B18c4 ile pali?

Tylko informacje i dane techniczne.
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#21

Post autor: Hakier »

flecik pisze:
losiu pisze:właśnie założyłem lpg do mojej b18c4, pełen but spalanie 15.5 litra gazu :) jeszcze oszczędnie nie starałem się jeździć żeby sprawdzić.. instalacja nie do końca jeszcze wystrojona, będę chciał zejść do 12-13 litrów w mieście a na trasie do 10.. moc około 180km i będzie na wiosnę turbo, uwaga.. też w GAZIE :D
Boga nie ma :cry:
rozumu u ciebie też nie :)
flecik
Pełnoprawny User
Posty: 91
Rejestracja: śr 09 maja 2012, 16:30:26
Lokalizacja: Mszczonów

#22

Post autor: flecik »

HakerPL1 pisze:
flecik pisze:
losiu pisze:właśnie założyłem lpg do mojej b18c4, pełen but spalanie 15.5 litra gazu :) jeszcze oszczędnie nie starałem się jeździć żeby sprawdzić.. instalacja nie do końca jeszcze wystrojona, będę chciał zejść do 12-13 litrów w mieście a na trasie do 10.. moc około 180km i będzie na wiosnę turbo, uwaga.. też w GAZIE :D
Boga nie ma :cry:
rozumu u ciebie też nie :)
Ale dziękuję Bogu, że więcej niż u Ciebie
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#23

Post autor: Hakier »

flecik pisze:
HakerPL1 pisze:
flecik pisze:
Boga nie ma :cry:
rozumu u ciebie też nie :)
Ale dziękuję Bogu, że więcej niż u Ciebie
nie byłbym taki pewny kolego. chęć oszczędzania nie jest przejawem braku rozumu, a wręcz przeciwnie ;)
powiem ci szczerze że swoje d16 będę chciał podciągnąć na turbo pod jakieś 200-220koni i też będzie zasilane podtlenkiem lpg :)
losiu
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: czw 25 sie 2011, 10:34:39
Lokalizacja: Białogard

#24

Post autor: losiu »

podobno to temat z pytaniem ile b18 pali... a nie po to, żeby płakać, że ktoś ma b18c4 zasilane gazem... oczywiście płaczą i narzekają Ci którzy nie mają o tym pojęcia.. jak zawsze, lub Ci których boli, że nie stać ich na zmianę na taki silnik..
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2683
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#25

Post autor: Laskosz »

losiu pisze:oczywiście płaczą i narzekają Ci którzy nie mają o tym pojęcia.. jak zawsze, lub Ci których boli, że nie stać ich na zmianę na taki silnik..
ziom jesteś dla mnie bogiem że stać Cię na b18. Powiedz gdzie mieszkasz a wraz z plebsem który jeździ d seriami przyjdziemy z pielgrzymką Cię podziwiać. Oczywiście każdy rzuci do skarbonki po 2 zł będziesz miał na gaz żeby zasilić swój cudowny silnik.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#26

Post autor: Hakier »

"bijta się będzie mięso" :gunsmilie:
losiu
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: czw 25 sie 2011, 10:34:39
Lokalizacja: Białogard

#27

Post autor: losiu »

spoko, mieszkam w Białogardzie, dokładny adres mogę Ci podać na pw :) czytaj ze zrozumieniem laskosz oO jeżeli uraziła Cię druga część mojej wypowiedzi, to jest mi przykro.. naprawdę wybacz mi. Jeżeli jeździsz na benzynie, to bardzo fajnie... nie rozumiem jaki sens w tym, że ludzie narzekają na lpg, skoro nie ma ŻADNYCH dowodów na to, że takie paliwo szkodzi... ale tak.. najwięcej o lpg wiedzą Ci którzy jeżdżą na benzynie... brawo.

PS
jeżeli ktoś troszkę pomyśli i dobrze to rozegra, to można mieć B serię w civicu za ok 2 tys zł albo i taniej... ale być może Ciebie myślenie boli, albo uwielbiesz d serię, to już Twój wybór..
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2683
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#28

Post autor: Laskosz »

losiu, Z rana mnie trochę poniosło, miałem edytować posta ale jednak został. Śmieszne jest dla mnie myślenie że ktoś może Ci zazdrościć silnika w samochodzie i w ramach odwetu będzie śmiał się z LPG. Mam szczerze w dupie czy jeździsz na LPG czy na etanolu, a napinki w stylu "innych boli że mam B serie" nie zbyt dobrze świadczą o człowieku. Widuje ludzi w autach za 100tyś i nawet nie myśle o tym żeby im zazdrościć.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
losiu
Żółtodziób
Posty: 15
Rejestracja: czw 25 sie 2011, 10:34:39
Lokalizacja: Białogard

#29

Post autor: losiu »

miałem napisać tu wypowiedź długą, ale nie ma sensu, lpg to jest zło.. śmierdzi wybucha i w ogóle powinni tego zakazać...

