Przelot 2 cale vs 2.25 cala
To może napiszę ile ja wydałem bo kończę własnie projekt "wydech":HakerPL1 pisze:dobra panowie, konkretne pytanie. jaki jest koszt materiału i tłumików aby zrobić wydech?
-kolektor wydechowy 4-2-1 TurboWorks (300zł + przesyłka)
http://www.racingfactory.pl/kolektor-wy ... id-60.html
-taśma termoizolacyjna na kolektor wydechowy 15m (83zł z przesyłką)
-tłumik środkowy przelot na 2 cale z rovera 420 (110zł + przesyłka)
http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-rover ... 53061.html
-tłumik końcowy przelotowy proex (270zł + przesyłka)
http://www.proex.pl/index.html
Robocizna w zakładzie tłumikarskim 400zł czyli :
-montaż kolektora wydechowego
-montaż tłumika środkowego wraz z przeróbką ( trzeba dospawać kawałek rury bo jest trochę za krótki i poprzerabiać łączenia)
-montaż tłumika końcowego
Samochód odbieram jutro bądź pojutrze opiszę wrażenia związane z wymianą całego wydechu :laugh:
Trzeba dospawać kawałek rury na łączeniu środkowego z rovera i końcowego u mnie jeszcze doszło kawałek rury między kolektorem wydechowym i środkowym bo miałem kata którego wywalili jak ty będziesz wstawiał coś innego zamiast kata to pewnie nie będzie już takiej rzeźby i ogólnie trzeba było poprzerabiać flansze bo nie pasują oni między kolektor wydechowy a środkowy dali jakieś łączenie na sprężynach bo to pracuję ogólnie skroili mnie za montaż kolektora wydechowego 150 zł za montaż reszty 150zł i te 100zł to te pierdoły typu łączenia , haki itp , ale odzyskałem 100zł oddając im swojego kata
Ps teraz jest kocur pięknie ciągnie od dołu
Ps teraz jest kocur pięknie ciągnie od dołu
Ogólnie wszystko wyszło na plus góra i dól o wiele lepsza, ale u mnie najbardziej widać to po dole u góry i tak vtec działa więc tego dołu trochę brakowało mam tylko taki dziwny odgłos jak podchodzi pod 3 tyś przy mocnym dodaniu gazu to tak zaryczy dalej jest chwila ciszy i znowu ryk to już z vtecem związany ten mi akurat odpowiada . Dźwięk i tak jest lepszy niż na seryjnym wydechu i przelotówce WMa bo tam przy 3 tyś na piątce to już nie pogadał z pasażerem tu przy otwartym szyberdachu jest bez lipy taki basowy pomruk
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
glownie biega o to zeby spaliny nie wylatywaly swobodnie bo same w sobie bd sie blokowac,za wolny bedzie wylot, musi panowac tam odpowiednie cisnienie wylotu spalin,bedzie za male-za luzny wylot co rowna sie slabsze osiagi ale jak zrobi sie calosc na 2'' przy mniejszej mocy powinno byc ok nie za duzy nie za maly... najlepiej jak ktos sie zna niech wyliczy sobie wszystko lub niech odda do kogos kto sie zna na tym i zrobi wszystko odpowiednio