Wszystko o Mini-Me - temat zbiorczy

Serce samochodu niedomaga ?
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#21

Post autor: Civic5g.pl »

moze zalozcie nowy temat o tym a nie w tym topicu?
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#22

Post autor: Civic5g.pl »

przeciez w tym temacie ma byc wszystko o mini me
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#23

Post autor: Civic5g.pl »

fala01 pisze:sorry za ot. ale mam takie pytanie czy ktos z was ogarnia3 swap dpfi na mpfi?? d15b2 na b7?? jesli tak to prosze o kontakt na gg lub pw. potrzebuje paru informacji bo stoje w kropce. z góry dzieki pozdro!!

:jdm:
to mini-me ?

o tym pisa3 tez radziok... wydziele pozniej temat zebyscie sobie mogli na ten temat osobno pogadac i juz :)
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#24

Post autor: Civic5g.pl »

http://www.civic5gen.pl/forum/viewtopic ... 6&start=20

w tym temacie kilka slow zostalo o tym rzuconych.
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#25

Post autor: Civic5g.pl »

ceelx pisze:no to co tam ci sie dzieje pisz szybciutko



mam wyjeta ca3a wiazke silnikowa i kabinowa stara od b2 i z tego co zdarzy3em sie zorientowac wszystkie wtyki z w. kabinowej od b7 podejda oprócz dwóch jedna jest ma3o wazna bo wystarczy uciac stara i przelutowac przewody. ale z druga moze byc wieksza rzezba poniewaz jest ca3kiem inna i w starej mia3em o dwa przewody wiecej w tej od b7 tych przewodów nie ma... chodzi mi o wtyke która wychodzi juz do komory silnikowej od strony kierowcy. wtyka jest koloru brazowego i jest mocowana w takiej ramce razem z siwa wtyka. wie ktos o co biega i jak to rozkminic??

ps. jeszcze raz sorry za ot. ale z drugiej strony moze to i nie jest mini me ale wszystko robi sie w podobniej kolejnosci nie liczac zmiany g3owicy na vatacza.

pozdro!!

:jdm:
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#26

Post autor: Civic5g.pl »

a powiedz czy masz elektryke w aucie czy nie :?: bo jak dobrze pamietam to chodzi ci o te kostki, z ktorych kable ida dalej do tylnej czesci auta i do drzwi.
takze pozostaje pytanie czy wiazka jest z tej samej bydy i czy z tym samym wyposazeniem, bo ja np nie mailem abs'u i kostki mi zostaly luzem.
nie mam elektryki i tez nie wszystkie kable sa podpiete.

a tak w ogole to moglbys dac fotki
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#27

Post autor: Civic5g.pl »

furka golas zero elektryki halogenów itp. jedyne co mam to ele. regulowane swiat3a... chodzi mi o kostki które sa po lewej stronie kierownicy w samym rogu takie dwie które sa zamocowane na plastkiowej ramce która jest mocowana do budy. Kostki nie ida na drzwi ani do tylnej czesci budy tylko do silnika. Z tego co widze to siwa kostka odp. za silnik a ta druga (inna niz w starej wiazce) odp. za swiat3a itp.

sorry fotki mam u kumpla na tel. jutro ogarne zdjecia to wrzuce.
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#28

Post autor: Civic5g.pl »

czyli chodzi ci o te kostki :?:

Obrazek

ja mialem wiazke od solniczki ale pasowaly kosteczki idealnie.
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

#29

Post autor: Civic5g.pl »

dok3adnie o te same...
gvader

#30

Post autor: gvader »

Że tak ożywię troche temat. Co się w sumie lepiej opłaca - swap całego d16z6 czy tylko przekładka głowicy. W sumie to co radizlibyście zwarzając, że nie wiadomo czy kupiony silnik będzie w dobrym stanie (troche kupywanie kota w worku), a przy mini-me zostaje dół sulnika z mojego sprawdzonego d15b2. Z drugiej strony robocizna dużo większa przy swapie głowicy biorąc pod uwagę, że mieszkam na zadupiu i nie wiem czy ktokolwiek z mojej mieścinki by się tematu podjął, a jechać z tym gdzieś na śląsk i zostawiać tam auto do robocizny to troche uciążliwa sprawa. A z innej beczki czy nie lepiej sprzedać eg4 i kupić jakieś eg5 za dopłatą?
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#31

Post autor: ceelx »

teraz nie robilbym zadnego swapa ani zadnego mini me.
sprzedalbym i kupil jakies b16a ;)
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
gvader

#32

Post autor: gvader »

Widzisz problemem jest tu $. Chce zrobić coś z tego co mam. Pozatym troche sentymetnt jeszcze zostaje
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#33

Post autor: ceelx »

no wlansie sentyment jest.
ja mowie co ja bym teraz zrobil, ale jak wejdziesz sobie w moj temat to dowiesz sie ze morda mi sie smiala jak cholera po tym mini me :D
jezeli masz troche pojecia, czasu i warunkow, to dasz rade.
mi mechanior tylko ogarnial glowice, rozrzad, zaplon i takie powazniejsze sprawy do ktorych nalezy uzyc juz jakis tam narzedzi specjalnych.
reszte robilem sam. cala elektryke sam zdjalemi polozylem nowa.
bylo by wszycho ok jak bym dostal wiazki od tego co chcialem, ale to juz inna historia ;)

takze dezyzja nalezy do ciebbie :D
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
gvader

#34

Post autor: gvader »

Ok to chyba zaczynam powoli kompletować graty :P W razie jakichś wątpliwości będę się do ciebie zgłaszał:P Zadam jeszcze 2 pytania.

1: Ile cię to wszytko mniej więcej kosztowała całość razem z honorarium mechanika?

2: Czy ów mechanik był jakimś specjalistą od Hondy, czy da rade to ogarnąć każdy dobry mechanik?
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#35

Post autor: Pecado »

Ja bym robił swapa niz dłubał w minime na Twoim miejscu.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#36

Post autor: ceelx »

1 primo. wszystkiego nie potrafie zliczyc i wiekszosc kupowalem/dostawalem od ziomka ze szrotu z angolami :D

2 mechanior jak kazdy inny, tylko taki ktory ma w glowie co nie co a nie pierwszy lepszy.
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
luknow27

#37

Post autor: luknow27 »

sluchajcie a aparat zaplonowy jest konieczny ??? poniewaz posiadam D15B2 na wtrysku jedno punktowym i sie zastanawiam co musze miec konicznie a co moge kiedys przy okazji dokupic ?
Awatar użytkownika
fala
Pełnoprawny User
Posty: 52
Rejestracja: czw 12 cze 2008, 19:43:13
Lokalizacja: brać zioło?

#38

Post autor: fala »

aparat jest potrzebny i z tego co sie orientuje d16z6 ma swój aparat a d16y8 (młodszy brat z6) ma aparat pasujący od d15b7.
"Nie zapale, nie usne bo lubię gdy canabinoll przesiąka mi poduszkę..."
luknow27

#39

Post autor: luknow27 »

skoro sie pytac do do konca a jak z glowica czy to musi byc od D16Z czy mogla by byc rownierz od D16Y ?? wogule najlepiej jak byscie mi napisali od ktorego modelu by pasowalo to do mojego D15B2 z gory thx
gvader

#40

Post autor: gvader »

D seria jest troche jak klocki lego. Jak pokombinujesz to spasujesz. Głowica pasuje na blok na 100% zarówno ta z z6 jak i ta z y8. Problemem jest osprzęt bo z tym bywa różnie.
ODPOWIEDZ