Co kupić? Coupe V czy VI gen?

Dyskusje ogólne.
peter22

#21

Post autor: peter22 »

Ja wzialbym opcje nr 2, chociaz jest droga. Mialbym dobry seryjny samochod, ktory bylby swietna baza do zrobienia go "pod siebie". Niechcialbym kupic juz "gotowego" :) ale twoja decyzja, 3 tez jest ladna, choc nie jestem za angel eyes'ami. 1 jak dla mnie odpada.
The Player

#22

Post autor: The Player »

No właśnie też tak myślę, swapa zawsze można zrobić, a roku i przejechanych kilometrów cofnąć się nie da. Szkoda, że wszystkie takie drogie, jakby ta druga miała Vteca... Czemu jedynka kategorycznie odpada? Też bym wolał zrobić go od podstaw...
peter22

#23

Post autor: peter22 »

Bo turbo to fuszera :) NA is best :p
The Player

#24

Post autor: The Player »

Co to jest N/A bo nie jestem w temacie, a już słyszałem o tym :/
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#25

Post autor: Pecado »

Naturaly Aspirated - Wolnossacy, niedoładowany
The Player

#26

Post autor: The Player »

Jeszcze jedno pytanie, jaka jest różnica w 5 gen w wersji LSI, a ESI? I czy był V gen produkowany w 96 roku? Bo słyszałem, że tylko do 95 roku. Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#27

Post autor: ceelx »

lsi chyba byla bardziej wypasiona, a jesli chodzi o produkcje to qpa byla jeszcze w 96 robiona
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Awatar użytkownika
Youtro
Pełnoprawny User
Posty: 78
Rejestracja: pn 20 paź 2008, 15:50:32
Lokalizacja: WK/LB/DB

#28

Post autor: Youtro »

LSI najczęściej 1.5 czyli d15b7 (w coupe) natomiast w htb 1.5 czyli d15b2

ESI najczęściej 1.6 czyli d16z9 (w coupe) natomiast w htb 1.6 czyli d16z6

mowa oczywiście o modelach na rynek europejski;)
Awatar użytkownika
Youtro
Pełnoprawny User
Posty: 78
Rejestracja: pn 20 paź 2008, 15:50:32
Lokalizacja: WK/LB/DB

#29

Post autor: Youtro »

jakbys podjechal z kims ogladac tego turbo kto sie na tym zna i by nie wyszły jakies kwiatki to można brac - zawsze ściągnąć zderzak tylny można i wstawić serie :)

opcja druga to stanowczo za drogo jak za 1.5, no chyba ze auto ma jeszcze oryginalny lakier (ale po braku naklejek! :D osądzam, że RACZEJ malowana)

opcja trzecia najbardziej opłacalna, ale najmniej dająca frajdy (zarówno pod względem frajdy z jazdy (patrz opcja 1) i frajdy z modzenia (opcja 2)

ja z perspektywy czasu wybrałbym opcje 1


btw. mam od paru dni 6 gena - faktycznie bardziej ucywilizowany, co kto lubi, ja wolałem szarpnięcia i poczucie prędkości w 5 genie i wiem, że wróce do niego napewno jeszcze w przyszłości :gunsmilie:
The Player

#30

Post autor: The Player »

Coraz bardziej przekonuje się do tej http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9350244 . Czysty, ładny stock, szkoda, że nie V-tec, ale to może w przyszłości. Jeśli spuści z ceny przynajmniej tysiąc to kto wie...

O jakie naklejki Ci chodzi? Te z tylnej klapy bagażnika?

PS. Co oznacza pojęcie bardziej cywilizowany? Że jeździ nim mniej osób?
Awatar użytkownika
Youtro
Pełnoprawny User
Posty: 78
Rejestracja: pn 20 paź 2008, 15:50:32
Lokalizacja: WK/LB/DB

#31

Post autor: Youtro »

też mam do Ciebie "parę" pytań: czy Ty coś bierzesz? :D

człowieku, będziesz się pytał tutaj o każde ogłoszenie i czekał na opinie ludzi? do tego został stworzony specjalny dział...

głównie chodzi o naklejki oem, ale to nei znaczy, że malowany - to tylko poszlaka ;)

bardziej cywilizowany, znaczy mniej narwisy, mniej spartański, bardziej komfortowy, łatwiej prowadzący się, itd...
umek

#32

Post autor: umek »

5gen,6tka jakas taka pedziowata mimo tego,ze jest mlodsza.O ile geba jest ok to zad jest wstretnym,bez gustu,paskudny i bez wyrazu.^ cywilizowana.....no coz do cywilizacjii to w hani duzo brakuje gdyz wszystkie sa niecywilizowane,oprocz 8 gen.Wiekszosc bananow kupuje 7 i 8 gen ,ale czy to to?Troszke zalosny lans ale no coz,mama ma zawsze ostatnie zdanie:)Poza tym chlopak niech sie pyta,najwyzej skierujemy go do innych tematow na forum.Ma pytania wiec moze starsi userzy mu pomoga ,nikt nie urodzil sie wszechwiedzacy a watpliwosci trzeba rozwiazywac.Ciekaw jestem jak bylo przy wyborze 1 auta....wszystko bylo takie jasne?czy trza bylo jak najwiecej odpowiedzi by cokolwiek sie dowiedziec?nie przesadzajmy.
The Player

#33

Post autor: The Player »

Dzięki wielkie za wypowiedzi, szczególnie umka, mój wybór padł na 5 gen i już mam chyba auto wybrane :). Waham się nad dwoma opcjami, ale na dniach będzie wiadomo :).
Awatar użytkownika
Youtro
Pełnoprawny User
Posty: 78
Rejestracja: pn 20 paź 2008, 15:50:32
Lokalizacja: WK/LB/DB

#34

Post autor: Youtro »

znalazles cos wkoncu? :D jak chcesz turbo w przyzwoitym stanie technicznym to znam jedno na sprzedaz... ;D
The Player

#35

Post autor: The Player »

Chyba tak, ale nie piszę nic więcej, żeby nie zapeszyć ;).
Awatar użytkownika
Youtro
Pełnoprawny User
Posty: 78
Rejestracja: pn 20 paź 2008, 15:50:32
Lokalizacja: WK/LB/DB

#36

Post autor: Youtro »

mam tylko nadzieję, że "mojej" mi nie sprzątniesz sprzed nosa, bo też już mam wyczajony egzemplarz :D
The Player

#37

Post autor: The Player »

Raczej Ci jej nie sprzątnę, bo już nowy silnik siedzi w aucie ;)
chomikawr

#38

Post autor: chomikawr »

ja tylko powiem ze 5 gena nigdy w zycou nie zamienilbym na 6:P
Awatar użytkownika
Youtro
Pełnoprawny User
Posty: 78
Rejestracja: pn 20 paź 2008, 15:50:32
Lokalizacja: WK/LB/DB

#39

Post autor: Youtro »

a ja zamieniłem, żałowałem od 1 dnia i teraz wiem, że albo 5 gen albo ITR albo pora zmienić markę.
chomikawr

#40

Post autor: chomikawr »

i to sie rozumie ;) 5 gen ma dusze ktorej wedlug mnie brakuje szóstce :p
ODPOWIEDZ