Różnicę między EJ1, a EJ2

Tylko informacje i dane techniczne.
The Player

Różnicę między EJ1, a EJ2

#1

Post autor: The Player »

Witam. Trochę czytałem na temat tych różnic i znalazłem takie:

- inne fotele (ale nie wiem czy całe fotele czy same zagłówki).
- silniki, w EJ1 (D16Z6/D16Z9) w EJ2 (D15B7).
- w EJ1 z tyłu miała tarcze też z tyłu, a z przodu hamulce 262mm (EJ2 miała 240mm).
- niektóre EJ1 miały stabilizator z tyłu, w EJ2 brak.

Coś jeszcze??
kuchar

#2

Post autor: kuchar »

The Player pisze:w EJ1 z tyłu miała tarcze też z tyłu
EJ2 i EJ1 ma bębny z tyłu. Ja się nie spotkałem ale podobno byla jakas wersja EJ1 na Kanade, która miała tarcze z tyłu poza tym to wszystkie miały bębny.

Generalnie to co napisaleś się zgadza.
Chcesz to wiedzieć tak dla siebie ? bo ogólnie różnice w wersjach na Europe nie były jakies wielkie poza wyposażeniem i innymi bajerami typu szklany szyberdach.
Różnice, które można dostrzeć na szybko gołym okiem są między wersją na Europe i USA.
The Player

#3

Post autor: The Player »

kuchar pisze:Chcesz to wiedzieć tak dla siebie ?
Tak ;).
kuchar pisze:bo ogólnie różnice w wersjach na Europe nie były jakies wielkie poza wyposażeniem i innymi bajerami typu szklany szyberdach.
Szklany szyber to chyba tylko USDM ;).

Trochę odbiegając od tematu, wersja japońska EJ1/EJ2 jakie różnice w stosunku do EDMa?
kuchar

#4

Post autor: kuchar »

The Player pisze:wersja japońska EJ1/EJ2 jakie różnice w stosunku do EDMa?
Ja bladego pojęcia nie mam, jak ktos wie też chętnie się dowiem.
Wiem tyle ze nawet wersja Japońska (a w tym wypadku dosłownie na Japonie) była produkowana w USA i dopiero leciala do Japonii.
A-Tiger
Żółtodziób
Posty: 2
Rejestracja: czw 19 maja 2011, 21:26:32
Lokalizacja: Lubin

Re: Różnicę między EJ1, a EJ2

#5

Post autor: A-Tiger »

The Player pisze:
- inne fotele (ale nie wiem czy całe fotele czy same zagłówki).
same zagłówki :)
Awatar użytkownika
AriN
Potrójny As
Posty: 327
Rejestracja: sob 16 gru 2006, 16:23:22
Lokalizacja: 3Miasto

#6

Post autor: AriN »

Co do takich różnic które od razu zdradzają że mamy do czynienia z EJ1 to są fotele i tapicerka na nich, ponieważ mają one inny wzór niż te z EJ2 oraz mają te dziurę w zagłówkach. Co do hebli to mi osobiście wydawało się że przód mamy standard 240 ale z tyłu zamiast bębna pojawia się tarcza. No ale sam nie wiem.

A do tego co szło na Japonie to Hanki dostawały takie o to blaszki: (widać że made in usa ;) ) Wątpię aby wyposażenie było inne niż to w stanach bo pewnie do kraju matki dawali to co mieli najlepsze więc trzeba patrzeć na to co upychali w USDM-ach. No prócz silnika bo po blaszce widać że jest w nich D16A :D
Obrazek
:D TO TRZEBA PRZEŻYĆ ŻEBY TO ZROZUMIEĆ, ŻEBY W TO UWIERZYĆ! :D
AniolStraz
Berbeć
Posty: 32
Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 07:19:16
Lokalizacja: W-wa / Józefów

#7

Post autor: AniolStraz »

Różnice pomiedzy Ej1 a 2 jest jeszcze taka ze EJ1 nie ma kierunkowskazow na blotnikach... taki tam szczegół :)
#EJ2RALLYART in progress
torres
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: czw 28 kwie 2011, 22:56:57
Lokalizacja: taki pomysł?

#8

Post autor: torres »

Hmmm...
AniolStraz pisze:Różnice pomiedzy Ej1 a 2 jest jeszcze taka ze EJ1 nie ma kierunkowskazow na blotnikach... taki tam szczegół :)
Ja w Ej1 mam z przodu tarcze wentylowane 262 mm z tylu bębny, mam kierunki w błotnikach, mam "dziurawe" zaglówki, tapicerka welurowa, szeroka konsola silnik D16Z9.
ODPOWIEDZ