Wszystko o Mini-Me - temat zbiorczy

Serce samochodu niedomaga ?
Awatar użytkownika
wojtu
Potrójny As
Posty: 451
Rejestracja: 26 paź 2008, 16:34
Lokalizacja: Łódź

#61

Postautor: wojtu » 14 mar 2012, 22:01

Że tak się zapytam na czym polega to "minime non vtec"?
Myślałem ze tym naszym hondziarskim slangu minime to właśnie wrzucenie głowicy z vtec'iem do silnika który go normalnie nie posiadał
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 3782
Rejestracja: 26 kwie 2010, 14:55
Lokalizacja: Orneta

#62

Postautor: Grzesieek » 15 mar 2012, 00:19

Na wrzuceniu głowicy non vtec... np. D16Y7 na blok D15B2. To samo co z Vteciem bez Vteca.
niko

#63

Postautor: niko » 15 mar 2012, 17:32

wojtu pisze:Myślałem ze tym naszym hondziarskim slangu minime to właśnie wrzucenie głowicy z vtec'iem do silnika który go normalnie nie posiadał
...a jak nazwiesz wrzucenie głowy od 1.6 na blok 1.5...?
taki zabieg generalnie nazywany jest minime:-)

Pozdro
czaja

#64

Postautor: czaja » 23 kwie 2012, 20:47

Panowie potrzebuje wszelkiej informacji o mini-me D13b2 Z górą od D15b7. Jutro się za to zabieram czy wszystko siądzie bez problemów? Głowica pasuje na blok d13?
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 3782
Rejestracja: 26 kwie 2010, 14:55
Lokalizacja: Orneta

#65

Postautor: Grzesieek » 23 kwie 2012, 21:04

Tak, pasuje. Bloki D13 i D15 są takie same.
czaja

#66

Postautor: czaja » 23 kwie 2012, 21:48

dziękuje tyle chciałem wiedzieć. A na co mam zwracać uwage i czego moge się spodziewać oraz bać ;p?
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 3782
Rejestracja: 26 kwie 2010, 14:55
Lokalizacja: Orneta

#67

Postautor: Grzesieek » 23 kwie 2012, 23:48

Wszystkiego, to stare silniki... Tak bardziej poważnie, to oglądaj dokładnie wszystkie części, jak coś ma ślady zużycia to od razu wymieniaj.
czaja

#68

Postautor: czaja » 24 kwie 2012, 09:13

Ok dzieki za info,. powoli rozkrecam głowica już zdarta szykuje się na płaszczyzne teraz wydłubać resztki po D D15 a jtro wydłubanie D13 z budy. Po zrobieniu wszystkiego opisze wszystko łącznie z fotkami co i jak ;d
czaja

#69

Postautor: czaja » 24 kwie 2012, 16:52

Koledzy jeszcze jedno. czy głowica w D13b2 a D15b7 jest taka sama i różni się tylko kolektorami wtryskami itd. czy głowica tez jest inna?
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 3782
Rejestracja: 26 kwie 2010, 14:55
Lokalizacja: Orneta

#70

Postautor: Grzesieek » 24 kwie 2012, 16:59

Głowica (nieuzbrojona, tzn. bez kolektorów itd) różni się wałkiem rozrządu, D15B7/B2 ma ostrzejszy wałek.
RychuBMX
Nałogowiec
Posty: 645
Rejestracja: 18 lis 2011, 22:06
Lokalizacja: Łódź

#71

Postautor: RychuBMX » 24 kwie 2012, 22:22

no i glowica w d13 ma otwor na mechaniczna pompke paliwa a d15 nie ma i to chyba tyle
czaja

#72

Postautor: czaja » 27 kwie 2012, 06:26

DObra panowie ogarnąłem temat Wszystko działa jak powinno jeszcze mam kilka drobiazgów do ogarnięcia dogrania i zobaczymy jak to wyjdzie ;)
Awatar użytkownika
MaciejEJ2
Żółtodziób
Posty: 10
Rejestracja: 08 kwie 2012, 21:34
Lokalizacja: Toruń

#73

Postautor: MaciejEJ2 » 19 sie 2012, 11:16

Witam! Zamierzam zrobić mini-me z D15B7 na D16Z6 i czy immobilizer będzie przeszkadzał przy tym. Chodzi mi głównie o wymianę komp na p28. Z góry dziękuje za pomoc :)
Awatar użytkownika
tsunami
Obeznany
Posty: 148
Rejestracja: 03 maja 2012, 09:21
Lokalizacja: Krakow

#74

Postautor: tsunami » 16 sty 2013, 10:09

Odswiezam temat przymierzam sie na wiosne na zrobienie minime z mojej obecnej seri D15B2 na b7. Czy robil ktos moze cos takiego na forum? Slyszalem ze to bezpieczna w miare i nie droga minima a daje odczuc przyrost mocy.
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 3782
Rejestracja: 26 kwie 2010, 14:55
Lokalizacja: Orneta

#75

Postautor: Grzesieek » 16 sty 2013, 10:17

D15B2 -> B7 to nie mini-me...
Awatar użytkownika
tsunami
Obeznany
Posty: 148
Rejestracja: 03 maja 2012, 09:21
Lokalizacja: Krakow

#76

Postautor: tsunami » 16 sty 2013, 11:05

Wiem ze nie minime bo glowica sie nie zmienia itd. ale czy jest ktos kto wogole to robil??
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 3782
Rejestracja: 26 kwie 2010, 14:55
Lokalizacja: Orneta

#77

Postautor: Grzesieek » 16 sty 2013, 15:43

Nie, to pionierska modyfikacja.

Użyj forumowej wyszukiwarki, wpisz w google, wysil się trochę. Temat wałkowany tysiące razy, nikt Ci na tacy nie poda.
Awatar użytkownika
tsunami
Obeznany
Posty: 148
Rejestracja: 03 maja 2012, 09:21
Lokalizacja: Krakow

#78

Postautor: tsunami » 17 sty 2013, 12:17

No spoko wiadome w google jest wszystko... poszukam co i jak
blow3
Berbeć
Posty: 32
Rejestracja: 08 kwie 2012, 12:48
Lokalizacja: Gdynia

#79

Postautor: blow3 » 17 sty 2013, 13:39

przyrost 10 koni max przy b2-->b7
Awatar użytkownika
Danio
Nałogowiec
Posty: 851
Rejestracja: 28 paź 2012, 23:55
Lokalizacja: Sandomierz

#80

Postautor: Danio » 17 sty 2013, 14:08

jak by tam dobrze podłubać to przy dolocie, wydechu zyskał by dodatkowe 10-15 ;P
jestem Danio - jakieś pytania?!

Wróć do „Silnik i układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości