falujące niskie obroty d15b7
-
- Żółtodziób
- Posty: 7
- Rejestracja: pn 11 lut 2013, 21:15:20
- Lokalizacja: Łęczyca
falujące niskie obroty d15b7
Jak w temacie. Jechałem do sklepu i było wszystko okej, nagle przy zatrzymaniu zaczęły falowac niskie obroty. nie mam obortka ale na słuch 700-1200. Sytuacja jest jakby powtórka wydarzen z remontu(wymiana uszczelek), bo przed rozłożeniem silnika było to samo,doszlismy do wniosku z ojcem, że wtedy rozrząd przeskoczył-bo był bardzo luźny pasek po zdjęciu pokrywy. po wymianie uszczelki pod głowicą i złożeniu na nowych świecach, ustawieniu rozrządu i zapłonu było git. Zrobiłem jakies 70km i nic sie nie działo aż tu nagle. Sprawdziłem wszystkie kostki, czy aby sie nie wypieły ale wszystko było dobrze, auto moc ma, kręci do odciny i schodzi normalnie z obrotów, ogółem wszystko jest dobrze tylko te obroty falują, na zimnym czy na ciełym tak samo. Check engine sie nie świeci(wtedy przez rozłożeniem świecił się w takiej samej sytuacji) więc chyba nie ma błędów,poza tym nawet nie mam jak ich nawet sprawdzić, bo nie mam tej kostki, żeby zrobić mostek.
Z doświadczenia,podejrzewam , że to nie wina zapłonu, zapala normalnie,wkręca się tak jak powinien, wtryski tez raczej odpadają bo nie dławi się ani nic. Ogółem wszystko jest w porządku tylko falują noskie obroty. Czym to najprawdopodobniej jest spowodowane?
Z doświadczenia,podejrzewam , że to nie wina zapłonu, zapala normalnie,wkręca się tak jak powinien, wtryski tez raczej odpadają bo nie dławi się ani nic. Ogółem wszystko jest w porządku tylko falują noskie obroty. Czym to najprawdopodobniej jest spowodowane?
Nierównomierna praca silnika na biegu jałowym:
-Niewłaściwie wyregulowana prędkość obrotowa biegu jałowego
-Zatkany filtr powietrza
-Brak podciśnienia w gaźniku, gardzieli przepustnicy, kolektorze dolotowym lub związanych z nimi
-przewodach podciśnienia
-Zużyte lub uszkodzone świece zapłonowe albo niewłaściwy odstęp elektrod świec zapłonowych
-Zbyt zróżnicowane lub zbyt niskie ciśnienie sprężania w cylindrach silnika
-Zużyte wierzchołki krzywek wału rozrządu
-Uszkodzony gaźnik lub niesprawny układ wtrysku paliwa
-Niewłaściwie wyregulowana prędkość obrotowa biegu jałowego
-Zatkany filtr powietrza
-Brak podciśnienia w gaźniku, gardzieli przepustnicy, kolektorze dolotowym lub związanych z nimi
-przewodach podciśnienia
-Zużyte lub uszkodzone świece zapłonowe albo niewłaściwy odstęp elektrod świec zapłonowych
-Zbyt zróżnicowane lub zbyt niskie ciśnienie sprężania w cylindrach silnika
-Zużyte wierzchołki krzywek wału rozrządu
-Uszkodzony gaźnik lub niesprawny układ wtrysku paliwa
-
- Berbeć
- Posty: 22
- Rejestracja: pn 12 sie 2013, 12:35:58
- Lokalizacja: Krasnystaw
-
- Żółtodziób
- Posty: 7
- Rejestracja: pn 11 lut 2013, 21:15:20
- Lokalizacja: Łęczyca
kable od kostki,która idzie do krokowego, przeczyściłem i jest git,bo nie chciało mi sie całości rozkręcać, ale jutro dla pewności przeczyszcze cały silnik krokowy i tyle w temacie. Mam nadzieje,że problem zażegnany
poza tym mam małe pytanie. Czy pompa wody od d13b2 pasuje do d15b7 bo zauważyłem , że płyn mi spieprza właśnie przez ta pompe w sedanie a mam dobrą od d13 i chętnie bym ją założył,gdyby pasowała
poza tym mam małe pytanie. Czy pompa wody od d13b2 pasuje do d15b7 bo zauważyłem , że płyn mi spieprza właśnie przez ta pompe w sedanie a mam dobrą od d13 i chętnie bym ją założył,gdyby pasowała
Jakbys mial jeszcze problemy to wyciagni 7,5 A bezpiecznik pod maska odczekaj 20 sekund odpal auto niech sobie chodzi na biegu jalowym az do wlaczenia sie wentylatora chlodnicy i jego samoczynnego wylaczenia i nie wlaczaj zadnych odbiornikow swiael itp. Wbrew pozorom to bardzo pomaga
Swapy, remonty silnikow , elektryka, elektornika , malowanie komór silnikowych, strojenie