sprężyny civic problem

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: sprężyny civic problem

#23

autor: Don koralos » ndz 14 lut 2016, 00:27:55

Siemanko . Ja posiadam serię na tyl sprężyn . Mam również do was pytania dwa . 1. Czy sprężyny apex to dobra marka? Polecacie? 2. Jakie polecacie założyć sprężyny nie drogie a dobre nie jakaś firma krzak , myślę o takich -30 -40 .pozdrawiam

#22

autor: Laskosz » śr 23 gru 2015, 20:24:16

żeby nie było sam mam teraz -60 na serii i jeszcze się nic nie dzieje, ale liczę się z tym że jak kiedyś porządnie dobije amora, to będzie po nim :P

#21

autor: Boluś » śr 23 gru 2015, 20:14:27

Ile ludzi tyle opinii. I jeszcze więcej kombinacji "sprężyna-amor" :D
Ale fajnie, że sie wypowiadacie w tym temacie bo teoria i praktyka nie zawsze idzie w parze.

#20

autor: Grzesieek » śr 23 gru 2015, 16:42:33

Yhym. Względem serii dokładnie 50mm (tył trochę mniej, ale optycznie jest prawie, że równo).

#19

autor: Paweł. » śr 23 gru 2015, 15:55:31

Grzesieek pisze: na Eibachu Pro Kit (w teorii -30 a w praktyce dokładnie -50mm)
Grzesieek siadło aż -50mm na Eibachu? :D Ja mam tylko -30, no może -35mm :( I też mam jeszcze fabryczne amortyzatory :P

#18

autor: Grzesieek » śr 23 gru 2015, 14:17:03

4 lata moje auto było na MTSie -40, później na Eibachu Pro Kit (w teorii -30 a w praktyce dokładnie -50mm) i 2X letnie amortyzatory wciąż żyją i mają się dobrze. Zawsze można przerobić górne mocowania (tzw. z angielskiego "top hats").

#17

autor: Drix » wt 22 gru 2015, 23:45:46

Ponoc do seryjnych amorkow mozna zakladac kit do -40mm.
Natoniast protec to cywilna wersja zawiasu, tyle ze ok. 30mm nizsza niz seria

#16

autor: Laskosz » wt 22 gru 2015, 20:47:52

Taki jeden z zielonej kupy miał chyba proteki i wyglądało jakby mógł wchodzić pod auto bez lewarka.
hehe kto taki?

-50 na seryjne amory na pewno dobrze im nie zrobi.

#15

autor: Boluś » wt 22 gru 2015, 20:37:59

Czyli mam rozumieć, że dla dobra seryjnych amorków i moich plomb lepiej założyć proteca lub coś cywilizowanego do max -30mm.

Te progresywne są raczej -40mm i niższe,tak? I dla dobra moich 20-sto letnich amorków lepiej nie zakładać sprężyn ,np. -50mm?

#14

autor: Drix » wt 22 gru 2015, 18:55:26

Eeee na protekach trzeva lewarek podstawiac :D

Kolego priv.

#13

autor: Grzesieek » wt 22 gru 2015, 16:38:43

Taki jeden z zielonej kupy miał chyba proteki i wyglądało jakby mógł wchodzić pod auto bez lewarka.

Do wożenia dupy Eibach. Do szybszej jazdy coś twardszego (np. MTS, tyle, że będzie dupa piała).

#12

autor: Paweł. » wt 22 gru 2015, 16:11:23

Boluś pisze:Spręzyny z serii protec czyli wygląd sprężyny standardowy ale niższe.

Chodzi mi jedynie o efekt wizualny i w miare komfort, nie potrzebuje auta na tor itd... Chce założyć na obecne seryjne amorki bo są sprawne.

Co będzie dla mnie lepsze?
Jeśli chcesz założyć sprężyny obniżające na seryjne amortyzatory to kup sobie sprężyny z wersji protec lub Eibach pro kit ;)

#11

autor: Boluś » wt 22 gru 2015, 15:49:53

Szukam szukam :-)
W międzyczasie porównałem sobie sprężyny z v gena i rovera 400 i seryjne sprężyny na przód są takie same tzn wysokość, grubość i parametr.
Tak więc szukam też obniżających z rovera 400. No chyba, że ktoś sprawdzał, zakładał i coś nie tak jest z tymi od rovera to dajcie znać :D

[ Dodano: Wto 22 Gru, 2015 15:49 ]
Troche mi sie schodzi z zakupem sprężyn ale były inne priorytety...;)
I tu chciałem sie dopytać.
Dwie opcje:
Sprężyny progresywne czyli te z tymi gęstymi zwojami
lub
Spręzyny z serii protec czyli wygląd sprężyny standardowy ale niższe.

Chodzi mi jedynie o efekt wizualny i w miare komfort, nie potrzebuje auta na tor itd... Chce założyć na obecne seryjne amorki bo są sprawne.

Co będzie dla mnie lepsze?

#10

autor: Drix » pn 23 lis 2015, 22:10:56

Tak patrzę i miałem dokładnie ten sam efekt co u Ciebie ;)
Kupiłem zestaw od PRO-TECa i jest git :)
Także springi szukaj!

#9

autor: Boluś » śr 18 lis 2015, 18:13:17

Dzięki za odpowiedzi. Teraz już wiem czego szukać :thumbsup:
Fakt seria jest wysoka no i seryjne 13" to potęgują.
Ja mam 15" (pewnie jak większość) i jak dla mnie większych nie potrzeba.

OT ON.
Ma ktoś może sprężyny -30,-35,-40mm? :D Jak coś to pisać na PW
OT OFF

#8

autor: seba123 » śr 18 lis 2015, 10:43:26

Na serii zawsze jest koza - do tego masz maly rozmiar felg

#7

autor: Laskosz » śr 18 lis 2015, 09:19:48

z 4 g pasuje, ale niższe jest chyba ze względu na krótsze widełki. Kiedyś to sprawdzałem ale nie pamiętam.

Nie ma sensu kombinować, kup sprężyny, pasują od każdej budy 5 i 6 gen. Nie ma znaczenie pod jakim silnikiem jeździły

#6

autor: Boluś » śr 18 lis 2015, 06:14:05

A przy wyborze sprężyn na przód nie ma znaczenia pod jaki motor są dedykowane?
przód pasuje z ega i cupejki. a jak z sedanem? mowa o samych sprężynach z v gena.
coś czytałem, że podobno pasują też z vi gena. prawda to?

[ Dodano: Śro 18 Lis, 2015 06:14 ]
a co z zawieszeniem z iv gena? amorek ze sprężyną podobno pasuje i jest troche krótszy. ktoś coś wie na ten temat?

#5

autor: Laskosz » wt 17 lis 2015, 20:44:17

kup jakiekolwiek sprężyny -40 na przód i załóż na seryjny amor. Będzie ok

#4

autor: Grzesieek » wt 17 lis 2015, 20:21:30

Kiedyś jak mierzyłem swoją serię, to wyglądało to tak, że wysokość z każdej strony wynosiła ~64cm (mierząc w pionie od podłoża, przez środek felgi do najwyższego punktu nadkola, przy felgach 15" i oponie 195/50).

Na górę