tylko dla sprostowania wcale nie pisałem, że inni zazdroszczą mi silnika, bo nie ma czego zazdrościć, ale że po gazie jadą Ci, którzy nie mają pojęcia o tym paliwie LUB Ci którzy zazdroszczą takiego silnika.. jeżeli Cię to urodziło to może coś w tym jest, ale ja Cię nie znam Ty mnie nie znasz, więc nie oceniaj.
mariuszkicha87

#30

Post autor: mariuszkicha87 »

Moje zdanie albo kupuje EJ2 D15b7 + LPG albo leje paliwo do B18 ALBO OSZCZĘDZAM ALBO ZAPIERDALAM PROSTE!!!!! NIE MA PÓŁŚRODKÓW
Awatar użytkownika
Maciej
Obeznany
Posty: 132
Rejestracja: ndz 04 kwie 2010, 14:41:54
Lokalizacja: Białystok

#31

Post autor: Maciej »

mariuszkicha87 pisze:Moje zdanie albo kupuje EJ2 D15b7 + LPG albo leje paliwo do B18 ALBO OSZCZĘDZAM ALBO ZAPIERDALAM PROSTE!!!!! NIE MA PÓŁŚRODKÓW
Buhahaha czym Ty chcesz zapierdalać 170 konnym wozem? Takim samochodem to można co najwyżej poupalać na zakrętach, gdzie faktycznie daje to frajdę, ale nie osłabiaj mnie, że to w jakimś stopniu zapierdala.
Taki zapierdalacz jesteś to złóż auto 400/500+ wtedy możesz powiedzieć, że to zapierdala, a przynajmniej na hafty zbiera przy przyspieszaniu, bo takiego Civica to zje pierwszy lepszy ARL po programie, niezależnie czy będziesz jechał jak największy bananowiec we wsi na benzynie, czy na paliwie alternatywnym.

Patrząc po tonie i ogólnym przesłaniu wypowiedzi widzę, że jeszcze Ci włosy na jajcach nawet nie wyrosły i jednak nie dorosłeś do udziału w jakiejkolwiek sensownej dyskusji, bo nic rzeczowego nie wniosłeś, a i pojęcie też masz gówniane. Skoro szybkim autem nazywasz takowego Civica to wcześniej miałeś chyba styczność jedynie z samochodami typu Skoda Favorit czy Fiat 125P.
Widzę, że o Golfach już się wypowiadałeś, dopisz jeszcze, że BMW jest ch***e i ile BMek pokarałeś dziś ze świateł, to ostatnio modne wśród osób użytkujących Hondy i intelektualnie zbliżonych do Twojego poziomu.

PS.
Co do Turbo-LPG, kolega miał D-serię 300+ poskładane w ProTurbo i hulało to na gazie bez najmniejszych problemów, EGT też było jak najbardziej w normie, bo chyba o to najbardziej się rozchodzi, o ile dobrze kojarzę dragowe żelażko z ProTurbo klepiące 11s na 1/4 również zasilane było LPG.
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4491
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#32

Post autor: Grzesieek »

To czy coś jest szybkie czy nie to bardzo indywidualna sprawa. Jak dla mojego dziadka dam swoje EG4 to też będzie twierdził, że to rakieta... Także na ten temat nie ma co dyskutować.

To czy auto jeździ na gazie czy nie, to też sprawa właściciela, kiedyś byłem przeciwnikiem LPG, teraz w erze dobrych, nowszych instalacji stało mi się to zupełnie obojętne. LPG staje się coraz powszechniejsze i upychane jest nawet w nowych autach, po co drążyć ten temat?
mariuszkicha87

#33

Post autor: mariuszkicha87 »

Maciej pisze:
mariuszkicha87 pisze:Moje zdanie albo kupuje EJ2 D15b7 + LPG albo leje paliwo do B18 ALBO OSZCZĘDZAM ALBO ZAPIERDALAM PROSTE!!!!! NIE MA PÓŁŚRODKÓW
Buhahaha czym Ty chcesz szybko jeździć 170 konnym wozem? Takim samochodem to można co najwyżej poupalać na zakrętach, gdzie faktycznie daje to frajdę, ale nie osłabiaj mnie, że to w jakimś stopniu zapierdala.
Taki zapierdalacz jesteś to złóż auto 400/500+ wtedy możesz powiedzieć, że to zapierdala, a przynajmniej na hafty zbiera przy przyspieszaniu, bo takiego Civica to zje pierwszy lepszy ARL po programie, niezależnie czy będziesz jechał jak największy bananowiec we wsi na benzynie, czy na paliwie alternatywnym.

Patrząc po tonie i ogólnym przesłaniu wypowiedzi widzę, że jeszcze Ci włosy na jajcach nawet nie wyrosły i jednak nie dorosłeś do udziału w jakiejkolwiek sensownej dyskusji, bo nic rzeczowego nie wniosłeś, a i pojęcie też masz gówniane. Skoro szybkim autem nazywasz takowego Civica to wcześniej miałeś chyba styczność jedynie z samochodami typu Skoda Favorit czy Fiat 125P.
Widzę, że o Golfach już się wypowiadałeś, dopisz jeszcze, że BMW jest ch***e i ile BMek pokarałeś dziś ze świateł, to ostatnio modne wśród osób użytkujących Hondy i intelektualnie zbliżonych do Twojego poziomu.

