chce przycisnąć do końca, powyżej 6500RPM zapala się shift light i auto nie ma mocy kręcić dalej, wydaje metaliczny dźwięk, na spokojnie postaram się nagrać filmik...


Edit

Aparat i przekaźnik podmieniony wywala błąd 43 ..

Filmidło:
ODPOWIEDZ