Swap wspomagania

Czyli jak to zrobić i się nie narobić.
Civic5g.pl
Nałogowiec
Posty: 829
Rejestracja: śr 11 cze 2008, 21:53:23
Lokalizacja: Globalna Wioska

Swap wspomagania

#1

Post autor: Civic5g.pl »

Chce zamontować u siebie wspomaganie. Co potrzebuję oprócz pompy, maglownicy, zbiorniczka płynu, paska ? W cos jeszcze muszę sie zaopatrzyc przed tą operacją ?? Robił ktos cos podobnego u siebie ?


Znalazłem na H3M - nijaki Rapsi napisał :

Jak nikt sie nie pali to sam sobie odpowiem, bo w ta sobote zafundowalem sobie dzien w kanale. Wiec na goraco kilka uwag:

> szesc lub siedem razy upewnicie sie ze wasz "komplet" jest kompletny, powinny sie tu znalezc: kolo na trzy paski, klinik do kola (w sumie jest oryginal na kole ale moj od razu wpadl do kanalu i juz go nie znalazlem), pasek, na maglu poza uszami ktore sa odlane w korpusie musi byc jeszcze opaska, przewody hydrauliczne (w 5G jest ich trzy - dwa powroty jeden na wysokie cisnienie - bieda jak ktos go niema), upewnijcie sie ze kazdy z przewodow jest w komplecie, zasilanie jest w dwoch kawalkach, powroty sa w trzech kawalkach, pompa + hustawka na nia, zbiorniczek + stojaczek.
> jak juz macie komplet to mozna zaczac od zdjecia obu kol, odkrecenia drazkow, od wewnatrze trzeba wykrcic srube z kolumny na krzyzaku,
> potem dajecie nura do kanalu i tam niestety trzeba popuscic caly wozek, magiel wychodzi strona kierowcy wiec z tamtad musicie zupelnie odkrecic srube od wozka, po drugiej stronie tylko popuscic zeby nie zerwala sie na leb,
> wybebeszacie stara maglownice (jest zgrabniejsza wiec latwo wychodzi) i staracie sie wepchnac nowa, ja odkrecilem przewody ale z perspektywy czasu oceniam ze weszlo by z nimi, a co sie napier.. z ich przykrecniem z powrotem.. to moje.
> uchwyt od przewodu wysokiego cisnienia przykreca sie do alternatora,

Jakie pojawily sie problemy
> nie dostalem opaski - ktora obejmuje magiel po prawej stronie (od pasazera) musialem powiekszyc stara i generalnie godzinka w plecy
> nie dostalem kompletnych przewodow powrotowych, zastosowalem specjalistyczne od spawania (tesc chemik uznal ze to pancerna konstrukcja - olej jej nie rozpusci a cisnienie jest tu smiesznie male - w porownaniu w jakch warunkach pracuja normalnie)
> zbiorniczek byl oryginalny od hondy, szkoda tylko ze na dwa przewody (musi byc na trzy)
> pocieszajace jest to ze mialem dobrze wyposazony warsztat u wuja i z kazdym problemem radzilem sobie od reki

rady:
> dobre klucze nasadowe z kompletem przedluz.en' najlepiej z grzechotka - wszedzie gwinty drobnozwojowe.
> dobra laga i mocna 19-ka do odkrecenia wozka
ODPOWIEDZ