#14
autor: serwal4 » czw 29 wrz 2011, 22:38:45
U mnie amory MTS Technik (szczególnie tylne) po ~30tys km (zamontowane w sierpniu 2009r przy przebiegu ~141k km, obecnie 171k km) wyraźnie nie pracują jak nowe - bym się pokusił że nie pracują już powoli jak należy;
Tył szczególnie lubi się poodzywać, auto czasem lubi popływać już;
Ja wiem, że PL drogi są jakie są, owszem...
Ja obstawiałem że 40tys km zrobią;
Więc zimę na nich przejeżdżę, na wiosnę wpada komplet KYB AGX;
Ogółem cena do tego co otrzymałem jak najbardziej ok;
Aczkolwiek najbardziej denerwuje że tył trochę nie dopasowany sposobem pracy do przodu ... lub na odwrót;
Choć tu akurat tył nie ogarnięty jeszcze pod kątem tulejek/luzów etc stąd to może niesłusznie kierować moje zdanie że tył jest do *****;
(Przód: nowe tuleje wahaczy dół, nowe sworznie wahacze dół, nowe górne wahacze, nowe drążki, nowe końcówki drążków, zrobiona zbieżność);
U mnie amory MTS Technik (szczególnie tylne) po ~30tys km (zamontowane w sierpniu 2009r przy przebiegu ~141k km, obecnie 171k km) wyraźnie nie pracują jak nowe - bym się pokusił że nie pracują już powoli jak należy;
Tył szczególnie lubi się poodzywać, auto czasem lubi popływać już;
Ja wiem, że PL drogi są jakie są, owszem...
Ja obstawiałem że 40tys km zrobią;
Więc zimę na nich przejeżdżę, na wiosnę wpada komplet KYB AGX;
Ogółem cena do tego co otrzymałem jak najbardziej ok;
Aczkolwiek najbardziej denerwuje że tył trochę nie dopasowany sposobem pracy do przodu ... lub na odwrót;
Choć tu akurat tył nie ogarnięty jeszcze pod kątem tulejek/luzów etc stąd to może niesłusznie kierować moje zdanie że tył jest do *****;
(Przód: nowe tuleje wahaczy dół, nowe sworznie wahacze dół, nowe górne wahacze, nowe drążki, nowe końcówki drążków, zrobiona zbieżność);