Odbijanie i siła wspomagania

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Odbijanie i siła wspomagania

#8

autor: Dzida » pn 31 maja 2010, 01:17:34

Zanim zaczniecie cokolwiek robić sprawdźcie w jakim stanie macie dolne sworznie, bo jak się wypną to może być problem. A to taka podstawowa sprawa, kiedy kierownica kręci się trochę cieżej i się gorzej "odkręca"...

#7

autor: szczwanyhenio » ndz 30 maja 2010, 23:38:15

ktoś coś wie ??? gdzie ta śruba???

#6

autor: szczwanyhenio » pn 24 maja 2010, 22:49:09

panowie przyłącze się z pytaniem
gdzie dokładnie jest ta śruba do regulacji maglownicy? z której strony do niej dotrzeć ? od dołu auta? czy ktoś ma schemat ew fotkę z zaznaczoną tą śrubą byłbym bardzo wdzięczny

#5

autor: OdJutraNiePije » śr 21 kwie 2010, 11:29:07

Na maglownicy jest sruba do regulacji bodajze luzu, jezeli ja za mocno sie ja dokreci kiera chodzi ciezko, jest bardziej czula i nie chce odbijac, jezeli wymiana plyny Ci nie pomoze, sprobuj poluznic ta srube tak o pol obrotu i zobacz roznice

#4

autor: majster1010 » sob 27 mar 2010, 22:20:07

spinak daj znać czy pomogla wymiana płynu ew regulacji zbieżności...

a tak wogóle to mam identyczny problem bo cifika mam od tygodnia i też mi kierka nie bardzo odbija i wspomaganie dużo ciężej chodzi ( koła 175 :) ) niż w drugim samochodzie passacie b5 :)( na kołach 225 )

#3

autor: lukeHKS » śr 11 lis 2009, 22:35:23

odpal auto i zacznij krecic kiera od lewej do prawej skrecajac maxymalnie i przyczaj jaki pompa odglos wydaje...uwierz mi poznasz dzwiek wskazujacy na jej zuzycie. Swiezy plyn by sie przydal... ja zmienilem calutki plyn wspomagania i roznica byla duza (a pisza ze nie nalezy wymieniac plynu tylko go ewentualnie dolewac) no i pompe wyczyscic troche by wypadalo rowniez ewentualnie ja wymienic.

#2

autor: klosek » śr 11 lis 2009, 21:32:25

pewnie zbieżnoś musisz zrobi

Odbijanie i siła wspomagania

#1

autor: Spinak » ndz 13 wrz 2009, 22:27:45

Witam
mam pytanko. mianowicie mam honde od tygodnia sprawuje się super ale wspomaganie tak jakby ciężko chodzilo( jest ale takie średnie) w porównaniu do mojego drugiego auta vw passata b5 czy może byc to spowodowane tym że płyn mam na dolnej kresce?? lub tym że geometrie może mam do ustawienia. Dodam iz kierwonica nie wraca po skrecie do poprzedniej pozycji brakuje jej troszku . A i śmigam na zimówkach.
Tyle co wiem to muszę sprawdzidć sworzenie, dolac płynu, inne rzeczy mi do głowy nie przychodza

Na górę