Civic Coupe różnice między wersją europejską, a amerykańską

Tylko informacje i dane techniczne.
The Player

Civic Coupe różnice między wersją europejską, a amerykańską

#1

Post autor: The Player »

Nie widziałem tematu o tym traktującego (jeśli jest to prosiłbym o link).

Odnośnie różnic to z tego co wiem to są to:

- fotele na jednym pałąku
- tylne i przednie światła USDM (symetryczność między innymi)
- grubszy welur
- tempomat
- tablica kwadratowa z tyłu (i takowe miejsce na nią)
- podobno mają rury wzmacniające (wersja US)
- przezroczysty szyberdach

Coś jeszcze? Ogólnie lepsza była, która wersja?
Ostatnio zmieniony śr 20 sty 2010, 17:01:50 przez The Player, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
AriN
Potrójny As
Posty: 327
Rejestracja: sob 16 gru 2006, 16:23:22
Lokalizacja: 3Miasto

#2

Post autor: AriN »

Mógłbyś mi pokazać te białe zegary? Bo pierwsze słyszę tylko SIR miał białe. Do tempomatu też bym się nie zgodził nie każdy usdm miał tempomat. Grubszy welur? Skąd takie przypuszczenia? Gdzie były te wzmocnienia? Ale dołożył bym tam:
- dimer
- bywają troszkę inne długie konsole, które umożliwiają wrzucenie w nie radia
- zdarzają się beżowy środek (typowy dla usdm)
- bywają wersje w których brak zegarka i jakiej kolwiek elektryki
- zdarzają się zamek w tylnej półce umożliwiający otwieranie kanapy, u nas jest taki cypelek
- zdarzają się zamek w miejscu otwierania bagażnika i wlewu paliwa (z tego co pamiętam blokuje otwieranie bagażnika)

Zależy na jakie wyposażenie trafisz, w USA chłopaki się szczycą lotką na tylną klapę która jest u nas prawie w każdej Coupe... Wiadomo jak to jest jeżeli czegoś nie ma u nas na rynku to będzie wtedy fajniejsze i będzie jakimś tam rodzynkiem ;)
:D TO TRZEBA PRZEŻYĆ ŻEBY TO ZROZUMIEĆ, ŻEBY W TO UWIERZYĆ! :D
The Player

#3

Post autor: The Player »

Może rzeczywiście nie prawdziwe info z tymi białymi zegrami. Wzmocnienia w drzwiach (rury) i wzmocnienie przednie i tylne zderzaka (belka).

To co jeszcze znalazłem:

- brak kierunków bocznych
- postojówki w kierunkowskazach
- zdarzają się dodatki jak cup holdery czy pasy takaty
- gwizdki w drzwiach
- środek szary lub beżowy
- odpalanie ze sprzęgła

Coś jeszcze przeoczyłem?

Mam możliwość zakupu kanadyjki EJ1 USDM i zastanawiam się, czy lepiej europejka?
Malina
Berbeć
Posty: 24
Rejestracja: śr 25 lut 2009, 18:32:53
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

#4

Post autor: Malina »

Hm może sie myle a może nie ale kumpel w kanadyjce nie ma podświetlenia w bagażniku a ja mam .
Bóg dal nam nogi po to, abysmy mogli dojsc tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Tiger
Forumowy As
Posty: 151
Rejestracja: pn 29 cze 2009, 21:32:39
Lokalizacja: Łódź

#5

Post autor: Tiger »

The Player pisze: Mam możliwość zakupu kanadyjki EJ1 USDM i zastanawiam się, czy lepiej europejka?
PRO-TEC ?:P
The Player

#6

Post autor: The Player »

Heh, właściwie wyszła kolejna różnica, dość oczywista ;). Z tego co się orientuje to tylko europejki były w pro tecu prawda?
Tiger
Forumowy As
Posty: 151
Rejestracja: pn 29 cze 2009, 21:32:39
Lokalizacja: Łódź

#7

Post autor: Tiger »

no ja mam niby wszedzie wpisane HONDA OF AMERICA, klape, światla mam EUDM za to zatrzask kanapy mam USDM i jest to niby pro-tec:)
The Player

#8

Post autor: The Player »

Masz napis Honda od America bo każda Coupeta była robiona w Ameryce Północnej (w Kanadzie na USA, w USA na Europę i bodajże Japonię). Jest to niby Pro-tec? Czemu niby? Ma gałkę MOMO, carbony, sprężyny -30mm czy -40mm (już nie pamiętam), naklejki, pełna opcja z klimą?
Tiger
Forumowy As
Posty: 151
Rejestracja: pn 29 cze 2009, 21:32:39
Lokalizacja: Łódź

#9

Post autor: Tiger »

carbonu nie ma, bo niemiec zmienil na drewno ktore zdarlem:) galki momo tez nie bo jest tunel od merca ktory tez idzie do lamusa.

wyposazenie:
2x Jasiek
2x el.szyby
1x el. lufcik :D(szyber)
1x sprawny wiatrak biurowy(A/C)

do tego:

Skóra + podrzewanie siedzen.


troche obnizony ale za miekki tak jak by to seria byla + naklejka na progu PRO-TEC(w carbonie)
Crisek
Forumowy As
Posty: 154
Rejestracja: ndz 18 sty 2009, 10:05:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

#10

Post autor: Crisek »

