Jaki ssacy lepszy pod czape Z6 ?!?;) (Z6 CZY Y8)

Serce samochodu niedomaga ?
davinci1991
Pełnoprawny User
Posty: 76
Rejestracja: wt 22 lut 2011, 22:22:26
Lokalizacja: Złotów

Jaki ssacy lepszy pod czape Z6 ?!?;) (Z6 CZY Y8)

#1

Post autor: davinci1991 »

witam
oblukałem tematy lecz nie znalazłem wiec pytam ^^
A wiec moje pytanie jest takie...

Przymierzam sie do kupna czesci do minime i czy oprocz czapki Z6 była by jakas lepsza o lepszych osiagach ???

I drugie pytanie o kolektor ssacy , d15b czy od Z6 zostawic? Albo moze jeszcze jakiś inny?
Awatar użytkownika
LukasEG8
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: ndz 19 lip 2009, 20:22:45
Lokalizacja: Poznań

#2

Post autor: LukasEG8 »

davinci1991 pisze:d15b czy od Z6 zostawic?
patrz na szerokość kanałów ssących, na wlocie do głowicy, wizualnie bliźniacze kolektory ( w B7 są cienkie)
sam ssący Y8 czy Z6, ja na tym z Z6 i seryjnej puszki bez rezonatora, dolot bezpośrednio we wkładkę miałem niezły wynik, porównywalny ze stożkiem,, teraz będzie zmiana na większą śr. rury z VTI+przepustnica 60mm+ssak Y8, liczę na poprawę, więcej powietrza, najlepiej ująć to przy nowej mapie paliwowej
davinci1991
Pełnoprawny User
Posty: 76
Rejestracja: wt 22 lut 2011, 22:22:26
Lokalizacja: Złotów

#3

Post autor: davinci1991 »

A kolektor ssacy wydajniejszy był by od d16z6 czy od d15b JDM ?
Jesli ktos zna prosze podac o srednice kanałow itp ;)
Awatar użytkownika
LukasEG8
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: ndz 19 lip 2009, 20:22:45
Lokalizacja: Poznań

#4

Post autor: LukasEG8 »

między D15B a D16Z6 jest różnica w mocy, prawdopodobnie!, po przez różne wałki, ostrzejszy w D15B, 3-fazowy vtec, inne mapy paliwowe, hmm, coś jeszcze?
na samych ssakach może! nie być różnic
davinci1991
Pełnoprawny User
Posty: 76
Rejestracja: wt 22 lut 2011, 22:22:26
Lokalizacja: Złotów

#5

Post autor: davinci1991 »

ok dzieki ;) tez po patrzałem gdzie nie gdzie i zostanie przy z6 ;) do tego przepustnica h22a i powinno dobrze latac ;)
ODPOWIEDZ