#5
autor: K23 » pn 29 lut 2016, 16:31:26
Pisałem już w podobnym temacie na CKPL, tu po prostu przekopiuję.
"
Jak masz mały budżet to widzę takie mody, nawet w takiej kolejności:
- dobre NOWE!!! opony -
jakie? Zależy do czego. Ja chciałem dobre i na co dzień i do upalania i na suche i na mokre, więc mam Rainsporty 3 i to jest super wybór. Można mieć coś do zakładania na imprezy, tu polecam jakieś nowe budżetowe Extreme, Profile, Maxsporty itp.
- niższe, twardsze sprężyny (Eibach? H&R?) / ewentualnie jakiś zestaw amory+sprężyna
- stabilizatory przód + tył
- rozpórka przednia dolna z MB6
- rozpórka kielichów (tylko nie patyczek VTI)
I to tyle, bo to są odczuwalne rzeczy i realnie poprawiające zachowanie auta w warunkach torowobojowych.
Zakładam, że oryginalne hamulce masz sprawne, przy d13 wystarczą. Jak zrobi się mocniej, to minimum 262 na przód.
"
Dalej...
"
Wahacze ze stabem i mocowaniem za 150 zł kupisz spokojnie. Zarówno zestaw na przód jak i na tył. (spytaj maniak2007 tu na forum, może mieć).
Rozpórka przednia dolna z MB6 to 30-50 zł, a czuje się ją, w przeciwieństwie do tylnych.
Rzucaj temat w dziale kupię i na pewno znajdziesz.
Ja ze swojej strony podpowiadam Ci mody o dobrym stosunku kasa/efekt. Można kupić przednią dolną rozpórkę za 5 dych i czuć różnicę, a można tylną dolną ala beaks za stówę i mieć ładną błyskotkę.
Odpowiednie ciśnienie w oponach i zbieżność to "mody" oczywiste, które też niektórych zadziwiają, bo działają.
"
Piszę to ze swojego doświadczenia, możesz zerknąć w mój temat. Auto jest do jazdy w 90% na co dzień + do upalania w weekendy. Mnie Eibachy odpowiadają w pełni, ale można taniej kupić np jakieś używane H&R. Będzie bardziej twarde zawieszenie, co na dziurawych imprezach może nie pomagać + w jeździe co dziennej robi się mniej komfortowo, na równych nawierzchniach jednak ciut pomoże. To jedyne co ewentualnie bym zmienił.
Pisałem już w podobnym temacie na CKPL, tu po prostu przekopiuję. ;)
"
[i]Jak masz mały budżet to widzę takie mody, nawet w takiej kolejności:
- dobre NOWE!!! opony [/i] - [color=darkblue]jakie? Zależy do czego. Ja chciałem dobre i na co dzień i do upalania i na suche i na mokre, więc mam Rainsporty 3 i to jest super wybór. Można mieć coś do zakładania na imprezy, tu polecam jakieś nowe budżetowe Extreme, Profile, Maxsporty itp.[/color]
[i]- niższe, twardsze sprężyny (Eibach? H&R?) / ewentualnie jakiś zestaw amory+sprężyna
- stabilizatory przód + tył
- rozpórka przednia dolna z MB6
- rozpórka kielichów (tylko nie patyczek VTI)
I to tyle, bo to są odczuwalne rzeczy i realnie poprawiające zachowanie auta w warunkach torowobojowych.
Zakładam, że oryginalne hamulce masz sprawne, przy d13 wystarczą. Jak zrobi się mocniej, to minimum 262 na przód.[/i]
"
Dalej...
"
[i]Wahacze ze stabem i mocowaniem za 150 zł kupisz spokojnie. Zarówno zestaw na przód jak i na tył. (spytaj maniak2007 tu na forum, może mieć).
Rozpórka przednia dolna z MB6 to 30-50 zł, a czuje się ją, w przeciwieństwie do tylnych.
Rzucaj temat w dziale kupię i na pewno znajdziesz.
Ja ze swojej strony podpowiadam Ci mody o dobrym stosunku kasa/efekt. Można kupić przednią dolną rozpórkę za 5 dych i czuć różnicę, a można tylną dolną ala beaks za stówę i mieć ładną błyskotkę.
Odpowiednie ciśnienie w oponach i zbieżność to "mody" oczywiste, które też niektórych zadziwiają, bo działają. [/i]
"
Piszę to ze swojego doświadczenia, możesz zerknąć w mój temat. Auto jest do jazdy w 90% na co dzień + do upalania w weekendy. Mnie Eibachy odpowiadają w pełni, ale można taniej kupić np jakieś używane H&R. Będzie bardziej twarde zawieszenie, co na dziurawych imprezach może nie pomagać + w jeździe co dziennej robi się mniej komfortowo, na równych nawierzchniach jednak ciut pomoże. To jedyne co ewentualnie bym zmienił.