Tiger pisze:podrzewanie siedzen.
chyba raczej podgrzewanie !!
Tiger
Forumowy As
Posty: 151
Rejestracja: pn 29 cze 2009, 21:32:39
Lokalizacja: Łódź

#11

Post autor: Tiger »

Crisek pisze:
Tiger pisze:podrzewanie siedzen.
chyba raczej podgrzewanie !!
przepraszam:( ale mam zlamana reke i ciezko sie pisze ;/ wiem iz ta pomylka wola o pomste do nieba oraz wiem ze zachowalem sie jak gowniaz.

z mojej strony moge obiecac iz ten blad sie wiecej nie powtorzy i prosze o wybaczenie... :)
Malina
Berbeć
Posty: 24
Rejestracja: śr 25 lut 2009, 18:32:53
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

#12

Post autor: Malina »

Hm Kanadyjki maja szerszy 3 stop lotce :gunsmilie:
Bóg dal nam nogi po to, abysmy mogli dojsc tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
amkaj1234

#13

Post autor: amkaj1234 »

Kierunki z przodu ciagle sie pala razem ze swiatlami mijania
cieszyn5
Potrójny As
Posty: 368
Rejestracja: wt 20 maja 2008, 18:01:23
Lokalizacja: Toruń

#14

Post autor: cieszyn5 »

czyli postojóki. było
kamilo001

#15

Post autor: kamilo001 »

The Player pisze:Może rzeczywiście nie prawdziwe info z tymi białymi zegrami. Wzmocnienia w drzwiach (rury) i wzmocnienie przednie i tylne zderzaka (belka).

To co jeszcze znalazłem:

- brak kierunków bocznych
- postojówki w kierunkowskazach
- zdarzają się dodatki jak cup holdery czy pasy takaty
- gwizdki w drzwiach
- środek szary lub beżowy
- odpalanie ze sprzęgła

Coś jeszcze przeoczyłem?

Mam możliwość zakupu kanadyjki EJ1 USDM i zastanawiam się, czy lepiej europejka?
Nie odpalanie ze sprzęgła tylko z wciśniętym sprzęgłem bo inaczej po przekręceniu kluczyka usłyszymy cisze a nie świst rozrusznika.
Miałem małe zdziwko jak w wersji kanadyjskiej nie odpaliła mi.
A wersja kanadyjska nie miała przypadkiem wycieraczek na przednich reflektorach??
Awatar użytkownika
AriN
Potrójny As
Posty: 327
Rejestracja: sob 16 gru 2006, 16:23:22
Lokalizacja: 3Miasto

#16

Post autor: AriN »

Pierwsze słyszę o wycieraczkach w civic-u :O Spryski na lampy i owszem ale nie ma wycieraczek w civicu :P Co do kanadyjek to mogą być lampy bez regulacji elektrycznej wtedy na lampie są charakterystyczne 3 cypelki, powinny być kierunki dzielone, prawdopodobnie będzie czujnik nie zapiętych pasów.

Tak jak mówiłem wcześniej tych specyfikacji jest tyle, że naprawdę bardzo ciężko to wszystko zebrać ze sobą w kupę ;)
:D TO TRZEBA PRZEŻYĆ ŻEBY TO ZROZUMIEĆ, ŻEBY W TO UWIERZYĆ! :D
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#17

Post autor: Pecado »

Moja kanadyjka nie miała otworów montazowych na listwy boczne, miała dimmer. Miała takze belki wzmacniajace pod zderzakami.
DevilekxD

#18

Post autor: DevilekxD »

Mam amerykanke i nie ma wycieraczek przy reflektorach :)
Co ro reszty się zgodzę tzn:
- odpalanie z wciśniętego sprzędła;
- przezroczysty szyberdach;
- kwadratowa tablica rejestracyjna z tyłu;
- czujnik pasów (choć w polskich też to spotkałam);
- brak kierunków bocznych;
- środek szary (w moim przypadku) lub beżowy;
- światła postojowe w jednej lampie z kierunkowskazami (żarówka 2-włóknowa przez co świecą się i postojówki i kierunki)
- fotele na jednym pałąku
- tylne i przednie światła USDM (symetryczność między innymi)
- grubszy welur
- tempomat

A tak to chyba reszta jest taka sama ;)
No i w przypadku mojej można w czasie jazdy wyjąć kluczyk ze stacyjki i jeździć bez niego ;) można zostawić włączony samochód i go zamknąć - pomocne w zimie gdy musi się zagrzać
Ale dodam, że bardzo szybko się nagrzewa na zimę super sprawa ;)
glibo

#19

Post autor: glibo »

DevilekxD pisze: No i w przypadku mojej można w czasie jazdy wyjąć kluczyk ze stacyjki i jeździć bez niego ;) można zostawić włączony samochód i go zamknąć - pomocne w zimie gdy musi się zagrzać
Ale dodam, że bardzo szybko się nagrzewa na zimę super sprawa ;)
to juz nie ameryka tylko zepsuta stacyjka :laugh:
DevilekxD

#20

Post autor: DevilekxD »

A nieprawda ;) bo stacyjka mi niedawno padła i oddałam ją do narawy (oczywiście w trakcie okazało się że nie tylko ta rzecz z której powodu była oddana się popsuła ale i coś jeszcze ) po naprawie nadal można wyjąć kluczyk ;)
Znajomy też ma amerykanke i ma to samo ;p
ODPOWIEDZ