Wszystko o Mini-Me - temat zbiorczy

Serce samochodu niedomaga ?
misiekemeryt160
Obeznany
Posty: 118
Rejestracja: wt 07 paź 2008, 22:28:13
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#41

Post autor: misiekemeryt160 »

jesli sie nie myle to D15B2 rózni sie od D15b7 szpryca. . w b2 jest 2puktowyn zas w b7 pełna. ale głowica podchodzi na silniki zarówno b2 jak i b7 od silnika
d16Z6. Generalnie nie wiem czy jak się nie założy dolotu od b7 do b2 czy nie bedzie to samo bo chyba róznica w dolocie tylko jest:) ale tu pewności nie mam . w kazdym bądź razie czpa od Z6 siedzi spokojnie tu masz nawet wykres jak pracuje D15B2/Z6 head

http://img133.imageshack.us/img133/1342/hio1od2.jpg
Ostatnio zmieniony ndz 19 paź 2008, 11:56:12 przez misiekemeryt160, łącznie zmieniany 2 razy.
DOHC
cieszyn5
Potrójny As
Posty: 368
Rejestracja: wt 20 maja 2008, 18:01:23
Lokalizacja: Toruń

#42

Post autor: cieszyn5 »

D15B2 ma dwupunktowy wtrysk
misiekemeryt160
Obeznany
Posty: 118
Rejestracja: wt 07 paź 2008, 22:28:13
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#43

Post autor: misiekemeryt160 »

cieszyn5, dzieki za poprawke,nie wiedziałem
DOHC
luknow27

#44

Post autor: luknow27 »

czyli z tego co wiem wynika ze rzeczami niezbednymi sa glowica od z6 lub y8, komp p28, wiazka, aparat zaplonowy z przewodami i nowe swiece, pasek rozrzadu, i wiadoma rzecz uszczelki nowe THX
Grzech

#45

Post autor: Grzech »

U mnie było tak blok d15b7,głowica d16y8 , uszczelka y8,pasek z6 , aparat b7 (idealnie pasuje) ,ssak d16z6 , ecu p28 .Radził bym przy takiej operacji wymienić też pierścienie , ja nie wymieniłem i po 3 miechach dymiło jak z komina 1L oliwy/150km
artek0903

#46

Post autor: artek0903 »

jak bierzesz glowice z6 to aparat tez musisz miec z tego samego, jak y8 to aparat z d15b7 (obd1) glowice z6 i y8 roznia sie roztawem otworow mocujacych do aparatu, dodatkowo y8 jest na obd2 dlatego musi bys aparat z b7
luknow27

#47

Post autor: luknow27 »

nie wiem czy przy moim przebiegu oplacalo by sie pierscienie wymieniac mam 108 tys wiec chyba lepiej poczekam i wtedy robic mini me z pierscionkami i moze tloczkami a narazie mozna zbierac materialy xD
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#48

Post autor: ceelx »

po swoich doswiadczeniach z mini me wolalbym dozbierac do pelnego z6 lub y8 wyremontowac przez zime i swapowac.
a pozniej caly b2 sprzedac i mniej wyjdzie kombinacji i wydanej kasy
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
artek0903

#49

Post autor: artek0903 »

mnie swap na d16z6 wyszedl w podobnych pieniadzach co mini... moze nawet troche mniej... i jak bym mial mini robic jeszcze raz tylko po to rzeby po ulicy jezdzic (czyt. nie na jakies tam zawody zeby sie do nizszej klasy zalapac) to zdecydowanie wybral bym swapa.
Grzech

#50

Post autor: Grzech »

Również polecam robienie całego swapa napewno wyjdzie taniej .
kamil

#51

Post autor: kamil »

ja tez jestem tego zdania sam miałem w planach mini-me lecz po rozmowie z dobrym ekspertem od hondy zdecydowałem sie na swap wychodza podobne pieniadze i po swapie masz drode otwarta do dalszych modów
Aciulek
Potrójny As
Posty: 350
Rejestracja: pt 24 paź 2008, 15:59:57
Lokalizacja: Łódż

#52

Post autor: Aciulek »

Będę robił nimime, na d13b2 chce położyć głowice od d16y7. Mam prawie wszystko i mam parę pytań.
jaki pasek rozrządu muszę założyć ten od d13 czy z d16, a może jakiś inny?
I jeszcze podobno trzeba wymienić bak paliwa. Jest tam jakaś wydajniejsza pompą?
Ostatnio zmieniony śr 04 mar 2009, 11:26:57 przez Aciulek, łącznie zmieniany 1 raz.
mAx

#53

Post autor: mAx »

Mini me robi się z głowicą od vteca, Y7 nie jest vtec.
Aciulek
Potrójny As
Posty: 350
Rejestracja: pt 24 paź 2008, 15:59:57
Lokalizacja: Łódż

#54

Post autor: Aciulek »

Jak nie minime,to jak się to nazywa?
Doskonale wiem że y7 to nie vtec.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#55

Post autor: ceelx »

zmiana glowicy z osprzetem :D
Ostatnio zmieniony śr 04 mar 2009, 14:19:54 przez ceelx, łącznie zmieniany 1 raz.
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Aciulek
Potrójny As
Posty: 350
Rejestracja: pt 24 paź 2008, 15:59:57
Lokalizacja: Łódż

#56

Post autor: Aciulek »

Myślałem że potocznie tak nazywany zmianę głowicy z osprzętem. Sorry za pomyłkę.

Jeśli temat tu nie pasuje to niech admin go przeniesie w odpowiedni dział :)
artek0903

#57

Post autor: artek0903 »

to tez jest minime, wcale nie musi byc vtec'a, bak potrzebujesz inny bo ten co teraz masz nie ma elektrycznej pompy paliwa, pompa w d13 jest mechanicznie napedzana przez walek rozrzadu, jak wymienisz glowice nie bedziesz mial napedu do pompy ;)
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#58

Post autor: Pecado »

Niektórzy nie zmioeniaja baku, ale wstawiają zewnętrzna pompe paliwa np od poloneza. podobno calkiem daje rade. :)
artek0903

#59

Post autor: artek0903 »

tak tez mozna :)
niko

#60

Post autor: niko »

Ello

Dokładnie, minime nie musi wiązać się z czapką vtec`a a wieść się niesie, że minime non vtec ma większy potencjał...
Ale to tylko zasłyszane info bo sam mam mini z vtec więc nie mam porównania...

Pozdro
ODPOWIEDZ