PS.
Co do Turbo-LPG, kolega miał D-serię 300+ poskładane w ProTurbo i hulało to na gazie bez najmniejszych problemów, EGT też było jak najbardziej w normie, bo chyba o to najbardziej się rozchodzi, o ile dobrze kojarzę dragowe żelażko z ProTurbo klepiące 11s na 1/4 również zasilane było LPG.




Ja mam po prostu takie zdanie i koniec a te obelgi to sobie możesz wsadzić je w du..
Nie każdy ma kasę widocznie niektórzy ją mają . mi wystarczy te170 KM
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#34

Post autor: Hakier »

mariuszkicha87 pisze:
Maciej pisze:
mariuszkicha87 pisze:Moje zdanie albo kupuje EJ2 D15b7 + LPG albo leje paliwo do B18 ALBO OSZCZĘDZAM ALBO ZAPIERDALAM PROSTE!!!!! NIE MA PÓŁŚRODKÓW
Buhahaha czym Ty chcesz szybko jeździć 170 konnym wozem? Takim samochodem to można co najwyżej poupalać na zakrętach, gdzie faktycznie daje to frajdę, ale nie osłabiaj mnie, że to w jakimś stopniu zapierdala.
Taki zapierdalacz jesteś to złóż auto 400/500+ wtedy możesz powiedzieć, że to zapierdala, a przynajmniej na hafty zbiera przy przyspieszaniu, bo takiego Civica to zje pierwszy lepszy ARL po programie, niezależnie czy będziesz jechał jak największy bananowiec we wsi na benzynie, czy na paliwie alternatywnym.

Patrząc po tonie i ogólnym przesłaniu wypowiedzi widzę, że jeszcze Ci włosy na jajcach nawet nie wyrosły i jednak nie dorosłeś do udziału w jakiejkolwiek sensownej dyskusji, bo nic rzeczowego nie wniosłeś, a i pojęcie też masz gówniane. Skoro szybkim autem nazywasz takowego Civica to wcześniej miałeś chyba styczność jedynie z samochodami typu Skoda Favorit czy Fiat 125P.
Widzę, że o Golfach już się wypowiadałeś, dopisz jeszcze, że BMW jest ch***e i ile BMek pokarałeś dziś ze świateł, to ostatnio modne wśród osób użytkujących Hondy i intelektualnie zbliżonych do Twojego poziomu.

PS.
Co do Turbo-LPG, kolega miał D-serię 300+ poskładane w ProTurbo i hulało to na gazie bez najmniejszych problemów, EGT też było jak najbardziej w normie, bo chyba o to najbardziej się rozchodzi, o ile dobrze kojarzę dragowe żelażko z ProTurbo klepiące 11s na 1/4 również zasilane było LPG.




Ja mam po prostu takie zdanie i koniec a te obelgi to sobie możesz wsadzić je w du..
Nie każdy ma kasę widocznie niektórzy ją mają . mi wystarczy te170 KM

sorry kolego ale sam sprowokowałeś to co napisał Maciej. pojechał po tobie jak po burej suce i mówił prawdę ;) sam miałem ochotę napisać coś podobnego w odpowiedzi na twojego posta, ale zostałem uprzedzony. prawda jest taka że twój tok myślenia jest porównywalny do dzieciaków z podstawówki ;)
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#35

Post autor: młody »

jaka wielka szkoda, że nie jestem moderatorem ..
czy wy nie potraficie prowadzić kulturalnej dyskusji ? wszystkie obraźliwe teksty piszcie sobie na PW a forum z pewnością będzie o wiele ładniej wyglądało i się prezentowało, przyjdzie taki jeden z drugim i jadą po sobie ..

pozdrawiam wszystkich trzymających się tematów.
Hondzia

#36

Post autor: Hondzia »

Siemka
Mam pytanko pewne wkurza mnie spalanie mojej Hanii z 1.3 silniczkiem,pali ponad 10l/100km a jezdze max do 140 ale raczej teraz wolniej bo sniegi tu u nas są.
Zalałem ostatnio 5l myslalem ze zrobie z 70 km a tu przekroczylem 54 km i auto stanelo i musialem zapierdzielac na stacje z buta.
Czy to moze byc cos uszkodzone czy one tak palą?
Awatar użytkownika
Maciej
Obeznany
Posty: 132
Rejestracja: ndz 04 kwie 2010, 14:41:54
Lokalizacja: Białystok

#37

Post autor: Maciej »

Chyba pomyliłeś tematy, bo B18C4 nigdy nie było 1.3, napisz odpowiedni, albo załóż własny.
Poza tym sprawdzanie spalania zalewając po 5l i czekając aż samochód zgaśnie nie jest dobrym odnośnikiem...
ODPOWIEDZ