Zawieszenie pod KJS

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Zawieszenie pod KJS

#8

autor: K23 » czw 03 mar 2016, 23:53:25

Drix pisze:Rozpórka z MB6 to podobno, rzeźby wymaga? Dogięcia czy coś.. ?
Tylna dolna nie pasuje, przednia dolna wchodzi pięknie, tylko warto mieć grzechotkę z długą przedłużką, wygodniej się przykręca od góry śruby. ;)

#7

autor: Drix » czw 03 mar 2016, 21:29:23

Rozpórka z MB6 to podobno, rzeźby wymaga? Dogięcia czy coś.. ?

#6

autor: juventus94 » pn 29 lut 2016, 20:42:08

Super, dzięki za informacje, tego potrzebowałem :)

#5

autor: K23 » pn 29 lut 2016, 16:31:26

Pisałem już w podobnym temacie na CKPL, tu po prostu przekopiuję. ;)

"
Jak masz mały budżet to widzę takie mody, nawet w takiej kolejności:
- dobre NOWE!!! opony
- jakie? Zależy do czego. Ja chciałem dobre i na co dzień i do upalania i na suche i na mokre, więc mam Rainsporty 3 i to jest super wybór. Można mieć coś do zakładania na imprezy, tu polecam jakieś nowe budżetowe Extreme, Profile, Maxsporty itp.
- niższe, twardsze sprężyny (Eibach? H&R?) / ewentualnie jakiś zestaw amory+sprężyna
- stabilizatory przód + tył
- rozpórka przednia dolna z MB6
- rozpórka kielichów (tylko nie patyczek VTI)

I to tyle, bo to są odczuwalne rzeczy i realnie poprawiające zachowanie auta w warunkach torowobojowych.

Zakładam, że oryginalne hamulce masz sprawne, przy d13 wystarczą. Jak zrobi się mocniej, to minimum 262 na przód.

"


Dalej...


"
Wahacze ze stabem i mocowaniem za 150 zł kupisz spokojnie. Zarówno zestaw na przód jak i na tył. (spytaj maniak2007 tu na forum, może mieć).
Rozpórka przednia dolna z MB6 to 30-50 zł, a czuje się ją, w przeciwieństwie do tylnych.
Rzucaj temat w dziale kupię i na pewno znajdziesz.

Ja ze swojej strony podpowiadam Ci mody o dobrym stosunku kasa/efekt. Można kupić przednią dolną rozpórkę za 5 dych i czuć różnicę, a można tylną dolną ala beaks za stówę i mieć ładną błyskotkę.
Odpowiednie ciśnienie w oponach i zbieżność to "mody" oczywiste, które też niektórych zadziwiają, bo działają.

"

Piszę to ze swojego doświadczenia, możesz zerknąć w mój temat. Auto jest do jazdy w 90% na co dzień + do upalania w weekendy. Mnie Eibachy odpowiadają w pełni, ale można taniej kupić np jakieś używane H&R. Będzie bardziej twarde zawieszenie, co na dziurawych imprezach może nie pomagać + w jeździe co dziennej robi się mniej komfortowo, na równych nawierzchniach jednak ciut pomoże. To jedyne co ewentualnie bym zmienił.

#4

autor: Kaliś » pn 29 lut 2016, 12:15:39

A nie lepiej D13Z6? Ja mam w rajdówce tak. Póki co mamy gwint mts v3 co wg. wielu osób jest to słabym punktem. Ja jestem póki co zadowolony, auto fajnie klei się do ziemi - chociaż wiadomo gwint do rajdów się nie nadaje. :)

#3

autor: juventus94 » pn 29 lut 2016, 12:01:53

Tak, EG3, przerabiam na d13b7, na początek uważam, że wystarczy. Jak będzie brakowało mocy to założy się B serie ;) OK, a co z amortyzatorami ? Jakie kapcie polecasz ?

#2

autor: Grzesieek » ndz 28 lut 2016, 19:30:24

EG3... więc zacznij od stabilizatora na przód i na tył. Do tego dobierz jakieś przyzwoite opony + zostaw na razie te Eibachy (mam i do upalania nie polecam).

Zawieszenie pod KJS

#1

autor: juventus94 » ndz 28 lut 2016, 14:50:05

cześć, potrzebuje informacji na temat zawieszenia. chciałbym przygotować auto do kjs. jak na razie to początek z tym sportem, ale nie chce, żeby civic się rozklekotał na pierwszym zakręcie. co polecacie wymienić i na co, na początek? jestem w posiadaniu sprężyn Eibach -40, przydadzą się ? Co do kosztów, to nie chce wydawać fortuny, bo nie jestem profesjonalnym zawodnikiem. potrzebuje coś na dobry początek ;-)

Na górę